XXL Nutrition

Christina blijft indrukwekkend

kan aan mij liggen maar ik vind dr toch best wel teringgeil..

Nou ik geef dus ook borstvoeding en ik heb nu een bijna E cup ipv mijn eigenlijke C. En ze lijken nu ook nep.

Ik weet wel zeker dat de borsten van Aguilera niet nep zijn.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat zou ze zeggen??

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

Vond haar in begin sympathiek maar de laatste jaren en met die slechte muziek en clips is ze echt ordinair wijf geworden.

Haar album Stripped vond ik toch rete goed. En ook Back to basic vind ik goed. Beetje jaren 30 40 style:o.

Houd toch op Rob G. Aguilera kan zich makkelijk meten met alle grote soul en jazz zangeressen. Dat ze op TMF voorbij komt, maakt d'r niet gelijk minder. Echt weer zo'n typische alternatieve houding.

Ik vind Christina ook top. Begonnen in het girl rijtje naast britney en jessica, maar echt gestegen tot top klasse.

monster music talent recognition. christina aguilera heeft een van de beste stemmen van de afgelopen tien jaar. zowel in uptempo als ballads.

:wazzup:
Heeft niks te maken met alternatieve houding, maar als je haar durft naast 'tori amos' of 'syrah' (qntal) te zetten, dan is dat gewoon grotesk.

Dan vraag ik me af welke muziekstukken je van haar bedoelt, want last.fm leert mij dat dit haar populairste liedjes zijn:

Hurt
Candyman
Ain't no other men
beautiful
Fighter

:rolleyes:

Ik vind haar stem knal lelijk en dat heeft er niets mee te maken dat ze op tmf komt. Ze maakt simpele popliedjes en misschien heb ik iets gemist maar de shit die ik van haar voorbij heb zien komen is bagger met een hoofdletter B. Bovendien hoeft een chick met kwaliteiten haar platen verkoop niet te boosten door in een string op tv te paraderen, maar dat terzijde.

Ik vind haar stem knal lelijk en dat heeft er niets mee te maken dat ze op tmf komt. Ze maakt simpele popliedjes en misschien heb ik iets gemist maar de shit die ik van haar voorbij heb zien komen is bagger met een hoofdletter B. Bovendien hoeft een chick met kwaliteiten haar platen verkoop niet te boosten door in een string op tv te paraderen, maar dat terzijde.

boeien of ze in een string op het podium komt, het is even provocerend als o.a madonna in haar sm outfit en gespiest op een kruis.

Aguilera maakt niet alleen maar simpele popliedjes.. dat is echt onzin.

Er zitten er wel een paar tussen. Zoals What a Girl wants en Genie In A Bottle.

Hurray for boobies !

Dirty vind ik eigenlijk één van haar beste liedjes. Daar hoor je echt het potentieel en de kwaliteit van haar stem

Ik ben meer een kont-man maar damn, deze boobs maken me twee keer zo geil:titty:

Nou ik geef dus ook borstvoeding en ik heb nu een bijna E cup ipv mijn eigenlijke C. En ze lijken nu ook nep.

Ik weet wel zeker dat de borsten van Aguilera niet nep zijn.
The lady of the house gaf ook borstvoeding hier en plant dat met number two ook te doen, wat daarmee gebeurt, da's toch niet meer normaal hoor!

Prettig om mee buiten te komen als man, dat wel :cool: :cool: :cool:

boeien of ze in een string op het podium komt, het is even provocerend als o.a madonna in haar sm outfit en gespiest op een kruis.

Aguilera maakt niet alleen maar simpele popliedjes.. dat is echt onzin.

Er zitten er wel een paar tussen. Zoals What a Girl wants en Genie In A Bottle.

De 2 die je opsomt zijn geen simpele popsongs ?:eek:

Luister eens maar naar Enya, cranberries, tori amos, cat power , qntal en regina spektor. Liedjes zijn vele malen epischer dan de gemiddelde christina aguilera liedje die je na paar weken beu hoort en ze zijn niet 'diep' genoeg. Elke tutti frutti kan haar teksten neerschrijven. Mja, haar stem past dan ook perfect voor simpele liedjes. Ik kan niet bedenken dat ze 'zombie' (cranberries), 'us' (regina spektor) of 'a sorta fairytale'(tori amos) deftig kan coveren.

Terug
Naar boven