MuscleMeat

chocolademelk

stephan1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
94kg
ik zag laatst een pak chocmelk staan en keek wat er in zit en zag dat er erg veel eiwitten en kolydraten in zaten ik vraag me af is het slecht om er veel van te dinken ???

nee het schijnt juist goed te zijn!
heb heel lang 0.5 liter na elke training gedronken, goeie eiwitten snelle KH, goed voor na de training dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
okee wand ik drik zobiezo 1 liter anderhalf liter per dag ik deed dit ook al voor ik trainde gewoon een gewoonte toen was er iemand die zij van is goed en later zomige van is niet goed duzz ik heb geen idee

ik weet niet hoe je fysiek er uit ziet..
als je bijv. al erg veel vet heb vanjezelf dan is kan je beter geen 1.5 liter drinken, want cho.melk zit redelijk wat calorien in.
In het algemeen is het geen slechte drank om te drinken (beter als bijv. cola) maar je moet natuurlijk altijd je voeiding aanpassen op je lichaam, en niet andersom ;)
en alleen die cho. melk zal je lichaam niet veranderend, het gaat om het totaal plaatje van voeding training en rust

Succes er mee!

haha neej ben niet vet ben 185 en 77 kilo ofzo duzz kan het wel hebben ik geloof 10% was

Je hebt ook magere chocolademelk en chocolademelk zonder toegevoegde suikers

okee wand ik las dat de zuikers niet goed voor je waren die er in zitten iets met issolini piek ofzo da snap ik nie egt duz vraag het maar zo

Wil je mij vertellen wat de voedingswaarde was?:)
Ben best benieuwd!
Soieso brengt cacao vele voordelen met zich mee!!

nooit van gehoort, je moet je oren open houden wat betreft voeding en supplementen, maar elk soort voedsel heeft wel zn mindere dingen
of dr zijn iig altijd mensen die zeggen dat het mindere dingen heeft of slecht voor je is, probeer dr een beetje je weg in te zoeken, als je cho.melk lekker vind drink het dan gewoon. dan drink je het met plezier en consequent. dat is belangrijk

vooral met plezier, dat is het belangrijkste ;)

haha komt helemaal goed bedankt verder nog gr steff

volle chocolademelk per 100 ml
energie 386kj/92 kcal
eiwit 3,6 g
koolhydraten 13,2g
waavansuikers 12,9 g
vet 2,7 g
19,verzadigt 0,6 onverzadigt 0,5 onverzadigt
voedingsvezel 0,5 g
natrium 0,05 g
calcium 118 mg

Er zitten veel verzadigde vetten in! Om die reden zou ik het laten staan, wat denk jij? :)

okee wand ik las dat de zuikers niet goed voor je waren die er in zitten iets met issolini piek ofzo da snap ik nie egt duz vraag het maar zo

:sd: :P

Wil je mij vertellen wat de voedingswaarde was?:)
Ben best benieuwd!
Soieso brengt cacao vele voordelen met zich mee!!

Halfvolle chocolade melk zonder toegevoegde suikers heeft dezelfde voedingswaarde als halfvolle melk (per 100 ml 5 gr. kh's/ 3,5 gr. eiwit/ 1,5 gr. vet

magere chocolade melk bevat geen of nauwelijks vet en deze heb je dan ook zonder toegevoegde suikers dacht ik..

boeie :p

ik ben dr niet zo moeilijk in, ik heb ongeveer het zelfde fysiek als hem en bij mij komt het echt niet aan op die paar g verzadigde vetten,

sterker nog, ben nu aan de doritos Nacho cheese :D

Of meng cacaopoeder met melk. Hogere en betere macronutrienten en dus gezonder.

in chocomelk zit ook cacao het schijnt goed te zijn om voor en na je training te nemen (betere pomp)

Ja het is slecht om er veel van te drinken, per 100ml 13gr suiker.

Terug
Naar boven