MuscleMeat

clenbuterol ,ventipulmin

spike2312

Cool Novice
Waardering
0
hoi ik had eens een vraagje zou er iemand mij kunnen zeggen of dit goed is en de hoeveelheid dat je nodig hebt als je 110kilo weegt, ik heb dit nog nooit gebruikt en zou er daarom meer over willen weten maar niet wat het juist is enzo want dat ik al opgezocht maar mensen uit eigen ervaring of zo.

als je 110 kilo weegt en je hebt een vet % van 10 % dan is het inderdaad nuttig om te gebruiken. neem dan 1 pompje per dag voor gedurende 2 weken en dan weer 2 weken niks.

ben je 110 kg omdat je gewoon te dik bent voor een atleet dan uiteraard (vet ->20%), probeer dan eerst tot de 12 % te komen door middel van goed eten en een goed trainingsschema met de nadruk op cardio.

succes
Michel

• Topic Starter Topic Starter
dat doe ik al hoor ik dieet wel en doe ook aan cardio, maar wou dit gewoon nog effe bij nemen om sneller van die 18% vet af te geraaken, ik heb vroeger altijd rond 8 a 9 ù vet gehangen en wil daar zo snel mogelijk terug geraken, 1 pomje verklaar dit eens in ml

spike2312 zei:
dat doe ik al hoor ik dieet wel en doe ook aan cardio, maar wou dit gewoon nog effe bij nemen om sneller van die 18% vet af te geraaken, ik heb vroeger altijd rond 8 a 9 ù vet gehangen en wil daar zo snel mogelijk terug geraken, 1 pomje verklaar dit eens in ml

vind ik niet verstandig waar je mee bezig bent. je zou dmv voeding en training nog makkelijk naar de 12 procent kunnen gaan. nu breng je je gezondheid op het spel voor iets wat je vrij gemakkelijk ook zonder dit middel kan bereiken.

ventipulmin is een pompfles met clen toch? 1 pompje is dan de hoeveelheid die je moet nemen op de verpakking staat hoeveel ml dit is.

4 ml is dat

is dat per dag of in 1maal innemen

Ik zou toch ff kijken hoeveel mcg er in zo'n pomje zit, vooral als je het nog nooit hebt gebruikt. Clen is best veneinig spul is mijn ervaring. Rustig opbouwen als je het gaat gebruiken. :) :)

ik ben begonnen met 0.5ml per dag te nemen en bouw zo op tot ik aan 4ml per dag zit,is dat goed of niet zo, maar hoe komt het dat ik al zoveel verschillende menigen heb gehoor over de hoeveelheid die ik moet nemen en duur en dergelijke

spike2312 zei:
ik ben begonnen met 0.5ml per dag te nemen en bouw zo op tot ik aan 4ml per dag zit,is dat goed of niet zo, maar hoe komt het dat ik al zoveel verschillende menigen heb gehoor over de hoeveelheid die ik moet nemen en duur en dergelijke

Welkom bro... je bent er ook achter. 1000 mensen 1000 meningen. "geen test bij een cut-kuur" versus " jawel kan makkelijk". "Geen clen PCT" versus "juist wel clen PCT" . Ik heb het ook allemaal gelezen.

Volgens mij moet je gewoon veel lezen en datgene doen wat voor JOUW het meest aannemelijk is. Met die clen zou ik proefondervindelijk te werk gaan. (op het gebied van wat je kunt hebben aan bijwerkingen).

Op het gebied van info:
Ik hanteer de zogenaamde paasei-regel: 1 bron is geen bron, twee bron is een halve bron, drie bron is een echte bron. :)

Succes kerel :)

bigtony zei:
Welkom bro... je bent er ook achter. 1000 mensen 1000 meningen. "geen test bij een cut-kuur" versus " jawel kan makkelijk". "Geen clen PCT" versus "juist wel clen PCT" . Ik heb het ook allemaal gelezen.

