AndroidHealthClinic

clenbuterol gebruik bij naturals

Koolhoven zei:
Clen legt geen druk op de lever simpelweg omdat deze niet gealkyleerd is. Verder wordt het afvallen van spiermassa voor een groot deel door cortisonen veroorzaakt. Bij gebruik van clen kunnen cortisonen geen schade en afbraak op de spieren verrichten. Als je clen puur voor hetverbranden van vet heeft zijn stackers wellicht beter. Maar puur om het feit dat de vetverbrandende werking van clen niet optimaal is. Maar het is een feit dat het gebruik van clen zorgt voor het behoud van spiermassa en kracht

Clenbuterol alone had no influence on GH, PRL, or cortisol concentrations, compared to placebo

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=2101962&dopt=Abstract

clen bezet de receptoren voor cortisol?

Koolhoven zei:
klopt clen heeft ook geen invloed op de concentratie en hoeveelheid cortisol, het zorgt er alleen voor dat het geen afbraak aan de spieren kan verrichten

kan je dat eens staven met het een en ander. ik vind dit namelijk nergens, maar dan ook nergens terug. in geen enkele studie, onderzoek of waar dan ook.

Edit: ik kan echt alleen maar studies vinden die zeggen dat clen de hoeveelheid cortisol verhoogt. zelfs alle experts hoor ik nergens over praten mbt. clen en het bezet houden van cortisolreceptoren. naar mijn idee heb je enkel een verhoogde concentratie cortisol wanneer deze ook daadwerkelijk bindt op de receptor. maar nogmaals bewijs me het tegendeel eens :) nooit te beroerd om te leren.

Laatst bewerkt:
Ik heb het gebruikt zonder xtra aas en het vrat een groot gedeelte van mijn spieren weg. Zat wel op de 160 mcg/dag. Ik doe nooit meer een clen-only.

Grtz

soulreaver zei:
kan je dat eens staven met het een en ander. ik vind dit namelijk nergens, maar dan ook nergens terug. in geen enkele studie, onderzoek of waar dan ook.

Edit: ik kan echt alleen maar studies vinden die zeggen dat clen de hoeveelheid cortisol verhoogt. zelfs alle experts hoor ik nergens over praten mbt. clen en het bezet houden van cortisolreceptoren. naar mijn idee heb je enkel een verhoogde concentratie cortisol wanneer deze ook daadwerkelijk bindt op de receptor. maar nogmaals bewijs me het tegendeel eens :) nooit te beroerd om te leren.

Staat sowieso in diverse uitgaven van world anabolic review maar ik zoek wel even naar wat medische studies voor je.

Koolhoven zei:
Staat sowieso in diverse uitgaven van world anabolic review maar ik zoek wel even naar wat medische studies voor je.

nog wat gevonden, ik vind het namelijk erg interessant, maar alleen maar dingen gevonden die het tegendeel laten zien. clen werkt op je cns en zorgt voor meer cortisol dat ook daadwerkelijk bindt en dus alleen maar negatief ipv. positief werkt. het spieropbouwende verhaal is aan de hand van studie op ratten die over veel meer beta 3 receptoren beschikken en was in een dosis die dodelijk voor mensen is. dus tot op heden nog geen enkel voordeel gezien waarom je clen na een kuur zou nemen. overigens de athleten die ik ken die het wel doen tbv. de proteine synthese kiezen allemaal voor ephidrine.

• Topic Starter Topic Starter
BumP along.... ;)

anyhow, de kern van mijn vraag IS eigenlijk. Als je gewoon afvalt een halve a een kilo in de week, en je gebruikt clen (je eet dus ook iets meer) ben je dan minder catabool dan wanneer je het niet zou gebruiken?

en mijn vraag aan jerry is. enerzijds heb ik dmv. een studie, zijn er nog meer als je ze wilt zien, laten zien dat clen zorgt voor meer cortisol, wat resulteert in snellere spierafbraak. jij beweert dat het niet bindt? dat blijkt uit geen enkele pubmed studie die ik heb kunnen vinden en ben er toch een kleine 100-120 doorgegaan. graag zou ik willen zien waar dat uit blijkt?? want vooralsnog wijzen de neuzen van alle grote guru's, hoogeleraren e.d. in de richting die ik ook opkijk. dus waar baseer je dat op?

soulreaver zei:
en mijn vraag aan jerry is. enerzijds heb ik dmv. een studie, zijn er nog meer als je ze wilt zien, laten zien dat clen zorgt voor meer cortisol, wat resulteert in snellere spierafbraak. jij beweert dat het niet bindt? dat blijkt uit geen enkele pubmed studie die ik heb kunnen vinden en ben er toch een kleine 100-120 doorgegaan. graag zou ik willen zien waar dat uit blijkt?? want vooralsnog wijzen de neuzen van alle grote guru's, hoogeleraren e.d. in de richting die ik ook opkijk. dus waar baseer je dat op?

Jongen jij zou profs moeten gaan begeleiden want schijnbaar weet je het allemaal beter dan hen

soulreaver zei:
als je nou inhoudelijk antwoord op me vraag geeft ipv. met modder te gaan gooien bro :)

Jongen, ik zeg al als ik tijd heb om wat verhaaltjes voor je te zoeken doe ik het wel want ik doe niets liever dan jou tevreden stellen. Helaas staan niet alle hoe's en wats van het BB op het net anders hadden er veel meer mensen er momenteel uitgezien als Ronnie Coleman. Naar sommige zaken wordt gewoon nog geen medisch onderzoek gedaan. Hetzelfde geld voor de perfecte dosering van bijvoorbeeld HGH. Waarom zou de medische wereld uit gaan zoeken wat de juiste dosering is voor iemand die in hun ogen misbruik maakt van het medicament ? Maar zoals ik al zei je kunt het teruglezen in bv world anabolic review 1996 maar aangezien dit voor jou wel niet overtuigend genoeg zal zijn zal ik kijken wat ik voor je kan vinden.

Kan je dan even neerzetten hoe het daarstaat? ik heb dat boek niet namelijk. Mbt. clen en cortisol zijn er honderden onderzoeken. Vergeet niet dat clen jarenlang als medicijn gebruikt is en vandaag de dag nog steeds veel aan dieren gegeven wordt. mbt. HGH is er ook recentelijk veel onderzoek aangezien in het lage dosissen ook veel voordelen kan bieden. Mee eens dat het onderzoek niet direct op bodybuilders gedaan wordt die het overdoseren, maar als er gegevens van mensen op lagere dosis, ratten, muizen en koeien zijn kom je toch al een heel eind in de goede richting. En nogmaals het enige wat ik wil zeggen is dat ik niet alles klakkeloos aanneem, dat kan je me moeilijk verwijten. ik vind het alleen jammer dat je dingen op de persoon gaat spelen, dat is nergens voor nodig namelijk. iedereen weet dat jou fysiek 10x beter is dan het mijne, maar dat zegt niks over kennis, anders was ronnie de man met de meeste kennis en had hij chad niet nodig.

Terug
Naar boven