XXL Nutrition

Clean bulk cycle

Denk dat de ari dan het meeste deel weghoud ofniet? En jij zet bold ipv deca. Ws dat je daar ook weer een stuk minder vocht door vasthoud.

Kga nog eens bedenken wat een betere optie kan zijn voor mij...want zoals ik zei een beetje vocht kan geen kwaad. Maar het moet niet te worden zoals bij mn vorige kuur. Mn kop was net een ballon...:o

ja, hier precies het zelfde. maar zal grotendeels door de test komen hoor, deca of geen deca, als je er aanleg voor heb zal je er toch last van krijgen.
ik hou alleen in mn gezicht vochtvast, ben net diktrom.

neem je dit als "apart "kuurtje dan?

Ik reageer heel apart op testosteron :o
Krijg allemaal bijwerkingen die echt niet te houden zijn en waar je je nogal ongemakkelijk bij voelt. En bij proviron heb ik dus nergens last van, ik vind het best lekker voor de kracht, energie en geilheid! En ik verbrand ook net dat extra beetje vet er door..

Ik hou het dan gewoon op 50 mg per dag overigens. :)

• Topic Starter Topic Starter
Even een topic kickje...

Ben eigelijk van plan volgende week maandag te beginnen aangezien de resultaten van mijn bloedtest niet beter konden! Ben helaas door de carnaval weer heel wat afgevallen en ben nu ook nog eens k*t ziek. Ik heb op 4 dagen gegeten wat ik normaal op een halve dag at. Resultaat: 4kg kwijt. Vanaf morgen ga ik weer flink eten dan heb ik die paar kg er zo weer bij. Ws begin ik dan maandag met de kuur.

Zeer ws wordt dit dan mijn laatste kuur voor lange tijd...aangezien ik op het moment wedstrijden toch uit mn hoofd heb gezet. Ik wil in de zomer 100kg zijn bij 6-7%. Vorige zomer was ik namelijk voor mijn gevoel bijna perfect, volgens andere was ik al veel te groot.
Hoorde dagelijks dat ik echt extreem begon te worden, was niet meer mooi volgens hun. Dus ik hou het na dit kuurtje voor gezien.
Ook voor mijn werk kan ik er niet uitzien als een extreme anabolenaap...ik moet namelijk altijd netjes in pak of bloesje met nette spijkerbroek, dan ziet het niet uit als ik straks nog veel zwaarder ga worden bij mijn lengte. Kom namelijk veel in contact met werknemers en klanten en mijn vestigingsmanager zegt dat het op sommige klanten niet zakelijk overkomt wanneer je eruit ziet als een bodybuilder.

Maargoed, mijn armomtrek was vorige zomer 46cm, beenomtrek 67cm en kuiten 44cm (koud uiteraard). Dit bij een lengte van 1,80m. Op dat moment had ik ook echt zoiets van nu vind ik mezelf echt groot genoeg, dat was tevens ook de enigste keer dat ik dat over mezelf dacht want nu vind ik mezelf alweer te smal worden hehe.

Maar nu is mijn vraag; Proviron erbij nemen ofniet? Gaat dit gains tegenhouden of zorgen voor meer bijwerkingen? Ik ga echt heel schoon eten en evt ook nog cardio erbij doen, want ik wil dus iets droger als dat ik nu ben uit de kuur komen.

En heeft iemand ervaring met dit soort cut-kuurtjes? Ik ken namelijk wel een aantal wedstrijdbb'ers die gewoon Deca in hun voorbereiding nemen, en ik zou niet weten hoezo je er extra vet van gaat bijzetten wanneer je schoon eet. Vocht is een ander verhaal.

Mijn doel is dus om net iets droger te worden, circa 3 tot max 4%. Ik zit nu namelijk op rond de 9-10%. Over het gewicht hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. Vorige zomer was ik namelijk al 100kg bij 8-9% dus het spiergeheugen zorgt er wel voor dat ik in no-time weer op dat punt zit wanneer ik weer goed ga eten en trainen.

Heel verhaal, nu graag jullie reacties.

Laatst bewerkt:
Even een topic kickje...

Ben eigelijk van plan volgende week maandag te beginnen aangezien de resultaten van mijn bloedtest niet beter konden! Ben helaas door de carnaval weer heel wat afgevallen en ben nu ook nog eens k*t ziek. Ik heb op 4 dagen gegeten wat ik normaal op een halve dag at. Resultaat: 4kg kwijt. Vanaf morgen ga ik weer flink eten dan heb ik die paar kg er zo weer bij. Ws begin ik dan maandag met de kuur.

Zeer ws wordt dit dan mijn laatste kuur voor lange tijd...aangezien ik op het moment wedstrijden toch uit mn hoofd heb gezet. Ik wil in de zomer 100kg zijn bij 6-7%. Vorige zomer was ik namelijk voor mijn gevoel bijna perfect, volgens andere was ik al veel te groot.
Hoorde dagelijks dat ik echt extreem begon te worden, was niet meer mooi volgens hun. Dus ik hou het na dit kuurtje voor gezien.
Ook voor mijn werk kan ik er niet uitzien als een extreme anabolenaap...ik moet namelijk altijd netjes in pak of bloesje met nette spijkerbroek, dan ziet het niet uit als ik straks nog veel zwaarder ga worden bij mijn lengte. Ben namelijk veel in contact met werknemers en klanten.

Armomtrek was vorige zomer 46cm, beenomtrek 67cm en kuiten 44cm (koud uiteraard). Dit bij een lengte van 1,80m. Op dat moment had ik ook echt zoiets van nu vind ik mezelf echt groot genoeg, dat was tevens ook de enigste keer dat ik dat over mezelf dacht want nu vind ik mezelf alweer te smal worden hehe.

Maar nu is mijn vraag; Proviron erbij nemen ofniet? Gaat dit gains tegenhouden of zorgen voor meer bijwerkingen? Ik ga echt heel schoon eten en evt ook nog cardio erbij doen, want ik wil dus iets droger als dat ik nu ben uit de kuur komen.

En heeft iemand ervaring met dit soort cut-kuurtjes? Ik ken namelijk wel een aantal wedstrijdbb'ers die gewoon Deca in hun voorbereiding nemen, en ik zou niet weten hoezo je er extra vet van gaat bijzetten wanneer je schoon eet. Vocht is een ander verhaal.

Mijn doel is dus om net iets droger te worden, circa 3 tot max 4%. Ik zit nu namelijk op rond de 9-10%. Over het gewicht hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. Vorige zomer was ik namelijk al 100kg bij 8-9% dus het spiergeheugen zorgt er wel voor dat ik in no-time weer op dat punt zit wanneer ik weer goed ga eten en trainen.

Heel verhaal, nu graag jullie reacties.

Nette spijkerbroek? :D Bedrijsleider toevallig? :)

Proviron is altijd fijn!

Nette spijkerbroek? :D Bedrijsleider toevallig? :)

Proviron is altijd fijn!

Nope, helaas nog niet haha...de exacte benaming voor mijn functie is unitmanager. ;) Maar wij zijn verplicht om net gekleed te zijn. Ik heb bv ook spijkerbroeken van TakeTwo (je weet wel, die met die stukken erop voor sjonnies haha) en die mag ik zeer zeker niet dragen.

En dat Proviron fijn is geloof ik wel...maar zal het een toevoeging zijn in mijn kuur?

Laatst bewerkt:
Echt een toevoeging weet ik niet, maar de werking van provi vind ik wel echt top zonder dat het echt slecht voor je is.. Dus ik zie er geen probleem in !

Ok dan gaan we dat ws erbij nemen....ga nog even wat searchen ;)
Het laatste waar ik me druk over maak zijn puisten...hier heb ik namelijk vooral bij mn laatste kuur aardig last van gehad. Gelukkig zijn ze nu allemaal weg, op een enkele kleine na op mn bovenrug maar dat mag geen naam hebben.

Ik heb namelijk 2 kuurtjes gehad. Bij de eerste Test E + Winstrol tabs helemaal nergens last van gehad. Daarna Sust + Trenbolone E + Winstrol tabs (3 maanden na de eerste) echt veel last gehad van dikke puisten. Dit wil ik dus echt niet meer meemaken. Heb het idee dat het vooral door de Trenbolone E kwam en misschien te snel achter elkaar gekuurt waardoor mn hormoonhuishouding een beetje naar de klote was.

