MuscleMeat

clen splitte en ervaringen

einbein

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Beste leden, ik ben van plan om clen te gaan gebruiken.
Hoe splitten jullie de pillen? gewoon met een mes op papier? of zo'n pille snijder dat je in de apotheken kan kopen.

en iemand goede ervaringen met clen? heb al wat logs gelezen maar stoppe alty met update na een paar dagen ;(. ( wrs al het zoveelste topic ) :p
Mvg

Ik heb verschillende merken clen gehad en ze zijn vaak erg brokkelig, als je zou snijden heb je een berg brokkies. IK breek ze tussen mijn nagel heel voorzichtig.

Begin nu maar op 20mcg oid. Clen werkt maar sommige kunnen er niet goed tegen vandaar dat ik een lage dosis noem. Velen zullen zeggen dat je tot 10% zonder middelen kan cutten en daarna pas zaken als Clen moet pakken. Is waar maar ik pakte het ook eerder :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb verschillende merken clen gehad en ze zijn vaak erg brokkelig, als je zou snijden heb je een berg brokkies. IK breek ze tussen mijn nagel heel voorzichtig.

Begin nu maar op 20mcg oid. Clen werkt maar sommige kunnen er niet goed tegen vandaar dat ik een lage dosis noem. Velen zullen zeggen dat je tot 10% zonder middelen kan cutten en daarna pas zaken als Clen moet pakken. Is waar maar ik pakte het ook eerder :)

Hehe bedankt voor je reactie ik ga het dan ook zo probeer te breken :P anders ga ik maar snel zo'n snijder kope in de apotheek voor 5euro xD
ja was al van plan om met een lage dosis te beginnen aangezien het zo'n hevig spul is :P Kan wel goed tegen ECA maar dat is niet te vergelijke me clen ofc xD

Wat wil je snijden dan? Is toch 20mcg per stuk?

of hij heeft 40mcg tabs die heb ik namelijk ook ik snij ze gewoon doormidden met een mesje zachtjes gaat prima niet te hard drukken.

100tabs 50mcg, daarom wil ik ze snijden krijg ze normaal zaterdag aan.

ik heb eerder clen gebruikt en ik de eerste week 40mcg om 80 mcg om de dag een week en de 2e week nam ik40,80,120,40,80,120,40 en dan 2 weken niet en dan weer 2 weken hetzelfde dit sloeg bij mij aan als een gek ik had tabs van 40mcg vriendelijke groeten leon.

Zou ik dan het beste eerst met een half starten(25mcg) of direct een volledige (50mcg).

kunt ge daar via i-net aan geraken ??? betrouwbaar ??? waar ???
want ik geen kontacten om zo aan het spul te komen en dan weet je ook niet of het wel ok is.

Zou ik dan het beste eerst met een half starten(25mcg) of direct een volledige (50mcg).

Ik schreef al begin nu op 20mcg en dat deed ik niet voor niets! Clen kan erg heftig zijn en je wil eerst weten hoe je reageert. Doet het bijna niks dan neem je dag 2 toch die hele? Ik heb al heel vaak Clen gehad maar als ik nu meteen 40mcg van goede kwaliteit Clen pak is mij dat teveel. Ik begin zelf ook op 20mcg of in jou geval 25mcg. Ik hoog EOD op.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven