Even een topic kickje...
Ben eigelijk van plan volgende week maandag te beginnen aangezien de resultaten van mijn bloedtest niet beter konden! Ben helaas door de carnaval weer heel wat afgevallen en ben nu ook nog eens k*t ziek. Ik heb op 4 dagen gegeten wat ik normaal op een halve dag at. Resultaat: 4kg kwijt. Vanaf morgen ga ik weer flink eten dan heb ik die paar kg er zo weer bij. Ws begin ik dan maandag met de kuur.
Zeer ws wordt dit dan mijn laatste kuur voor lange tijd...aangezien ik op het moment wedstrijden toch uit mn hoofd heb gezet. Ik wil in de zomer 100kg zijn bij 6-7%. Vorige zomer was ik namelijk voor mijn gevoel bijna perfect, volgens andere was ik al veel te groot.
Hoorde dagelijks dat ik echt extreem begon te worden, was niet meer mooi volgens hun. Dus ik hou het na dit kuurtje voor gezien.
Ook voor mijn werk kan ik er niet uitzien als een extreme anabolenaap...ik moet namelijk altijd netjes in pak of bloesje met nette spijkerbroek, dan ziet het niet uit als ik straks nog veel zwaarder ga worden bij mijn lengte. Ben namelijk veel in contact met werknemers en klanten.
Armomtrek was vorige zomer 46cm, beenomtrek 67cm en kuiten 44cm (koud uiteraard). Dit bij een lengte van 1,80m. Op dat moment had ik ook echt zoiets van nu vind ik mezelf echt groot genoeg, dat was tevens ook de enigste keer dat ik dat over mezelf dacht want nu vind ik mezelf alweer te smal worden hehe.
Maar nu is mijn vraag; Proviron erbij nemen ofniet? Gaat dit gains tegenhouden of zorgen voor meer bijwerkingen? Ik ga echt heel schoon eten en evt ook nog cardio erbij doen, want ik wil dus iets droger als dat ik nu ben uit de kuur komen.
En heeft iemand ervaring met dit soort cut-kuurtjes? Ik ken namelijk wel een aantal wedstrijdbb'ers die gewoon Deca in hun voorbereiding nemen, en ik zou niet weten hoezo je er extra vet van gaat bijzetten wanneer je schoon eet. Vocht is een ander verhaal.
Mijn doel is dus om net iets droger te worden, circa 3 tot max 4%. Ik zit nu namelijk op rond de 9-10%. Over het gewicht hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. Vorige zomer was ik namelijk al 100kg bij 8-9% dus het spiergeheugen zorgt er wel voor dat ik in no-time weer op dat punt zit wanneer ik weer goed ga eten en trainen.
Heel verhaal, nu graag jullie reacties.