XXL Nutrition

clen verdeeld over de dag of alles in 1x ?

vroemvroem

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
dbb'ers ben net klaar met sust kuurtje en pak nu me clen moet het verdeeld over de hele dag?
zit na 3 dagen nu op 60mcg en morgen dus verhogen naar 80mcg alleen hoor dat veel mensen het verdelen over de dag maar andere vinden het toch beter in 1x keer te nemen.

Greets

Ik nam zelf de verhoging altijd een paar uur later. Dus 60mcg in een keer en de 20mcg een paar uur later. Dan kon ik mijn reactie op de 60mcg voelen en inschatten of ik het verantwoord vind om met xxx mcg te verhogen. Ik heb wel eens gehad dat ik me niet lekker voelde door bijvoorbeeld gespannen zijn en die dag na de eerste dosis niet opgehoogd omdat de eerste dosis als als teveel voelde.

Je zit trouwens als vrij hoog voor dag 3! Hoe hoog je op ED EOD of wat?

neem alles sochtends in 1x

en doering hangt van merk af;)

genesis is 100 eigenlijk niet veel haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik nam zelf de verhoging altijd een paar uur later. Dus 60mcg in een keer en de 20mcg een paar uur later. Dan kon ik mijn reactie op de 60mcg voelen en inschatten of ik het verantwoord vind om met xxx mcg te verhogen. Ik heb wel eens gehad dat ik me niet lekker voelde door bijvoorbeeld gespannen zijn en die dag na de eerste dosis niet opgehoogd omdat de eerste dosis als als teveel voelde.

Je zit trouwens als vrij hoog voor dag 3! Hoe hoog je op ED EOD of wat?

Oke bedankt man, ik heb van genesis is niet echt vrij hoog gedoseerd maar werkt wel uitstekend ik neem gwn eerste 3 tablette bij opstaan in rond 12 uur als ik me goed voel andere tabletje

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:28 ----------

neem alles sochtends in 1x

en doering hangt van merk af;)

genesis is 100 eigenlijk niet veel haha

Ja idd, heb het van genesis maar je kan alles in 1x doen zonder problemen dus? anders morgen even proberen alles in 1x op 80mcg bedankt bro

Terug
Naar boven