AndroidHealthClinic

Clenbuterol (stacker) vraagjes

Muayboran

Advanced Bodybuilder
Waardering
77
Sup DBB'ers!

Eerst en vooral wil ik mededelen dat ik hier nieuw ben en dus een beginner. Ik heb namelijk een paar vraagjes over de doping Clen en andere stackers. Mijn persoonlijke doel is om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk opgestapeld vet te verliezen (rondom men buik, chest, rug etc) in een korte periode/tijd en mijn lichaam tot de maximum pushen zodat ik, eens dat ik van mijn vet af ben, dat ik een lekkere kuurtje kan doen en natuurlijk een fitness lichaam kan uitbouwen tegen deze zomer. M.a.w, een droge athletische getrainde lichaam en natuurlijk spierkracht bijwinnen met zo min mogelijk side-effects (neveneffecten) van de anabolen roids omdat ik echt over mijn gezondheid geef (zoals de rest van jullie waarschijnlijk).

Na een heleboel research op deze forum en verscheidene andere websites resources ben ik toch tot een conclusie gekomen dat ik toch Clenbuterol ga gebruiken ipv Albuterol voor een aanvulling van mijn dieet en omdat ik te lui ben om natureel te trainen :D. Ik heb ook gelezen dat het beste wat je kan doen is een 2 weken ON en 2 weken OFF Cycle, maar mijn vraag is nu: 1) tijdens de OFF cycle, is het mogelijk om een andere stacker in te nemen om mijn vetverbranding proces zo efficient mogelijk te maken en alles eruit te halen. Ik beschik momenteel over de dieetpillen van Gaspari Nutrition maar ik dacht eerst aan Ephedrine gemixt met Cafeine maar heb gezien dat Ephedrine verslavend kan zijn, dus moet ik het toch gewoon houden bij de Gaspari pillen? T3/T4 ga ik niet aan beginnen tijdens mijn OFF cycle.

2) Ik vroeg me ook af of ik Ketotifen gemixt met mijn Clen mij gaat helpen om zoveel mogelijk Clen side-effects (zoals bibberen, hoofdpijn, steken en krampen etc.) tijdens de clen kuur (ook al neem ik en verhoog ik er een dosis van) kan verhelpen? 3) Kan iemand mij ook a.u.b. de perfecte Clen schema copy/pasten omdat ik er zoveel verschillende zie, een ding dat ik begrepen heb is dat ik heel rustig moet beginnen en opbouwen toch en 2 liter water drinken elke dag? 4) Moet ik ook extra vitaminen in nemen tijdens Clen in name of is dat niet noodzakelijk? 5) Wat ik me nog afvraag is of dat ik mijn proteine shake mag blijven drinken omdat ik heb gehoord dat je kan bijkomen van deze shake (http://www.sport-tiedje.com/weidernahrung/superprotein88_dose_detail.jpg) waarover ik beschik en als dat een ja is, is 1x voor de training en direct na men training volstaat dat? Voor de mensen die zich afvragen, ja natuurlijk ga ik elke dag intensief trainen, dat houd in dagelijks hardlopen cardio in een lokale park hier (ongeveer 5-8km, 30-40mins) en ik ga ook elke dag de gym bezoeken. Mijn dieet zal 6 kleine gezonde maaltijden bevatten met veel proteine en ik ga zoveel mogelijke vet en slechte caloriën vermijden dus dat houd ook in, geen snacks!

Graag zou ik serieuze antwoorden ontvangen op deze vragen en alvast bedankt voor jullie moeite. Pls corrigeer mij indien nodig, Share-ze-opinies en Karma op alle goede expert antwoorden! :o

PS: Ik besef en weet wel dat ik neveneffecten ga merken van Clen tijdens de kuur maar mijn bedoeling is en wat ik me eigenlijk afvraag is of er mogelijkheden zijn om Clen veiliger in te nemen zodat je een aantal van die effecten kan vermijden?

Na een heleboel research op deze forum en verscheidene andere websites resources ben ik toch tot een conclusie gekomen dat ik toch Clenbuterol ga gebruiken ipv Albuterol voor een aanvulling van mijn dieet en omdat ik te lui ben om natureel te trainen :D. Ik heb ook gelezen dat het beste wat je kan doen is een 2 weken ON en 2 weken OFF Cycle, maar mijn vraag is nu: 1) tijdens de OFF cycle, is het mogelijk om een andere stacker in te nemen om mijn vetverbranding proces zo efficient mogelijk te maken en alles eruit te halen. Ik beschik momenteel over de dieetpillen van Gaspari Nutrition maar ik dacht eerst aan Ephedrine gemixt met Cafeine maar heb gezien dat Ephedrine verslavend kan zijn, dus moet ik het toch gewoon houden bij de Gaspari pillen? T3/T4 ga ik niet aan beginnen tijdens mijn OFF cycle.

Afgezien van de belachelijke drijfveer (te lui) heb je je ook niet goed ingelezen. Clen en ephedrine spreken dezelfde receptoren aan. Ephedrine verslavend heb ik noog nooit van gehoord. Als je zo min mogelijk sides wilt kun je beter aan de ECA dan aan de clen.

Misschien is het allemaal een stap te ver en moet je eens op een loopband gaan staan...

Yo, supp.

1. Koop wat caffeine tabs voor tussen je clen, en als je eraan kunt raken doe dan wat yohimbine bij je clen. Yohimbine bij 2.5-5mg bij de clen verhoogde bij mij de gevoeligheid. Laat efedrine achterwege want clen werkt op dezelfde manier en zo krijgt je lichaam geen rust.

2. ketotifen is niet nodig.

3. 2liter water is het minimum wat je zowiezo moet drinken zelf zonder clen. Bouw gewoon op met 1 tab per 3 dagen tot je het niet meer kan verdragen en dan stap je over op caffeine.

4. Extra vitaminen is niet nodig, gebalanceerde voeding wel.

5. proteine shakes is een middel om je voeding aan te vullen, als je genoeg binnenkrijgt dan heb je geen shakes nodig. Vaste voeding is ook superieur aan shakes.

Er zijn geen veiligere manieren om clen in te nemen dan rustig op te bouwen en zien wat het doet.

Check ook eens de wiki over clen.

GIVE KARMA NOW!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Yo, supp.

1. Koop wat caffeine tabs voor tussen je clen, en als je eraan kunt raken doe dan wat yohimbine bij je clen. Yohimbine bij 2.5-5mg bij de clen verhoogde bij mij de gevoeligheid. Laat efedrine achterwege want clen werkt op dezelfde manier en zo krijgt je lichaam geen rust.

2. ketotifen is niet nodig.

3. 2liter water is het minimum wat je zowiezo moet drinken zelf zonder clen. Bouw gewoon op met 1 tab per 3 dagen tot je het niet meer kan verdragen en dan stap je over op caffeine.

4. Extra vitaminen is niet nodig, gebalanceerde voeding wel.

5. proteine shakes is een middel om je voeding aan te vullen, als je genoeg binnenkrijgt dan heb je geen shakes nodig. Vaste voeding is ook superieur aan shakes.

Er zijn geen veiligere manieren om clen in te nemen dan rustig op te bouwen en zien wat het doet.

Check ook eens de wiki over clen.

GIVE KARMA NOW!

Bedankt voor je snelle reply kerel :D

1. Dus cafeine en Yohimbine tabs verhogen de gevoeligheid? btw Wat bedoel je juist met 'gevoeligheid' trouwens? Ik heb ook gehoord dat Clen een zeer harde stacker is voor je hart(kloppingen) en dat je het letterlijk voelt harder kloppen!

2. Ben je zeker? want heb onlangs gelezen op een artikel van hier op DBB dat het de stress van de lichaamsdelen (zoals hart etc) vermindert, klopt dit ook?

3. Ok zal ik doen, ik ga voor de zekerheid met een halve tab beginnen en dan luisteren naar men lichaam. How does that sound?

4. Zie men voeding schema hier onder.

5. Proteine Shakes heb ik nodig denk ik, wat denkt de rest?.

Begin voedingsschemaom gewoon die stackers sneller te laten werken (ja idd ik eet weinig gewoon voor die 2 weken de caloriën drastisch te verlagen en dan zal ik geleidelijk aan rustig weer meer eten)

In de morgend:
Magere (Danone) yoghurt, glas Magere of halfvolle melk en twee sneetjes volkoren brood met mager beleg. Ik drink er ook veel water bij.

In de middag:
Fruit (meestal peertje of appel) met veel water. Bananen probeer ik te vermijden want ik heb gehoord dat het slecht is als je wilt vermageren.

Namiddag:
Verse geperste sinaasappelsap en/of andere fruit en iets kleins zoals een calorie vriendelijke koekje (grany appel) meestal.

