XXL Nutrition

clenbuterol gebruik bij naturals

D.

Huge Freak
Waardering
2
Het is niet veel duurder/dan wel goedkoper dan een pot stackers. En volgens mij minstens zo effectief!
Zijn er 'naturals' die clen hebben gebruikt of iemand anders die hier een mening over heeft?
Of je nou nog 'natural' bent of niet, I don't give a ##, what's in a word. Natural is toch al een relatief begrip, meer dan de kunde van het negatief testen op bloed/urine tests is het feitelijk niet. En echt overtuigd natural ben ik niet, ik wil gewoon huge worden :D. ( en ripped dus ;) )

any suggestions?
:kiss:

Yep, na ongeveer 2 weken zijn je Beta-3 (of -2 ?) receptoren verzadigd.

Laatst bewerkt:
Uit me hoofd doet clen na een week of 6 niks meer, na 3 weken begint het snel te dalen. Afgezien van dat clen licht belastend voor je lever is. Een heel jaar een middel als clen is ronduit slecht voor je gezondheid, denk daarbij aan hart, bloedvaten, bloeddruk, beschadigingen aan het zenuwstelsel. Vergeet niet dat wij het zwaar overdoseren.

Je zal met clen wel massa verliezen, maar zonder ook bij een cuttingdieet, je hebt immers een tekort aan cals nodig, wat voor een katabole situatie zorgt. Mijn vergelijk tussen stackers en clen, bij clen wordt bij mij me hongergevoel niet geremd terwijl stackers dat wel doen. Me trainen gaat op stackers beter dan op clen, echt weinig kracht. Overigens zou ik eerst 8-10 weken cutten op een goed dieet en pas dan fatburners invoegen. Tot 10% kan je makkelijk komen zonder burners. Je moet op een goed dieet teren, niet op vetverbranders.

Opletten met clen- only gebruik,bij heftig gebruik kan het je spiermassa kosten,het best gebruik je er as bij,tenzij je het gebruikt post-cycle voor een beperkte peroide uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel niet hoe te gebruiken, dat weet ik wel. Ook bij naturals 2week on, 2week off, opbouwen enz enz.
Maar aangezien clen toch licht anabool en anti-catabool is zat ik er aan te denken. tuurlijk dieet is de basis enz enz enz.
En dat je spieren verliest zonder as geloof ik niet (bij een natural), zolang je maar genoeg eet, toch?
Hongergevoel doet me niet zo heel veel eigenlijk. Maar word je echt slapper dan tijdens het trainen op clen?

van iemand die ik ken hoorde ik laatst dat die een heel jaar clen had gebruikt. en ja het is geen gelul. hij heeft nooit ergens last van gehad. hij heeft aleen een paar x dianabol only gedaan. echt naturel kun je hem ook niet noemen....

maar als je clen neemt D. moet je er wel as bij nemen anders hou je geen spieren meer over.

heheheh en dat is de bedoeling ook niet :d:P:P

Of gewoon helemaal geen Clen gebruiken ! (y)

tja, kan ook maar waarom het niet in overweging nemen? Zoals ik al zei, hecht ik niet zoveel waarde aan de term natural. Ik wil gewoon lekker lean worden zonder veel massa te verliezen en als clen daarbij helpt, wil ik het wel gebruiken.
Zal mijn vorige post ff herhalen dat die weer onderaan staat...

ik bedoel niet hoe te gebruiken, dat weet ik wel. Ook bij naturals 2week on, 2week off, opbouwen enz enz.
Maar aangezien clen toch licht anabool en anti-catabool is zat ik er aan te denken. tuurlijk dieet is de basis enz enz enz.
En dat je spieren verliest zonder as geloof ik niet (bij een natural), zolang je maar genoeg eet, toch?
Hongergevoel doet me niet zo heel veel eigenlijk. Maar word je echt slapper dan tijdens het trainen op clen?

Volgens mij bedoelt soulreaver dat je die boost die je van andere fatburners krijgt bij clen mist. Als je aan het cutten bent is die boost zeer welkom.

ah ok ok. ja dan snap ik em. Het is dus niet dat je van clen zwakker wordt (meer dan alleen door dieten)
in de off weken kun je stackers nemen. Zou ze toch alleen vóór de training pakken, maar heb dat niet echt nodig.....

