MuscleMeat

Clen - Keto

UniqueID

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Naar het einde van men ketogeen dieet toe (8 weken) ben ik van plan om vanaf week 7 tem 8 clen te cyclen om toch nog die laatste gewenste kilo's er af te krijgen.

Momenteel is er ongeveer 5% af waarbij ik op 12% kom te zitten.

Nu is mijn vraag of het verstandig is om clen te gebruiken bij dit dieet of niet? Ik heb hier en daar namelijk gelezen dat het meest effectieve resultaat wordt verkregen door laag in vetten te zitten.

Aangezien je in ketose bent gedurende de week dacht ik dat clen het aanmaken van ketonen zou versterken en dit dieet dus wel eenvoudig door te trekken is tot 8 weken icm clen?

Dit zou ik ook graag willen weten aangezien ik net ben begonnen met een keto dieet.

Clen niet nemen, en zeker niet aan 12% bf

Schakel over op 2 Low carb, 1 Meduim carb en 1 High carb dag Cycle.
Gaat je sowieso voller en harder laten zien dan een flut keto dieet, en je verbranding een boost geven (vezel rijke carbs liefst)

Eens je onder de 9 a 8% zit en je zit vast, kan je een lekker eca stackje nemen.

Samen vatting:

1. 2 Low carb, 1 Med carb en 1 High Carb dag inlassen
2. Cardio opdrijven. Ochtend cardio inlassen Low intens, na de training 20 HIT
3. Eventueel bij plateau, Eca stackje toevoegen, is veel lekkerder dan die kl**t Clen

ECA stack / efedrine en andere stimulerende, amfetamine-achtige stoffen kunnen ook erg gejaagd en vervelend werken, lage dosis clenbuterol kan al erg effectief zijn, zonder al die vervelende bijwerkingen.

Ik zou als je geen van beide hebt gebruikt met eca starten.
Stop met keto en ga carb cyclen.
4low 2med 1 high.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allen! ECA heb ik in het verleden al eens gebruikt en vind ik niet zo effectief, daarom nu eens clen proberen. Pakketje is onlangs binnengekomen en begin maandag met carb cyclen zoals bovenvermeld ;)

Terug
Naar boven