Volgens mij moet je gewoon veel lezen en datgene doen wat voor JOUW het meest aannemelijk is. Met die clen zou ik proefondervindelijk te werk gaan. (op het gebied van wat je kunt hebben aan bijwerkingen).

Op het gebied van info:
Ik hanteer de zogenaamde paasei-regel: 1 bron is geen bron, twee bron is een halve bron, drie bron is een echte bron. :)

Succes kerel :)

thankx voor u antwoord maar dat klopt wel helemaal, ik train nu al 7 jaar en dit zou de eerste keer zijn dat ik iets gebruik maar ik heb al zo veel verschillende menigen gehad dat ik besloten heb het gewoon een beetje te testen, ik gebruik nu 2ml per dag en ga dit 2 weken proberen, als het na die 2 weken niet veel help ga ik het opvoeren tot 3ml per dag maar ik ga zeker niet boven de 4ml per dag eindigen, ikheb er best wel vannalles over gelezen maar nergens staat hoe je dit het beste en de hoeveelheid te gebruiken.

toch bedankt ik laat wel weten hoe het gegaan is

Door ervaringen van mezelf en andere clen-gebruikers ben ik tot de conclusie gekomen dat de hoeveelheid clen die je kunt nemen heel veel scheelt per persoon. De een gaat al shaken van een 2 mcg tab terwijl de ander makkelijk 8 mcg per dag aankan zonder noemenswaardige bijwerkingen.

Je lichaamstemperatuur meten als je clen gebruikt is ook effectief.

Ik zou de dosis langzaam opbouwen tot je voor jou op een ideale dosis zit. Let goed op je lichaam er op reageert.

Toch denk ik dat je met 18% vet met een goed dieet en redelijk wat cardio er clean toch zeker nog 6% af kunt krijgen zonder je spiermassa op het spel te zetten.

Die Ventipulmin is goed,maar vind het enorm moeilijk om de juiste dosering te vinden,want met clen moet je altijd opbouwen naar bepaalde dosis.En dat gaat verekke moeilijk met die pomp(is mijn gedacht)
Zou best beginnen met half pompje,want 1 is mss teveel als je het nog niet gedaan hebt.

Jeof

Jeoffrey zei:
Die Ventipulmin is goed,maar vind het enorm moeilijk om de juiste dosering te vinden,want met clen moet je altijd opbouwen naar bepaalde dosis.En dat gaat verekke moeilijk met die pomp(is mijn gedacht)
Zou best beginnen met half pompje,want 1 is mss teveel als je het nog niet gedaan hebt.

Jeof

ja ik weet daarom bouw ik het rustig op maar ik doe het met een spuitje dan kan ik het juist afmeten, ik gebruik nu per dag 2ml en ik voel tot nu toe niet echt veel , buiten een klein beetje hoofdpijn maar voor de rest ik zit niet te shaken of zo als dat gebeurt dan weet ik dat ik te veel gebruk

Ben nu 1 week bezig en hie het volgende aan:

dag 1: 0,02mg = 0,8 ml
dag 2: 0,04mg = 1,6 ml
dag 3: 0,06mg = 2,4 ml
dag 4: 0,08mg = 3,2 ml
dag 5: 0,08mg = 3,2 ml
dag 6-12: 0,1mg = 4ml = 1 pompje
dag 13: 0,08mg = 3,2ml
dag 14: 0,06mg = 2,4ml

Dan 14 dagen niets, en weer opnieuw beginnen.

Ik meet de mililiters af in een klein maatbekertje (zeg maar dopje), vooral de 0,8 ml is moeilijk af te meten, is echte heel weinig, zijn maar een paar druppels.

De eerste 3 dagen heb ik veel hoofdpijn gehad, nu gelukkig niet meer.

Ik neem de clen na het ontbijt vermengd met water in.

Ongeveer een uur na inname begin ik trillerig te worden, en dat gevoel blijft dan een uur of 5/6.

Ik ben nu 1 week bezig en begin al goed resultaat te zien.

Terug
Naar boven