Fitness Seller

Clean Bulk schema

djangowja

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Bulk schema

Heb een voedingsschemasamengestelt, mijn doel is om clean te bulken! verder had ik nog een paar vragen betreft het schema.

- Namelijk de hoeveelheid brood, 4 sneden = ongeveer 120 gram?
- om 18.30 eet ik wat de pot schaft, aardappels, vlees en groenten wat moet ik dan in het schema invullen om tot een gemiddelde te komen?
- zal ik tussen 18.30 en 22.00 ook nog een maaltijd nemen?
- wanneer en in welke hoeveelheid moet ik de creatine nemen? 2 gram voor 2 gram na? en de proteine ook de helft ervoor en helft erna?

Verder graag zoveel mogelijk aanmerken op het schema zodat ik hem kan veranderen!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
je mist trage eiwitten voor het slapen.

Ziet er opzich niet slecht uit. Alleen zoals hier bovenstaat de trage eiwitten voor het slapen. Neem bijvoorbeeld 400-500 gram magere kwark als laatste maaltijd om 10 uur. Voor de creatine houdt gewoon aan wat de leverancier adviseert. Als je een Load schema doe dan kan je bijvoorbeeld 10gram per dag nemen gedurende een periode van een aantal weken. Of eerst een tijdje 10 gram, daarna 5 gram. Het is niet vastgesteld wanneer creatine het best wordt opgenomen, maar het meeste onderzoek wijst op na de training.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Voor het slapen drink ik een shake met Micellar Casein 50ml (20gram) deze staat naast het schema aangeven omdat ik het niet in de lijst kon vinden. oke maar ik wil gewoon een vaste hoeveelheid nemen, kan ik dan gewoon helft voor en helft na het trainen? of gewoon alles na het trainen?

Ik heb net een shake op met: 200gram kwark, 0,3l melk, 1 schep caseine en n halve schep creatine. heb net nog een half uurtje hardgelopen, is dit dan een goede shake voor het slapen gaan?

nog mensen met tips/commentaar?

iemand? ik heb nog steeds wat vragen, ik heb het schema aangepast en ik wil gewoon bulken, ekv = 30 - 42 - 28 is dit goed zo? en wat kan ik veranderen aan mijn schema om meer te gainen?

Aangezien maaltijd 4 zo klein is zou ik maaltijden 3 en 4 gewoon samen voegen.
Verdeel je vetten wat meer over al je maaltijden.
Tenzij je echt zo graag brood eet met kip en pindakaas kan je misschien iets anders klaar maken om tijdens je middagpauze te eten.
En je mag gerust ook wat andere soorten fruit eten ipv enkel bananen.

Voor je avondeten, vraag gewoon aan je moeder of vader hoeveel aardappelen, groenten en vlees ze zo ongeveer voorzien, desnoods weeg je het eens en dan heb je toch al een idee van hoeveel kcal je dan ongeveer eet.

Ratios zoals 30/40/30 ekv zijn zinloos imo. Voor de hoeveelheid eiwitten en vetten check http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981, de rest vul je op met KH.

Terug
Naar boven