Fitness Seller

Chronisch toxisch door diverse zuren

toxischezuren

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Hoi,

Weet iemand waar je voedinssupplementen of speciale voedingsvervangende middelen kunt vinden. Vanwege een overgevoeligheid of toxische reactie op zuren in voeding en medicatie. Zoals zuurteregelaars, melkzuren, ascorbinezuur, citroenzuur, aspirine, pepermunt etc etc. Dat is een salicylaten allergie. Hetgeen heel zeldzaam schijnt te zijn. Waar ik het niet mee eens ben en daar nog op terug kom.

Helaas zit er in bijv. Forticare van Nutricia waarschijnlijk ook dergelijke zuren als zijnde een chemisch conserveringsmiddel. Omdat ik dus echt heel ziek wordt als ik dit eet ben ik dus heel dringend op zoek naar supplementen of iets voedingsvervangend waar deze zuren niet in zitten en wel alle vitamines.

Enige tijd geleden heb ik aminopillen geprobeerd van het amerikaanse bedrijf megapro en dat ging volgens mij heel goed. Is dit een aanrader ?

Vrgrt, Martine

Even de boardsponsors (xxlnutrition, bodylab, body and fitshop enz.) proberen, je kunt je vragen in het desbetreffende topic stellen of pm'en.

misbruik tags.. dat gaat je een waarschuwing opleveren.

maar idd, vraag het de leveranciers zelf maar.

trouwens, gewone verse voeding (vlees, groente, rijst, aardappels, melk, eieren, kaas etc) bevat toch geen voedingszuren ?

• Topic Starter Topic Starter
misbruik tags.. dat gaat je een waarschuwing opleveren.

maar idd, vraag het de leveranciers zelf maar.

trouwens, gewone verse voeding (vlees, groente, rijst, aardappels, melk, eieren, kaas etc) bevat toch geen voedingszuren ?

Aardappels, sinasappels, appels etc. evenals helaas veel groente en fruit zijn van nature uitgerust met deze zuren als zijnde afweermiddel tegen ziektes. Dat gecombineerd met een allergie voor zo"n beetje alles, dieren, stof etc. behalve schimmel... Dan blijft er weinig meer over behalve paddo"s en kambucha ?! Welke tags ? Waar ? Ik ben nieuw op dit forum. Dacht je dat ik kan bodybuilden in deze toestand ? Hoewel ik heel graag zou willen sporten, vandaar de vraag om mee te beginnen.:cool:

Terug
Naar boven