MuscleMeat

Chris Cormier - 2 maanden in het ziekenhuis

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Voor de mensen onder ons die niet op Getbig kijken of Bodybuilding.com hier onder een linkje naar een exclusief interview dat Chris Cormier heeft gegeven over zijn opname in eht ziekenhuis door een infectie aan de 4 ruggewervel.

http://www.bodybuilding.com/fun/christina21.htm

Hij meld dat hij er zeker op de O bij is maar dat zal niet als competitor zijn. Hij meld ook dat hij zeker niet retired en nog genoeg te winnen heeft. Dus gelukkig is dit het niet het laatste wat we van Chris gezien hebben.

[ CL: ] How did you injure your vertebrae when you were younger?

CC: I was squatting and checking this chick out while I was doing squats and I turned my head a little and threw my back out when I was 19.

:roflol:

Haha :D !! Hij heeft vast indruk gemaakt.

Hij heeft het zelfde euvel als wat mij in jan 2004 is overkomen. In totaal heeft het toen 11 maanden gekost voor ik weer even sterk als voor de ziekte was. Pas 2 jaar later is mijn rug weer flexibel genoeg geworden en nog steeds voelt die erg stug aan. En aangezien Chris er erger aan toe lijkt te zijn dan het mij toen verging, help ik het hem te hopen dat hij er snel bovenop is en dat hij betere fysiotherapie krijgt dan ik.

ik heb Chris zaterdagavond gesproken en hij heeft het echt mega zwaar. hij zal voorlopig nog in het ziekenhuis zijn. Ik spreek hem van de week weer en zal het adres van het ziekenhuis vragen.

Mascha zei:
ik heb Chris zaterdagavond gesproken en hij heeft het echt mega zwaar. hij zal voorlopig nog in het ziekenhuis zijn. Ik spreek hem van de week weer en zal het adres van het ziekenhuis vragen.

Broderick Cormier C/O Jefferson Level
Morristown Memorial Hospital
100 Madison Avenue
Morristown, NJ 07962

Waar wachten we nog op mensen ?! Laten we de fijne man eens een lekkere fruitmand overhandigen !

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog 6cc Test E over. Zal ik die opsturen. Dan geneest ie wat sneller hahaha

Sorry dat jij het een k*t opmerking vind. Ik vond/vind het nog steeds een goede grap. Tevens vind ik hem niet respectloos en toepasselijk. Iedereen weet dat de Pro's enorm veel gebruiken en als hij na 2 maanden in het ziekenhuis gelegen te hebben nog steeds 250lbs weegt (zie bron) weet je dat hij nog gebruikt. Zelfs niet bodybuilders krijgen bij dergelijke blessures AAS toegediend om herstel te bevorderen.
Zoals eerder gezegd jammer dat je het een k*t opmerking vind omdat je hem persoonlijk kent. Ik heb enorm veel respect voor Chris en heb de eer gehad een keer met hem een praatje te mogen maken en zie hem graag weer op het podium maar een grapje moet kunnen.

Misschien dat AS in de VS wel gebruikt, wordt maar in NL is dat voor herstel zowat alleen voorbehouden aan dieren en aan mensen met een zeer zwaar tekort, bijv bij dwerggroei en dergelijke.

Ik kreeg helemaal niks, zelfs geen extra B12 injecties of zo, ondanks dat hematocriet dramatisch laag was. Sterker nog, dat wist ik pas na een week of 4 omdat ik pas na dagen- tot wekenlang doordrammen de labresultaten te zien kreeg.

"The only thing wrong with me is that I have three crushed vertebrae"

en dan ff harcore trainen met mister Yates...
that'll certifiably **** you up..

hopen dat ie snel weer buffed up is..

Sorry dat jij het een k*t opmerking vind. Ik vond/vind het nog steeds een goede grap. Tevens vind ik hem niet respectloos en toepasselijk. Iedereen weet dat de Pro's enorm veel gebruiken en als hij na 2 maanden in het ziekenhuis gelegen te hebben nog steeds 250lbs weegt (zie bron) weet je dat hij nog gebruikt. Zelfs niet bodybuilders krijgen bij dergelijke blessures AAS toegediend om herstel te bevorderen.
Zoals eerder gezegd jammer dat je het een k*t opmerking vind omdat je hem persoonlijk kent. Ik heb enorm veel respect voor Chris en heb de eer gehad een keer met hem een praatje te mogen maken en zie hem graag weer op het podium maar een grapje moet kunnen.

Dat doen ze inderdaad, maar in een zeer lichte mate, dat is echt niks in vergelijking bij een dosering van een kuur en ook niet schadelijk.

Dus ook niet in de Pepsihal, jammer.

ik hoop voor hem dat hij voor de Olympia weer het ziekenhuis uit mag, daar wil hij echt heel graag bijzijn, uiteraard niet om mee te doen maar voor zijn fans.
Denk niet dat hij naar Amsterdam komt, maar als hij er is dan zal het alleen zijn om te kijken..
waarschijnlijk bel ik hem morgen of donderdag weer, mochten er dan nieuwe dingen zijn laat ik het jullie wel weten. Voor de rest hij kan echt alle steun gebruiken want hij zit er echt een beetje doorheen.

Moet Chris nu echt alles opnieuw leren doen of zodra hij genezen is kan hij weer in langzaam aan in zijn oude ritme komen?
Wel heel erg voorbarig deze vraag maar wanneer verwacht hij weer contest ready te zijn: half jaar/jaar/2 jaar/nooit??

Terug
Naar boven