AndroidHealthClinic

Christina blijft indrukwekkend

De 2 die je opsomt zijn geen simpele popsongs ?:eek:

Luister eens maar naar Enya, cranberries, tori amos, cat power , qntal en regina spektor. Liedjes zijn vele malen epischer dan de gemiddelde christina aguilera liedje die je na paar weken beu hoort en ze zijn niet 'diep' genoeg. Elke tutti frutti kan haar teksten neerschrijven. Mja, haar stem past dan ook perfect voor simpele liedjes. Ik kan niet bedenken dat ze 'zombie' (cranberries), 'us' (regina spektor) of 'a sorta fairytale'(tori amos) deftig kan coveren.

Tja hierin verschillen we van mening.

Luister eens maar naar Enya, cranberries, tori amos, cat power , qntal en regina spektor. Liedjes zijn vele malen epischer dan de gemiddelde christina aguilera liedje die je na paar weken beu hoort en ze zijn niet 'diep' genoeg. Elke tutti frutti kan haar teksten neerschrijven. Mja, haar stem past dan ook perfect voor simpele liedjes.

Waar kom jij mee af zeg ?

Het gaat niet over de songs maar over de stem, Christina heeft al vaak bewezen dat ze verschillende genres aankan.
Christina staat qua stem echt wel boven Enya, Dolores O'Riordan, Charlyn Marshall, Sigrid Hausen en Regina Spektor. :rolleyes:

Ik kan niet bedenken dat ze 'zombie' (cranberries), 'us' (regina spektor) of 'a sorta fairytale'(tori amos) deftig kan coveren

Dat is niet eens een argument.

Kan er iemand de liedjes van Linkin Park coveren? Nee.
Is Chester Bennington daarom de beste zanger van de wereld? Nee.

Laatst bewerkt:
Ze kan het niet deftig coveren omdat ze het stem niet heeft daarvoor of ze heeft haar stem nog niet toegepast in een liedje waarvan je zou denken dat ze capabel genoeg is om een diepgaander en ingewikkelder stuk te maken. Misschien kan jij mij een voorbeeldje geven als tegenbewijs? Op last.fm zie ik alleszinds niets deftigs van haar terwijl dat juist een zeer goed beeld geeft over een bepaald artiest.

Ze kan het niet deftig coveren omdat ze het stem niet heeft daarvoor of ze heeft haar stem nog niet toegepast in een liedje waarvan je zou denken dat ze capabel genoeg is om een diepgaander en ingewikkelder stuk te maken. Misschien kan jij mij een voorbeeldje geven als tegenbewijs? Op last.fm zie ik alleszinds niets deftigs van haar terwijl dat juist een zeer goed beeld geeft over een bepaald artiest.

YouTube - Christina Aguilera - Hurt

Luister eens maar naar Enya, cranberries, tori amos, cat power , qntal en regina spektor. Liedjes zijn vele malen epischer dan de gemiddelde christina aguilera liedje die je na paar weken beu hoort en ze zijn niet 'diep' genoeg. Elke tutti frutti kan haar teksten neerschrijven. Mja, haar stem past dan ook perfect voor simpele liedjes. Ik kan niet bedenken dat ze 'zombie' (cranberries), 'us' (regina spektor) of 'a sorta fairytale'(tori amos) deftig kan coveren.

Ja dat zijn dus DE popsongs van aguilera. je leest mijn post verkeerd.

Mensen moeten zoiezo niet coveren, want dan kun je de expressie en diepgang heel moeilijk overbrengen.

Aguilera heeft een g e w e l d i g e stem. Dat jij niet van haar geluid of liedjes houdt is gebaseerd op iets persoonlijks en niet op een feit.

Christina heeft een geweldige stem + een paar overheerlijke geile borsten :P :thumbup:

Wat wil je nog meer...

• Topic Starter Topic Starter
ik kan het niet laten:D

lekkere t**ten

piercing!!

STloze, ordinaire, vieze sl*t die tot nu toe uitsluitend crappy mainstream negermuziek gemaakt heeft. Still.. would **** that horny b*tch any time.

Ik vind dr ook leuk! Geweldige stem en ze is niet zo'n sick **** als die h**r van een Spears.

Terug
Naar boven