AndroidHealthClinic

clen hoe veel?

dr.pe

Cool Novice
Waardering
0
ik wil volgende week beginnen met mijn clen (spiro 0,02mg) normaliter bouw ik het op van 2x1 in de eerste week alleen op trainingsdagen(ma/di/do/vr)naar 2x2 alleen op trainingsdagen. dit 6 weken lang. mijn vraag was is dit genoeg of mischien wel te weinig. te kort of te lang. graag jullie reacties en ervaringen gr de dr. :eek:

De meeste gebruikers zitten tussen de 0.08 en 0.14 mg per dag. Na 2 weken vervalt het effect van clen. Dus die 6 weken van jou is te lang.
Je zou het wel 6 wken non stop kunnen doen met het gebruik van ketotifen

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks maar is het wel verstandig om op te bouwen of meteen het volle portie
gr. de dr.

Het is wel verstandig beetje op te bouwen.

word ook vaak gebruikt als 2 dagen op/2 dagen af, zodat je het een lagere periode door kunt gebruiken met blijvend resultaat..

althans blijvend resultaat, ik bedoel dat je er resultaat mee blijft behalen, en niet dat het niet meer aanpakt..;)

badboy zei:
word ook vaak gebruikt als 2 dagen op/2 dagen af, zodat je het een lagere periode door kunt gebruiken met blijvend resultaat..

Dat gaat misschien wel op voor de pct, om je massa vast te houden.
Maar voor cutten is het een andere zaak imo. Want met de halfwaarde van clen ben je nooit helemaal schoon. Dus 2 weken op 2 weken af of 6 weken met ketotifen is dan de logische optie.

IKKE zei:
Na 2 weken vervalt het effect van clen.

schijnt ook al weer achterhaald te zijn hoorde ik laatst, het anti-catabole effect verdwijnt inderdaad na twee weken maar de vetverbranding zou nog net zo hard doorgaan, iemand die hier misschien iets meer over kan vertellen?

thanks

Latin spirit zei:
schijnt ook al weer achterhaald te zijn hoorde ik laatst, het anti-catabole effect verdwijnt inderdaad na twee weken maar de vetverbranding zou nog net zo hard doorgaan, iemand die hier misschien iets meer over kan vertellen?

thanks

ja klopt wat je zegt, zo is het!

Een anti- Histamine zoals Ketotifen kan het anti katabole effect verlengen.

ik ben nu zelf ook bezig met clen en doe 2 weken op 2 weken af.

ik heb op deze manier opgebouwd:

met tabs van GS van 0.05 mg per tab

dag 1 halve tab 0.25 mg
dag 2 halve tab 0.25 mg
dag 3 hele tab 0.05 mg
dag 4 hele tab 0.05 mg
dag 5 hele tab 0.05 mg
dag 6 1.5e tab 0.75 mg
dag 7 1.5 tab 0.75 mg
dag 8 1.5 tab 0.75 mg
dag 9 1.5 tab 0.075 mg
dag 10 1.5 tab 0.75 mg

zo ver zit ik nu en ga morgen naar 2 tabs maar daar laat ik het bij. dan zit ik op 1mg per dag. Ik ben bang dat als ik hoger ga ik op een parkinson patient ga lijken want ik tril nu al als een gek en kan snachts zwemmen in me bed.

maar daarintegen zakt mijn bf% met de dag! het doet echt heel goed zijn werk (net als mijn cut dieet)

ik hoop dat je hier wat aan hebt..

greetz

toen ik aan de 8 tabs zat begon ik pas goed te trillen :) Last van zweten had ik niet echt

Hoe nemen jullie het eigenlijk in?

Sochtends en savonds of ook smiddags of.....?

In de ochtend na het ontbijt met een beetje water

halfwaarde tijd van clen is lang genoeg hoor, iets van anderhalve dag meen ik
als je ze smorgens neem kan je savonds tenminste slapen zonder hartkloppingen

Halfwaarde tijd van 36 uur. Ik verdeel ze niet anders lig ik in mijn bed nog te shaken. Je kan er ook een uurtje tussenhouden, maar anders zie ik eigenlijk het nut er niet zo van in om te verdelen

pat21 zei:
Halfwaarde tijd van 36 uur. Ik verdeel ze niet anders lig ik in mijn bed nog te shaken. Je kan er ook een uurtje tussenhouden, maar anders zie ik eigenlijk het nut er niet zo van in om te verdelen

Jah ok maar ik shake liever de hele door dag wat minder als dat ik ze sochtends in neem en als een gek op men werk loop te shake :cool:

Ik neem ze heel de dag door en je kunt ze ook gewoon s a'vonds innemen, ik heb nergens last van....

Ik gebruik 6 tabs van 0.2 spiropent, 2 dagen op dagen off.

Als je genoeg water drinkt, dan heb je geen last van trillingen of andere bij werkingen

las op het internet dat dat ketotifen gebruikt word voor hooikoorts
kan je dit zo bij de apho halen of heb je een dokters receptr nodig?

fitnessboy zei:
Hoe nemen jullie het eigenlijk in?

Sochtends en savonds of ook smiddags of.....?

begin s ochtends vroeg en hou er ieder keer een uurtje tussen. ik neem ze per half. heb de 50mcg tabs van GS.

Terug
Naar boven