XXL Nutrition

Chris Cormier - 2 maanden in het ziekenhuis

Hmm nou als zijn progressie lijkt op de mijne, dan duurde het na ontslag (2 maanden plat gelegen in een ziekenhuisbed) een week of 4 voor ik zonder rollator kon lopen, 2 maanden voor ik zoiets van 1 km kon lopen, 4 maanden voor ik weer ging fietsen en 5 maanden voor ik weer ging trainen met heel erg ieniemienie gewichtjes. 9 maanden later was ik echter weer even sterk als daarvoor maar durfde mijn rug nog steeds heel zwaar niet te belasten.
Ik vrees dat Chris er veel ernstiger aan toe is, omdat hij al 3 rotte wervels had, terwijl ik alleen te maken had met de infectie zelf, die echter 2 weken lustig voortwoekerde vanwege een verkeerde diagnose.

Moet Chris nu echt alles opnieuw leren doen of zodra hij genezen is kan hij weer in langzaam aan in zijn oude ritme komen?
Wel heel erg voorbarig deze vraag maar wanneer verwacht hij weer contest ready te zijn: half jaar/jaar/2 jaar/nooit??

ik wil hem niet te veel streek maken maar als hij een beetje minder down is zal ik het hem vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja als hij verstandig is (wat ik denk dat hij wel is) focust ie zich de komende tijd alleen maar op gezond worden en ervoor zorgen dat hij gezond kan blijven op de lange termijn. En zich dan pas gaan druk maken over wedstrijden.
Maar ik zou wel graag weer op het podium zien snel. We zullen hem missen dit jaar op het podium in Nederland. Wie anders kan met lekkere meiden op het podium dansen en poseren tegelijk :)

Goed nieuws Chris is uit het ziekenhuis,hij stuurde me net een mailtje, ik heb hem nog niet gesproken, dus ik weet nog niet hoe het verder met hem is. Ik hou jullie op de hoogte

Zo dat is wel erg goed nieuws. Blijft hij nu ook uit het ziekenhuis of heeft ie "verlof" (of hoe je dat ook mag noemen)?

Goed nieuws dat hij uit het ziekenhuis is...is een sympathieke dude, als hij echt in shape is heeft de man een superfysiek...hard en droog en toch nog veel massa...

Maaruhhh hoe zit dat;

Marscha kent Chris? hoe dat zo?

Kan toch?
Zo groot is dat wereldje niet.

Ja Mascha kent Chris ja. Ik ken Chris van de wedstrijden en expo`s en voor mijn sport kom ik redelijk veel in LA, da`s oa zijn hometown.

Het mag dan een k*topmerking zijn, maar wáár is het wel en dat zal CC zelf ook wel weten.

Roept bij mij de vraag op. Hoe zít dat nou in dat ziekenhuis, ik neem aan dat ze daar ook wel weten dat deze meneer enkele modale maandsalarissen in zijn bil jast. Laat men dat daar toe, ter handhaving van zijn conditie die wellicht niet plotseling zonder AS kan komen of zelfs ter bespoediging van zijn herstel?

-edit- Blijkbaar is de poster boven mij niet Mascha zelf, maar ik zou 't toch graag weten en ik veronderstel dat zij me hier wel antwoord op kan geven. Gezien ik het verder gewoon uit nieuwsgierigheid wil weten want dat 't niet van boterhammen met jam komt weten we allemaal.

nou dat bericht boven jou is mascha echt wel, of je moet een andere mascha bedoelen.

Wat hij denk bedoeld is (en ik deel die mening) dat het vreemd is dat je over jezelf praat uit de 3de persoon perspectief

uhm er staat inderdaad Mascha kent Chris maar dan staat er toch ik of niet dan.
Maar begrijp wat je bedoelt

Ik weet ook wel dat jij jezelf bent. Maar snap de verwarring voor anderen :)
Waarom heb jij trouwens geen PRO voor je naam zoals alle andere wedstrijd athleten hier?

Tuurlijk snap ik de verwarring ook geen probleem.
en ach waarom geen pro, tja misschien wel omdat ik niet weet hoe dat moet hahaha en de mensen in het wereldje kennen me toch wel dus waarom nog eens het extra benadrukken???

shoot dat doe ik nou altijd fout, ik wil gewoon 3x? doen en dan krijg ik die stomme smile

PRO ervoor hoef je niet zelf te doen. Een van de Moderators geeft je die titel. Dan kan iedereen makkelijk herkennen dat we met de echte mascha praten en niet een nepperd

ok begrijp ik, maar had er nooit eerder aangedacht :-) misschien is het dan inderdaad wel handig, thx

hahaha nou staat er Dutch bodybuilder, nou zeg maar Prof Figure hoor hahaha

Terug
Naar boven