Avondeten:
Bijna altijd zalm, tonijn of visgerecht (proteine) met halve bord vol groenten. Ik maak geen gebruik van cola ofzo dan neem ik Jus D’orange erbij of water.

Tussendoor:
Fruit, fruit en nog is fruit en water.

Wat vinden jullie van deze (crashdieet) voedingsschematijdens mijn clen kuur?

"knikker, give me your money don't slow me down" nee joke man THANKS voor je input en KARMA back! :D

Laatst bewerkt:
lol
clen is fail
doe liever eerst loopband ofzo..

Afgezien van de belachelijke drijfveer (te lui) heb je je ook niet goed ingelezen. Clen en ephedrine spreken dezelfde receptoren aan. Ephedrine verslavend heb ik noog nooit van gehoord. Als je zo min mogelijk sides wilt kun je beter aan de ECA dan aan de clen.

Misschien is het allemaal een stap te ver en moet je eens op een loopband gaan staan...

Lopen heb ik veel gedaan en ga ik zeker en vast terug aan beginnen tijdens mijn clen kuur. Ik heb Muay Thai jaren beoefent maar gestopt omdat ik een ribbreuk had tijdens een competetie en is ondertussen al een paar maanden genezen. Tijdens die quit periode (want vroeger had ik men sixpack nog :D) toen ik niet kon bewegen door die breuk was het alleen maar fastfood (frituur eten) en teveel rust en daardoor ben ik dus heel veel kg's bijgekomen op een korte termijn en dus ook vet gestapeld. Dat even ter informatie, ECA lijkt me de ideale stack vervanger voor Clenbuterol.. Wist ik niet, thanks bro! :o

Nog meer opinies van mensen, altijd meer dan welkom voor deze dummie opweg te zetten!

1. caffeine verhoogd gevoeligheid niet maar onderdrukt eetlust en stimuleerd vetverbranding terwijl je niet meer aan de clen zit. Yohimbine vond ik een goede toevoeging.

2. wups had ketotifen geswitcht met een veredelde franse veterinaire b12 met enkele toevoegingen, kan niet meer op de naam komen. Keto enkel gebruiken als je langer dan 2 weken op clen zit, dit verhoogd inderdaad je gevoeligheid.

Gewoon met 20mcg verhogen als je denkt het aan te kunnen.

ECA is inderdaad stukken beter te tolereren, clen u hate it or u hate it not so much. Het blijft een zwaar middel voor wat je ervoor terugkrijgt.

Yeah knikker is back.
Helemaal me eens met knikker's post.

Trouwens vindt ik clen zooi, ik zou ECAY stack pakken.

- Een kuurtje doen om een fitness lichaam op te bouwen? Fout bezig.
- Als je zo veel om je gezondheid geeft moet je geen anabolen gebruiken.
- Te lui om het naturel te doen? Ga je van een koude kermis thuiskomen, elke vetverbrander dient ter ondersteuning, wondermiddelen bestaan niet.
- Clenbuterol werkt maar 2 a 3 weken, daarna zijn je receptoren afgestompt. Duurt weken voordat ze weer gevoelig zijn. Ephedrine heeft dan ook geen nut omdat het op dezelfde receptor werkt.

Tussendoor:

Als je daar nou eens mee zou stoppen.

- Een kuurtje doen om een fitness lichaam op te bouwen? Fout bezig.
- Als je zo veel om je gezondheid geeft moet je geen anabolen gebruiken.
- Te lui om het naturel te doen? Ga je van een koude kermis thuiskomen, elke vetverbrander dient ter ondersteuning, wondermiddelen bestaan niet.
- Clenbuterol werkt maar 2 a 3 weken, daarna zijn je receptoren afgestompt. Duurt weken voordat ze weer gevoelig zijn. Ephedrine heeft dan ook geen nut omdat het op dezelfde receptor werkt.

Ja maar ik ga een licht beginners kuurtje in spuiten.. geen extreem-ronnie coleman-kuurtjes of ineens hoge waardes in mij spuiten. Rustig, verstandig en voorzichtig en veilig beginnen zeg ik altijd en zijn mijn prioriteiten. Als je men topic hebt gelezen dan vermeld ik duidelijk dat ik intensief ga sporten, daarmee bedoel ik dan veel cardio, bodyweight oefeningen en natuurlijk een dagelijks bezoekje naar men gym. Ik ben tot de conclusie gekomen om inderdaad Clen of ECYA (ben nog aan het zien) te cyclen 2 weken ON en 2 weken OFF met cafeïne tabs en Keto zoals ze hier al verteld hebben.