Hoop dus niet dat ik bij deze kuur last ga krijgen van puisten...kga daarom ook maar 1x pw de injects zetten om stabiel mogelijke bloedwaarden te behouden. Ook ga ik geen Sust meer gebruiken omdat ik hier ook het gevoel van had dat de bloedwaarden teveel schommelen. Denk dat schommelende bloedwaarden ook voor puisten zorgt of zit ik ernaast??

Laatst bewerkt:
Ik heb iig nergen last van met provi...

Zonder provi wel dan? :D

Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Bijdehandje :D

:D

Ben vandaag naar de huisarts geweest omdat mijn oren al een tweetal weken dicht zaten. Heb dus oorontsteking en moet hiervoor antibiotica gebruiken (peniciline).

Kan ik toch mijn kuur beginnen? Of moet ik wachten tot ik klaar ben met de antibiotica?

wacht maar ff , er brand toch niks, beter beginnen als je helemaal op en top bent!

Wacht wel een weekje dan....is toch maar een kuurtje van 5-7 dagen, zolang kan ik nog wel wachten.

Laatst bewerkt:
provi kan niet samen met d-boll.. vanaf het begin.. heb het meerdere keren op andere forums gelezen.. zal ff kijken als ik de reden kan vinden.. wel kan het samen met winstroll en oxy tabs.

verder lekker kuurtje succes

Ja dat heb ik nu ook al zo vaak gelezen.. en toch zie je het op sommige amerikaanse boards wel eens opduiken..

vreemd :rolleyes:

Haha, tuurlijk kan dat wel. Maar als je de eerste 4 weken ofzo dboll neemt zou ik ook pas daarna beginnen met provi. Al zou provi het vocht wel wat kunnen indammen wellicht...

Ik zou je proviron door masteron vervangen.

Haha, tuurlijk kan dat wel. Maar als je de eerste 4 weken ofzo dboll neemt zou ik ook pas daarna beginnen met provi. Al zou provi het vocht wel wat kunnen indammen wellicht...

Dbol werkt vanuit oestrogeen en is daarom zo anabool, door je oestrogenen te verminderen werkt de dbol bijna niet. Kan je het net zo goed niet nemen.

Dat begrijp ik, maar zoals hij het stelt is het onmogelijk :D

Kleine verandering :D

Kuur gaat niet door...ik heb eens goed nagedacht wat ik nu precies wilde. Ben tot de conclusie gekomen dat ik tm circa eind mei naturel blijf trainen, om dan vervolgens een lekker cutkuurtje te pakken om echt droog te staan in de zomer. Als ik nu een kuur zou doen, weet ik van mezelf (heel zwak maarja) dat ik in de zomer ook weer eentje wil gaan doen om lekker vol en met een perfect droog lichaam over het stand te lopen. Aangezien ik geen ambities voor wedstrijden meer heb ga ik hiermee alleen maar mn gezondheid/hormonale systeem vernken/ontregelen. Ben namelijk nu net weer volledig hersteld en mn eigen testosteron aanmaak is weer torenshoog voor een normaal iemand, namelijk 24,3 nmol/L. Dit was volgens mijn sportarts een van de hoogste eigen testosteronwaardes die hij ooit had gezien, wat mij dus redelijk uniek maakt. :D
Dus ikke gaat nu proberen dmv een perfect voedings-, trainings- en supplementenschema zo dicht mogelijk bij mijn oude niveau te komen.

Ik heb wel nog een vraagje. Ik ben nu best veel afgevallen omdat ik nog maar max 4 keer per dag eet, en zeer onregelmatig train. Ben nu alweer anderhalve week niet geweest. Wilde gewoon ff rust na lange tijd zeer strict leven, en godzijdank is er zoiets als spiergeheugen.

Wanneer ik nu weer 8x per dag ga eten (zoals ik voorheen deed), en 4-5 keer per week ga trainen met de nodige supplementen. Dan lijkt het me toch mogelijk om weer een goede stap te maken richting het fysiek wat ik in de zomer had toch? Lijkt me ook wel een leuke uitdaging om zonder AS toch weer mijn spiermassa terug te krijgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven