XXL Nutrition

Chris Cormier - 2 maanden in het ziekenhuis

Chris traint ook bij ons veel in de gym,je kan ook met hem samen trainen moet je alleen wel je knip opentrekken.Ik geloof dat ie steeds 3maanden in nederland is.Vint het zelf wel een schappelijke vent.

ik heb gisteren met Chris gepraat en als het goed is dan mag z`n brase tussen nu en 5 weken eraf.
Hij is verschikkelijk stijf vooral in zijn benen.
Hij zal naar de O gaan om bij de stand van Muscletech aanwezig te zijn. ZO langzamerhand gaat het dus weer iets beter met hem, hoop dat zijn vooruitgang iedere dag iets versnelt

ik heb gisteren met Chris gepraat en als het goed is dan mag z`n brase tussen nu en 5 weken eraf.
Hij zal naar de O gaan om bij de stand van Muscletech aanwezig te zijn. ZO langzamerhand gaat het dus weer iets beter met hem, hoop dat zijn vooruitgang iedere dag iets versnelt

thanks 4 de update!!

• Topic Starter Topic Starter

Had niet verwacht dat het zo snel al zo goed zou gaan. Hopelijk blijft het zo snel gaan!!

Hopelijk word hij weer de oude

hahaha nou staat er Dutch bodybuilder, nou zeg maar Prof Figure hoor hahaha
Aangepast, vreemd dat je je nooit hebt voorgesteld en je bent al sinds 2004 op het board :cool:

Anyway kan je hier doen als je wilt: [Link niet meer beschikbaar]

Hahaha nu staat er Pro Mascha prof bodybuilder hahaha ben pro figure en niet pro mascha hahaha

Terug
Naar boven