Fitness Seller

Choco's chocolate tunder

Bezoekers in dit topic

Haha, eindelijk je in het echt gezien! :D

Lekker log presses die nog redelijk strict waren. :D
 
Dik log press PR !! Had niet anders verwacht!! You have biggggg shoulder power
 
Good job mate, die 172.5 was echt soooo ****ing close man, soon heb je die ook !!!
 
Leuk om te zien ja, je traint bij mij in de gym en ik zag je laast bij de ING ;)
Rug als een vliegdekschip
 
Yo Big D, the viking is impressed. Very, very strong!
Was leuk je weer ff te spreken, jullie waren wel ineens snel weg man.
 
Leuk om te zien ja, je traint bij mij in de gym en ik zag je laast bij de ING ;)
Rug als een vliegdekschip

ik daag je uit hem een hand te geven volgende keer!

1st Harms did 180
2nd Arjan did 175
3rd Moonen did 170
4th Choco 165
5th Johan 160

ooooooh shit just got real! :D

epic man, 4e worden in zo'n rijtje... en dan nog even proberen de 3e plaats te nemen. props my choco fella
 
Mooie prestatie man! Chocopower!
 
Ik heb nog wat filmpjes van je log.. team destruction !!!!
 
****ing sterk baas.
 
je weet nu iig, na de 170 ff legdrive gebruiken..;)
 
thx heren ;) muchos love :D
 
Altijd weer leuk met jou en PV erbij. En man, die handen van jou choco, impressed :D
 
Altijd weer leuk met jou en PV erbij. En man, die handen van jou choco, impressed :D

ja idd met jullie ook we moeten een dag ergens chillen ja man gorilla handen :p jammer van m'n handicap :rolleyes:. die andere gast lachde ****ing hard toen ik zei ja goed voor katoen pikken en op eten lol

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 13:31 ----------

ik had gisteren een grap gezegd tegen Mo over dat zou grappig als je had een hele dag voor een onderdeel als wedstrijd zoals alleen farmers etc ik en mo zo als altijd lachde erom maar andere mensen vonden t niet prettig en klachde dat ik lui was of ik moeste ander sport doen ohmmmm **** em all ik lui i ****ing go to school (HBO Law) work as a security guard (part time)on my ****ing feet the whole day i go 3 times a week to rotterdam do proper powerlifting training (u aint a powerlifter unless u do the 3 lifts properly and compete) train also at oasis to do assistant shit and i spend my ****ing week ends doing strongman training at times twice a week in baarn or hellesvoetluis which takes 4+ hrs from my day so **** anybody who thinks im lazy. :D
 
training vandaag at oasis

cardio

Dumbbell row
40x12
50x12
54x12
60x12

machine pulldown
40x12
80x12
120x12
120x12

pulldown
70x12
80x12
90x12
100x12

behind the neck pulldown
ging niet schouders waaren stijf

hammers
5x10

cardio
 
[/COLOR]ik had gisteren een grap gezegd tegen Mo over dat zou grappig als je had een hele dag voor een onderdeel als wedstrijd zoals alleen farmers etc ik en mo zo als altijd lachde erom maar andere mensen vonden t niet prettig en klachde dat ik lui was of ik moeste ander sport doen ohmmmm **** em all ik lui i ****ing go to school (HBO Law) work as a security guard (part time)on my ****ing feet the whole day i go 3 times a week to rotterdam do proper powerlifting training (u aint a powerlifter unless u do the 3 lifts properly and compete) train also at oasis to do assistant shit and i spend my ****ing week ends doing strongman training at times twice a week in baarn or hellesvoetluis which takes 4+ hrs from my day so **** anybody who thinks im lazy. :D

ik ga deze door bablefish halen :D
 
ik ga deze door bablefish halen :D

ik ga een nieuwe app maken choco talk hahhahaha mati niet eens mijn moeder can mij verstaan :fa:

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 13:59 ----------

nu weet ik waarom ben ik zo ik heb nog niks gegeten lol chinese food here i come :)
 
Leuk om te zien ja, je traint bij mij in de gym en ik zag je laast bij de ING ;)
Rug als een vliegdekschip

papa volgende kom ff langs ;) hahahah thx
 
ja idd met jullie ook we moeten een dag ergens chillen ja man gorilla handen :p jammer van m'n handicap :rolleyes:. die andere gast lachde ****ing hard toen ik zei ja goed voor katoen pikken en op eten lol

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 13:31 ----------

ik had gisteren een grap gezegd tegen Mo over dat zou grappig als je had een hele dag voor een onderdeel als wedstrijd zoals alleen farmers etc ik en mo zo als altijd lachde erom maar andere mensen vonden t niet prettig en klachde dat ik lui was of ik moeste ander sport doen ohmmmm **** em all ik lui i ****ing go to school (HBO Law) work as a security guard (part time)on my ****ing feet the whole day i go 3 times a week to rotterdam do proper powerlifting training (u aint a powerlifter unless u do the 3 lifts properly and compete) train also at oasis to do assistant shit and i spend my ****ing week ends doing strongman training at times twice a week in baarn or hellesvoetluis which takes 4+ hrs from my day so **** anybody who thinks im lazy. :D

Tja, mensen hebben altijd snel een oordeel klaar, vooral als je wat flinker bent dan de gemiddelde mens. Niks van aantrekken en lekker laten lullen. Leuk dat je HBO Law doet, dat wist ik niet. Ik heb zelf Ned. Recht gestudeerd aan de UNI te Maastricht en heb nu een fijne baan. Hou vol zou ik zeggen en dan kun je straks je centen (deels) zittend verdienen. Hoef je ook niet meer zo veel op je voeten te staan! ;)
 
Back
Naar boven