MuscleMeat

clean bulk schema check, alsjeblieft?

Als je het schema erbij zet hebben we ook iets om te beoordelen:P

Ziet er wel goed uit qua schoon voedsel. Maar wat zijn je doelen? Bulk, cut.. vertel eens wat meer..

Ik gok dat Josef wil cleanbulken gezien de calorieën van het schema en de berekening.
Vetten op 0,8g per kg is in principe voldoende.
Eiwitten op 2,75g per kg is wat aan de hoge kant, maar kan ermee door.
Verder ziet het schema er goed uit! Mooi schoon zoals al gezegd, goede timing van nutriënten en een verdeling die ook goed uitziet.
Ik zou zeggen volg het schema een tijdje en bekijk of je je gewenste resultaten behaald.
Zo niet bijstellen, zo wel blijven volgen vanzelfsprekend.

Indeed gewoon een maand 2 maanden kijken, en is het niet goed bijstellen is het goed blijven doen.
sucses.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gok dat Josef wil cleanbulken gezien de calorieën van het schema en de berekening.
Vetten op 0,8g per kg is in principe voldoende.
Eiwitten op 2,75g per kg is wat aan de hoge kant, maar kan ermee door.
Verder ziet het schema er goed uit! Mooi schoon zoals al gezegd, goede timing van nutriënten en een verdeling die ook goed uitziet.
Ik zou zeggen volg het schema een tijdje en bekijk of je je gewenste resultaten behaald.
Zo niet bijstellen, zo wel blijven volgen vanzelfsprekend.

hoi Prestigio,

wat bedoel je met Eiwitten op 2,75g per kg wat aand de hoge kant?

Bedankt :) voor reactie.

Josef1996

Dat het aantal eiwitten dat je binnenkrijgt met je voeding bijna 2,75x zo hoog is als je lichaamsgewicht in kilogrammen.
Je hebt per kg lichaamsgewicht in principe slechts 1,8g tot 2,2g per kilogram lichaamsgewicht nodig om spieren op te bouwen.

Terug
Naar boven