XXL Nutrition

Clen GS

kevinzvd

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
376
Lengte
1m80
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
EP is g2g.

Maar die Clen van GS, ik ken de verpakking niet?
0,05mg per tab, is dit normaal? Dacht dat het bijna altijd 0,02 was.

Overigens vandaag een hele tab ingenomen van die Clen, maar niet veel van gemerkt eigenlijk.

Iemand bekend ermee ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doseringen van 0,05mg komen wel voor hoor, verder heb ik zelf nooit gs in huis gehad. Dus of het real is ..geen idee, nu merk je dat met clen al vrij snel ;)

bij ug clen merk ik ook vaak verschil tussen de tabs onderling; het tabje van vandaag kan meer sides geven dan het tabje van gister bijvoorbeeld

Zijn die doosjes tren van ep nou groter dan de doosjes van de test?

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, lijkt idd zo te zijn op de foto, maar ze zijn hetzelfde.

Ik heb de Clen van GS vorig jaar gehad met de zelfde verpakking. Alleen vond ze wat onder gedoseerd.
Voelde het pas na 100 mcg.

Ik heb de Clen van GS vorig jaar gehad met de zelfde verpakking. Alleen vond ze wat onder gedoseerd. Voelde het pas na 100 mcg.
Ah oke, dat idee kreeg ik namelijk ook al, had vandaag 75mcg genomen, maar kan niet zeggen dat ik er echt iets van voel.

Heb vorig jaar clen van GS gehad en was zelfde als deze. G2G dus. Ik had soms ook wel een tabje wat meer werkzame stof had dan de andere, maar voelde het wel allemaal gewoon al vanaf 25mcg (je merkt het aan het trillen in principe). Jammer als de kwaliteit minder schijnt te worden...

Ook vaker gehad de clen van GS hoog doseren idd, kan bv op 4 tabs makkelijk dat is dan 200mcg. Dat hoef je met sommige andere merken niet te proberen.

Mja voor de geringe prijs is het te doen.

Ik heb op deze zelfde clen op en duur op 7 tabs gezeten, dus goed? nee denk het niet.. m'n volgende keer clen word gewoon HG of shree schijnt ook goed te zijn.

pff mooi klote dit!
Zit al op 2 per dag, maar nog merk ik er eigenlijk niet veel van.
Als ik wat rond lees hier en daar moet je der toch wel echt veel meer van merken.

Vervelende is dat dit mijn eerste keer is dat ik clen gebruik, als ik dit had geweten had ik een ander merk gepakt.

Meteen weer klaar met GS.. pff

pff mooi klote dit!
Zit al op 2 per dag, maar nog merk ik er eigenlijk niet veel van.
Als ik wat rond lees hier en daar moet je der toch wel echt veel meer van merken.

Vervelende is dat dit mijn eerste keer is dat ik clen gebruik, als ik dit had geweten had ik een ander merk gepakt.

Meteen weer klaar met GS.. pff

Eigenlijk kun je alles waar clenbuterol op staat met een korreltje zout nemen :p ik geloof dat het niet eens meer word gemaakt? Ikzelf ben allang overgestapt op albuterol

Neem er 4 per dag, GS clen is vaak ondergedoseerd. Vage is indd wel zoals Bold zegt dat GS nog clen heeft, er staat tenminste de doodstraf op in China om clen te verhandelen.

Zit nu op 4 tabs per dag, wel wat trillende handen, vooral na het trainen, maar verder werk ik niet veel.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

merk* ik niet veel < moest dat zijn, waar is die edit knop gebleven????

nou ik tril al met een half tabje... maar je heb snel gewenning he.. maar dat betekent niet dat de clen ze werk niet doet...

Ik merkte uiteindelijk wel wat, en ben ook zeker gedropped in VP !
Zit nu in mn 2 weken rust, maar ga straks weer 2 weken lang opbouwen naar uiteindelijk 7 tabs per dag.

Heb jij ook diezelfde tabs van GS Zippie?

Terug
Naar boven