Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Sup DBB'ers!
Eerst en vooral wil ik mededelen dat ik hier nieuw ben en dus een beginner. Ik heb namelijk een paar vraagjes over de doping Clen en andere stackers. Mijn persoonlijke doel is om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk opgestapeld vet te verliezen (rondom men buik, chest, rug etc) in een korte periode/tijd en mijn lichaam tot de maximum pushen zodat ik, eens dat ik van mijn vet af ben, dat ik een lekkere kuurtje kan doen en natuurlijk een fitness lichaam kan uitbouwen tegen deze zomer. M.a.w, een droge athletische getrainde lichaam en natuurlijk spierkracht bijwinnen met zo min mogelijk side-effects (neveneffecten) van de anabolen roids omdat ik echt over mijn gezondheid geef (zoals de rest van jullie waarschijnlijk).
Na een heleboel research op deze forum en verscheidene andere websites resources ben ik toch tot een conclusie gekomen dat ik toch Clenbuterol ga gebruiken ipv Albuterol voor een aanvulling van mijn dieet en omdat ik te lui ben om natureel te trainen
. Ik heb ook gelezen dat het beste wat je kan doen is een 2 weken ON en 2 weken OFF Cycle, maar mijn vraag is nu: 1) tijdens de OFF cycle, is het mogelijk om een andere stacker in te nemen om mijn vetverbranding proces zo efficient mogelijk te maken en alles eruit te halen. Ik beschik momenteel over de dieetpillen van Gaspari Nutrition maar ik dacht eerst aan Ephedrine gemixt met Cafeine maar heb gezien dat Ephedrine verslavend kan zijn, dus moet ik het toch gewoon houden bij de Gaspari pillen? T3/T4 ga ik niet aan beginnen tijdens mijn OFF cycle.
2) Ik vroeg me ook af of ik Ketotifen gemixt met mijn Clen mij gaat helpen om zoveel mogelijk Clen side-effects (zoals bibberen, hoofdpijn, steken en krampen etc.) tijdens de clen kuur (ook al neem ik en verhoog ik er een dosis van) kan verhelpen? 3) Kan iemand mij ook a.u.b. de perfecte Clen schema copy/pasten omdat ik er zoveel verschillende zie, een ding dat ik begrepen heb is dat ik heel rustig moet beginnen en opbouwen toch en 2 liter water drinken elke dag? 4) Moet ik ook extra vitaminen in nemen tijdens Clen in name of is dat niet noodzakelijk? 5) Wat ik me nog afvraag is of dat ik mijn proteine shake mag blijven drinken omdat ik heb gehoord dat je kan bijkomen van deze shake (http://www.sport-tiedje.com/weidernahrung/superprotein88_dose_detail.jpg) waarover ik beschik en als dat een ja is, is 1x voor de training en direct na men training volstaat dat? Voor de mensen die zich afvragen, ja natuurlijk ga ik elke dag intensief trainen, dat houd in dagelijks hardlopen cardio in een lokale park hier (ongeveer 5-8km, 30-40mins) en ik ga ook elke dag de gym bezoeken. Mijn dieet zal 6 kleine gezonde maaltijden bevatten met veel proteine en ik ga zoveel mogelijke vet en slechte caloriën vermijden dus dat houd ook in, geen snacks!
Graag zou ik serieuze antwoorden ontvangen op deze vragen en alvast bedankt voor jullie moeite. Pls corrigeer mij indien nodig, Share-ze-opinies en Karma op alle goede expert antwoorden!
PS: Ik besef en weet wel dat ik neveneffecten ga merken van Clen tijdens de kuur maar mijn bedoeling is en wat ik me eigenlijk afvraag is of er mogelijkheden zijn om Clen veiliger in te nemen zodat je een aantal van die effecten kan vermijden?
Eerst en vooral wil ik mededelen dat ik hier nieuw ben en dus een beginner. Ik heb namelijk een paar vraagjes over de doping Clen en andere stackers. Mijn persoonlijke doel is om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk opgestapeld vet te verliezen (rondom men buik, chest, rug etc) in een korte periode/tijd en mijn lichaam tot de maximum pushen zodat ik, eens dat ik van mijn vet af ben, dat ik een lekkere kuurtje kan doen en natuurlijk een fitness lichaam kan uitbouwen tegen deze zomer. M.a.w, een droge athletische getrainde lichaam en natuurlijk spierkracht bijwinnen met zo min mogelijk side-effects (neveneffecten) van de anabolen roids omdat ik echt over mijn gezondheid geef (zoals de rest van jullie waarschijnlijk).
Na een heleboel research op deze forum en verscheidene andere websites resources ben ik toch tot een conclusie gekomen dat ik toch Clenbuterol ga gebruiken ipv Albuterol voor een aanvulling van mijn dieet en omdat ik te lui ben om natureel te trainen
. Ik heb ook gelezen dat het beste wat je kan doen is een 2 weken ON en 2 weken OFF Cycle, maar mijn vraag is nu: 1) tijdens de OFF cycle, is het mogelijk om een andere stacker in te nemen om mijn vetverbranding proces zo efficient mogelijk te maken en alles eruit te halen. Ik beschik momenteel over de dieetpillen van Gaspari Nutrition maar ik dacht eerst aan Ephedrine gemixt met Cafeine maar heb gezien dat Ephedrine verslavend kan zijn, dus moet ik het toch gewoon houden bij de Gaspari pillen? T3/T4 ga ik niet aan beginnen tijdens mijn OFF cycle.2) Ik vroeg me ook af of ik Ketotifen gemixt met mijn Clen mij gaat helpen om zoveel mogelijk Clen side-effects (zoals bibberen, hoofdpijn, steken en krampen etc.) tijdens de clen kuur (ook al neem ik en verhoog ik er een dosis van) kan verhelpen? 3) Kan iemand mij ook a.u.b. de perfecte Clen schema copy/pasten omdat ik er zoveel verschillende zie, een ding dat ik begrepen heb is dat ik heel rustig moet beginnen en opbouwen toch en 2 liter water drinken elke dag? 4) Moet ik ook extra vitaminen in nemen tijdens Clen in name of is dat niet noodzakelijk? 5) Wat ik me nog afvraag is of dat ik mijn proteine shake mag blijven drinken omdat ik heb gehoord dat je kan bijkomen van deze shake (http://www.sport-tiedje.com/weidernahrung/superprotein88_dose_detail.jpg) waarover ik beschik en als dat een ja is, is 1x voor de training en direct na men training volstaat dat? Voor de mensen die zich afvragen, ja natuurlijk ga ik elke dag intensief trainen, dat houd in dagelijks hardlopen cardio in een lokale park hier (ongeveer 5-8km, 30-40mins) en ik ga ook elke dag de gym bezoeken. Mijn dieet zal 6 kleine gezonde maaltijden bevatten met veel proteine en ik ga zoveel mogelijke vet en slechte caloriën vermijden dus dat houd ook in, geen snacks!
Graag zou ik serieuze antwoorden ontvangen op deze vragen en alvast bedankt voor jullie moeite. Pls corrigeer mij indien nodig, Share-ze-opinies en Karma op alle goede expert antwoorden!

PS: Ik besef en weet wel dat ik neveneffecten ga merken van Clen tijdens de kuur maar mijn bedoeling is en wat ik me eigenlijk afvraag is of er mogelijkheden zijn om Clen veiliger in te nemen zodat je een aantal van die effecten kan vermijden?

net voor de krachttraining, die kicken dan in als je net aan de cardio ga beginnen. ook vet veel BCAA's zuipen/slikken om spierafbraak tegen te gaan.