MuscleMeat

Clash of clans

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die goeie tips heeft voor aanvallen? Taktieken en wat voor mannetjes ik het best kan gebruiken.

Gebruik nu om ff snel grondstoffen te innen 4 reuzen 4 muurbrekers en verder alleen goblins, maar begin steeds minder succes te boeken.

Verder voor troffeeen 30 van die zwaardvechtertjes, 30 boodschutters 6 reuzen 6 muurbrekers en verder alleen goblins, werkt wel alleen die tovenaartorens nakken me vaak.

Misschien moet ik gewoon wat verder zoeken en niet de sterke kampen pakken, ben ongeduldig en kies dus vaak een kamp wat redelijk te sterk is, terwijl als ik even door zoek ik een kamp vind met veel grondstoffen en een crappy verdediging :)

Iemand die goeie tips heeft voor aanvallen? Taktieken en wat voor mannetjes ik het best kan gebruiken.

Gebruik nu om ff snel grondstoffen te innen 4 reuzen 4 muurbrekers en verder alleen goblins, maar begin steeds minder succes te boeken.

Verder voor troffeeen 30 van die zwaardvechtertjes, 30 boodschutters 6 reuzen 6 muurbrekers en verder alleen goblins, werkt wel alleen die tovenaartorens nakken me vaak.

Misschien moet ik gewoon wat verder zoeken en niet de sterke kampen pakken, ben ongeduldig en kies dus vaak een kamp wat redelijk te sterk is, terwijl als ik even door zoek ik een kamp vind met veel grondstoffen en een crappy verdediging :)

Het beste is om met alleen maar boogjes een paar hogs barbarenkoning ( als je die hebt) en bliksemspreuken

Speel nu Samurai Siege, lijkt er donders veel op :D

Veel goud/elixer/dark elixer vinden heeft allemaal met je hoogte van tropheen te maken, en met je stadhuis.
Stadhuis 7 : 1200 tropheen +
Stadhuis 8 : 1350 tropheen +
Stadhuis 9 : 1600 tropheen +
Stadhuis 10 : 1900 tropheen +

De andere weet ik niet echt maar das g. Weer ietsie lager

BELANGRIJKE TIP:
er zijn een hoop mensen die hun stadhuis te snel upgraden voor de leuke niewe verdedigingen
Doe dit NIET probeer altijd alles te maxen! Als je hoger stadhuis bent kan je namelijk moeilijker en minder spul stelen door de zogenaamde loot penaltys!

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

2lni7pg.jpg

Mijn stad voor als mensen het zouden willen weten, foto maand gelede. Ofzo

Nog iemand die dit speelt?

Jep leveltje 65, pekka heb ik al golum over 4 dagen.

Ben net begonnen, level 13
Maar had wel een strategie bedacht voor oorlogen met clans.

Als ik in een clan zit met ziek goeie gasten, en zij blijven mij bijv. archers level 5 doneren, dan sloop ik iedereen op mijn niveau (500 trophies, maar castle level 4)
Dus heb je zieke trophie wins in de oorlog (heb er nog nooit een gespeeld, maar zo werkte dat wel op een gelijkwaardig spel)
Of zit ik nou helemaal verkeerd?
Heb zelf net genoeg bloep voor een laboratorium trouwens :D

Ben net begonnen, level 13
Maar had wel een strategie bedacht voor oorlogen met clans.

Als ik in een clan zit met ziek goeie gasten, en zij blijven mij bijv. archers level 5 doneren, dan sloop ik iedereen op mijn niveau (500 trophies, maar castle level 4)
Dus heb je zieke trophie wins in de oorlog (heb er nog nooit een gespeeld, maar zo werkte dat wel op een gelijkwaardig spel)
Of zit ik nou helemaal verkeerd?
Heb zelf net genoeg bloep voor een laboratorium trouwens :D

Meestal kom je niet in een clan met ziek goeie gasten als je zelf weinig trophies hebt

Ken wat mensen die wel goed zijn (level 60, maar voor een level 15 is dat best goed:D)
Heb ondertussen al 700 trohpies, gaat rap zo..

echt t*ring saai!!!!!

Net level 9 SH geuprade..

Moet ik goudkluizen en elixirtanken al bouwen.. of wachten?

Gewoon doen, met 1 bouwer tegelijk, de rest voor de dure shit gebruiken

Terug
Naar boven