Er staat nu een thread op "post je foto" over de foto van capricik en die beweert met clen zonder as behoorlijk droog te zijn en toch ontzettend veel massa aan overgehouden. Dus het kan wel, maar dan moet je wel naturel zijn, denk ik dan

Waarom denk je dat?

Zal dat verschil maken dan?

sylvester zei:
Opletten met clen- only gebruik,bij heftig gebruik kan het je spiermassa kosten,het best gebruik je er as bij,tenzij je het gebruikt post-cycle voor een beperkte peroide uiteraard.

Clen werd tot voor kort in grote hoeveelheden gevoed aan koeien zodat deze extra vlees gingen aanzetten. Clen zorgt dus nooit en te nimmer voor verlies van spiermassa. T3 daarintegen wel. Clen wordt door een hoop atleten op hogerniveau als overbrugging tussen de kuren gebruikt om zo massa en kracht te behouden

Koolhoven zei:
Clen werd tot voor kort in grote hoeveelheden gevoed aan koeien zodat deze extra vlees gingen aanzetten. Clen zorgt dus nooit en te nimmer voor verlies van spiermassa. T3 daarintegen wel. Clen wordt door een hoop atleten op hogerniveau als overbrugging tussen de kuren gebruikt om zo massa en kracht te behouden

dan moet je er ook bij zeggen dat de in dieren anabole werking geschied dmv. de beta 3 receptoren, die mensen in veel mindere mate hebben en in hoeveelheden die mensen direct de dood tot gevolg hebben.

clen bevordert enerzijds de eiwitsynthese, maar anderzijds verhoogt het je verbranding. dus post cycle kan als je cals hoog genoeg liggen, zelf zou ik eerder voor stackers kiezen, bevordert ook de eiwitsynthese maar is minder sterk dan clen in de verbranding. bij cutten en bij een tekort aan cals en dus een katabol situatie raak je altijd spieren kwijt, zonder clen ook. met clen alleen meer, wat logisch is wanneer je verbranding omhoog gaat.

Laatst bewerkt:
Maar wat ik zo gelezen heb is het nooit bewezen dat de dosis die bij mensen gebruikt wordt anabool werkt. Ook verliest clenbuterol na enkele weken z'n werking, zorgt de verbranding van vet ook voor een verhoogde afbraak van eiwitten in het lichaam en is het niet al te gezond voor je lever.

soulreaver was me net voor. :D

axestream zei:
Maar wat ik zo gelezen heb is het nooit bewezen dat de dosis die bij mensen gebruikt wordt anabool werkt. Ook verliest clenbuterol na enkele weken z'n werking, zorgt de verbranding van vet ook voor een verhoogde afbraak van eiwitten in het lichaam en is het niet al te gezond voor je lever.

precies, clen legt ook nog druk op je lever, dus postcycle met nolva wat ook nog druk op je lever legt, terwijl je net een kuur gedaan hebt met misschien ook nog oral of injects met 17aa en je lever dus eigenlijk moet herstellen vind ik zelf niet verstandig. maargoed het is lastig mensen te overtuigen als iets een gewoonte is.

soulreaver zei:
precies, clen legt ook nog druk op je lever, dus postcycle met nolva wat ook nog druk op je lever legt, terwijl je net een kuur gedaan hebt met misschien ook nog oral of injects met 17aa en je lever dus eigenlijk moet herstellen vind ik zelf niet verstandig. maargoed het is lastig mensen te overtuigen als iets een gewoonte is.

Clen legt geen druk op de lever simpelweg omdat deze niet gealkyleerd is. Verder wordt het afvallen van spiermassa voor een groot deel door cortisonen veroorzaakt. Bij gebruik van clen kunnen cortisonen geen schade en afbraak op de spieren verrichten. Als je clen puur voor hetverbranden van vet heeft zijn stackers wellicht beter. Maar puur om het feit dat de vetverbrandende werking van clen niet optimaal is. Maar het is een feit dat het gebruik van clen zorgt voor het behoud van spiermassa en kracht

Clenbuterol (Spiropent) Non-steroid beta 2 symphatomimetic. Effective for quck muscular and strength increase. Powerful anti-catabolic effect increases muscle mass. Very effective for post cycle usage to counter the catabolic phase and maintain mass and strength which may otherwise be reduced. It is also very effective for burning fat. Very few side effects make it popular with professional athletes. Some short term side effects include nausea, headaches, and insomnia., but side effects tend to subside after the first week (even with prolonged usage). The amount taken is dependent on weight, averaging 6-8 tabs over a 10 week peroid.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven