Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soulreaver zei:Kan je dan even neerzetten hoe het daarstaat? ik heb dat boek niet namelijk. Mbt. clen en cortisol zijn er honderden onderzoeken. Vergeet niet dat clen jarenlang als medicijn gebruikt is en vandaag de dag nog steeds veel aan dieren gegeven wordt. mbt. HGH is er ook recentelijk veel onderzoek aangezien in het lage dosissen ook veel voordelen kan bieden. Mee eens dat het onderzoek niet direct op bodybuilders gedaan wordt die het overdoseren, maar als er gegevens van mensen op lagere dosis, ratten, muizen en koeien zijn kom je toch al een heel eind in de goede richting. En nogmaals het enige wat ik wil zeggen is dat ik niet alles klakkeloos aanneem, dat kan je me moeilijk verwijten. ik vind het alleen jammer dat je dingen op de persoon gaat spelen, dat is nergens voor nodig namelijk. iedereen weet dat jou fysiek 10x beter is dan het mijne, maar dat zegt niks over kennis, anders was ronnie de man met de meeste kennis en had hij chad niet nodig.
D. zei:BumP along....
anyhow, de kern van mijn vraag IS eigenlijk. Als je gewoon afvalt een halve a een kilo in de week, en je gebruikt clen (je eet dus ook iets meer) ben je dan minder catabool dan wanneer je het niet zou gebruiken?
Koolhoven zei:Daar heb je gelijk in, je hoeft ook niet alles zomaar klakkeloos over te nemen. En ik zou nooit zeggen dat ik me beter dan een ander vind. Ik probeer dit weekend wel even de pagina in te scannen waar het in vermeldt staat. En geloof me ook maar dan dat niet alles wat Chad zijn atleten voorschrijft ergens gepubliceerd staat

marcos zei:hmm, heel interessant. Is het dan eigenlijk nodig om as te gebruiken tijdens een cuttingscycle om puur massa te behouden?