MuscleMeat

clean bulk kuur

guardianangel

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
88kg
hey ga volgende week eindelijk aan men kuur beginnen na veeeeeeeeeel vertraging doordat de gear niet op tijd geleverd is. dus kuurtje ziet er zo uit :
wk1 frontload EQ 800mg/wk
wk1 frontload test ent 750mg/wk
wk2-wk10 EQ 500ml/wk
wk2-wk12 test ent 500ml/wk
wk10-wk14 winny tabs 40mg/ed

wk15 40mg nolva
wk16 30mg nolva
wk17 20mg nolva en eventueel nog weekje doordoen met 20mg indien nodig.
ah en eventueel nog mariadistel bij nakuur
dit is men tweede kuur eerste was compleet in de mist gegaan door omstandigheden. ben 1m71 weeg nu ondertussen 80 en bf% weetk zo niet ik schat ergens 16 a 17. voedingsschemais op orde ga tijdens kuur gewoon door blijven eten maar wel zeer schoon eten want ik denk door EQ dat het vreten zal worden:rolleyes: ,train al ondertussen ongeveer 5 a 6 jaar. nu hadk twee vraagjes :D zit deze kuur goed in mekaar ?had er hier wel al info over gehad dus denk dat dit wel goed zit?(hoop ik :p ) tweede vraag zou er clen bij willen zetten of ECAstack hoe zoudden jullie deze in deze kuur plaatsen?
bedankt in ieder geval voor de komende info :p

alle menne brief is geschreven :D en dat op dees uur :banana:

Succes kerel!

• Topic Starter Topic Starter
thanks zal er anders logje van bijhouden ? jij geen idee hoe ik best de clen erbij zet? tijdens nakuur of effe wachten zodat ik minder van men gains verlies? ;)

guardianangel zei:
thanks zal er anders logje van bijhouden ? jij geen idee hoe ik best de clen erbij zet? tijdens nakuur of effe wachten zodat ik minder van men gains verlies? ;)

Je kan beter eerst de antwoorden op je vragen krijgen, alvorens je begint met de kuur + log!
Aan mij moet je deze vraag niet stellen, ben niet into Clen, maar anderen weten je meer te zeggen omtrent dit onderwerp. Denk tijdens je nakuur..

Als je start, zeker een logje gaan bijhouden natuurlijk :D

Je kan clen de eerste 2 weken van je nakuur gebruiken om je spierverlies (=cortisol) tegen te gaan.
Tijdens de kuur kan ook voor vet en vocht af te drijfen.

Ik zou je frontload omhoog gooien!

2 mogelijkheden:

Week 1: 1000mg Test.
Week 1: 1000mg Bold

of

Week 1&2: 750mg Test
Week 1&2: 750mg Bold.

Succes

owkee dan doe ik frontload twee weken met beidde op 750mg

btw alle gear is van gs en winny is van EPL

nog iemand een idee hoe ik het best de clen erin plaats? alle hulp is welkom;)
als ik alle info heb en met kuur begin houd ik zeker logje bij :D

succes hé man!!

ps : koester je trainingspartner!!! is belangrijker dan je denkt :D

jaja koester men trainingspartner zeker :rolleyes: :D

vanavond is zwaar rug trainen zie eh pabo :D

@dennis why not?sta voor alle info open ;) waarom zou jij hem eruit laten? ik zou hem er inlaten om in nakuur men gains miss iets makkelijker vast te houden en iets of wat vet/water kwijt te spelen.

Terug
Naar boven