Tussendoor:

Als je daar nou eens mee zou stoppen.

Ok, wat stel jij voor als een (low calorie) vervanger dan?

Laatst bewerkt:
mijn advies: ga eerst maar is fatsoenlijk eten en trainen, gaat helemaal nergens over.

mijn advies: ga eerst maar is fatsoenlijk eten en trainen, gaat helemaal nergens over.

Doe ik toch al? is het mss verboden om vragen te stellen, we zijn hier toch allemaal om te leren van elkaar bro.. Clen/ECYA zijn gewoon een must have stacker middelen voor vet snel te verliezen, niet op de gezondste manier maarja.. waar ik momenteel aan bezig ben en is een soort van challenge voor mij. Heb wat respect aub..

EDIT:
Iemand die mij kan corrigeren op men voeding schema? In de avond is het ook meestal wat de pot schaft maar dan zonder friet of vettig vlees/sauzen. Zijn er nog experts die ervaring hebben met deze middelen en/of zelfde doelen hadden/hebben als mij? Laat u horen aub :D

Laatst bewerkt:
Er staat veel info in de sectie VOEDING
Cardio + gewichten + voeding = resultaten
ECA stack voor de afwerking, blijf van de clen

Grtz

Lopen heb ik veel gedaan en ga ik zeker en vast terug aan beginnen tijdens mijn clen kuur. Ik heb Muay Thai jaren beoefent maar gestopt omdat ik een ribbreuk had tijdens een competetie en is ondertussen al een paar maanden genezen. Tijdens die quit periode (want vroeger had ik men sixpack nog :D) toen ik niet kon bewegen door die breuk was het alleen maar fastfood (frituur eten) en teveel rust en daardoor ben ik dus heel veel kg's bijgekomen op een korte termijn en dus ook vet gestapeld. Dat even ter informatie, ECA lijkt me de ideale stack vervanger voor Clenbuterol.. Wist ik niet, thanks bro! :o

Nog meer opinies van mensen, altijd meer dan welkom voor deze dummie opweg te zetten!

ga maar weer gewoon muaythai doen ipv jezelf volproppen met drugs omdat je lui bent

gewoon calorien gaan tellen. probeer rond de 1800 te zitten en dan 1000kcal afbranden mat cardio. neem er een vetverbrander bij ter ondersteuning, soit eenjte dat je zo kan krijgen (hydroxycut of zo) of ECA (niet zo maar te krijgen)

clen is geen speelgoed. heb eenmaal genomen, denk niet dat er een tweede keer komt.
als je 3x week gaat boksen en gewoon fietsen als je niet gaat boksen ben je er in 8 weken vanaf (mss 12)

belangrijkste is dat je meer kcal verbrandt dan binnenspeelt.

gr

s

met je huidige voedingsschema verwacht ik dat je heel veel spiermassa in gaat leveren. Eiwitten zit immers veel tel laag. Ga gewoon op onderhoud zitten en haal veel kcal uit eiwitten en creëer het tekort door 1000 kcal per dag te verbranden met cardio.

1000kcal per dag is een hoop hoor.

1000kcal per dag is een hoop hoor.

no problem - gewoon half uur omhoog lopen op de loopband tegen 6km/u of 7 km/u met een incline van 15% en daarna nog 45 minuten fietsen met een minimum van 90 omwentelingen / minuut - je moet ongeveer 180watt genereren...

dat doe ik op de dagen dat ik niet ga boksen, nà de krachttraining.

om het geheel af te maken slik je 4 tabs AMP2 :hedbang: net voor de krachttraining, die kicken dan in als je net aan de cardio ga beginnen. ook vet veel BCAA's zuipen/slikken om spierafbraak tegen te gaan.

als je dat koppelt aan een dieet met alleen carbs in de ochtend en vet veel proteïnen, dan kan ik je verzekeren dat het vooruit gaat met dat vetverlies.

wel je handdoek meenemen naar de training ;)

Dat bedoel ik ook niet. Ik zie alleen niet in waarom je 1000kcals zou moeten verbranden. Als je 500 onder je behoefte gaat zitten qua dieet en 500kcals verbrand is het imo genoeg.

Terug
Naar boven