Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat zou ze zeggen??
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vond haar in begin sympathiek maar de laatste jaren en met die slechte muziek en clips is ze echt ordinair wijf geworden.
.Dat ze een van de beste stemmen heeft van de afgelopen 10 jaar is gewoonweg een feit.

Ik vind Christina ook top. Begonnen in het girl rijtje naast britney en jessica, maar echt gestegen tot top klasse.
monster music talent recognition. christina aguilera heeft een van de beste stemmen van de afgelopen tien jaar. zowel in uptempo als ballads.

Heeft niks te maken met alternatieve houding, maar als je haar durft naast 'tori amos' of 'syrah' (qntal) te zetten, dan is dat gewoon grotesk.
Dan vraag ik me af welke muziekstukken je van haar bedoelt, want last.fm leert mij dat dit haar populairste liedjes zijn:
Hurt
Candyman
Ain't no other men
beautiful
Fighter
![]()
Ik vind haar stem knal lelijk en dat heeft er niets mee te maken dat ze op tmf komt. Ze maakt simpele popliedjes en misschien heb ik iets gemist maar de shit die ik van haar voorbij heb zien komen is bagger met een hoofdletter B. Bovendien hoeft een chick met kwaliteiten haar platen verkoop niet te boosten door in een string op tv te paraderen, maar dat terzijde.
The lady of the house gaf ook borstvoeding hier en plant dat met number two ook te doen, wat daarmee gebeurt, da's toch niet meer normaal hoor!Nou ik geef dus ook borstvoeding en ik heb nu een bijna E cup ipv mijn eigenlijke C. En ze lijken nu ook nep.
Ik weet wel zeker dat de borsten van Aguilera niet nep zijn.

boeien of ze in een string op het podium komt, het is even provocerend als o.a madonna in haar sm outfit en gespiest op een kruis.
Aguilera maakt niet alleen maar simpele popliedjes.. dat is echt onzin.
Er zitten er wel een paar tussen. Zoals What a Girl wants en Genie In A Bottle.