MuscleMeat

clenbuterol????

Black Knight zei:
Onzin clen doet niets tegen vocht vasthouden.
Daarvoor gebruik je anti-aromatiseerders als arimidex/femara/proviron.

Clen doet niks tegen vocht?? Dan ben ik zeker blind ofzo? Ik kan in een kuur duidelijk verschil zien wanneer ik clen gebruik. Dat vocht is na 4 dagen al zichtbaar minder bij mij.

Pepke zei:
Ik heb net een clen kuurtje achter de rug van GS prima spul, ben 5% vet kwijt geraakt.

Kuurtje 2 weken op 2 weken af gedaan, opbouwend van 1e week 1 tab ed 3 dagen, 2 tabs ed 4 dagen 2e week 3 tabs ed, 3e/4e weken niets, 5e week 4 tabs ed, 6e week 1e 4 dagen 4 tabs ed, laatse 3 dagen 5 tabs ed.

Zo hou je er wel 9 over maar daar kom je een volgende keer wel weer vanaf.

Tis absoluut shaken maar bij mij was het dragelijk (het waren ook koude dagen dus viel het niet altijd op :) )

heb natuurlijk hierbij wel m'n trainingsschema en eten op aangepast.

die clen was niet van GS of wel? 4 tabs is anders wel veel op een dag. (200mcg) zit zelf op 100mcg(GS) per dag en dat werkt super!! :D 2wk op 2wk af

grt

Clen heeft een thermische werking en zal inderdaad dehydrerend kunnen werken. Maar omdat Clen vaak tijden een cuttingkuur wordt gebruikt waarbij de koolhydrateninname meestal ook lager ligt, is de reden vaak te zoeken in die richting. Elke gram koolhydraten bindt namelijk 3 gram water.....

lunatic zei:
Clen doet niks tegen vocht?? Dan ben ik zeker blind ofzo? Ik kan in een kuur duidelijk verschil zien wanneer ik clen gebruik. Dat vocht is na 4 dagen al zichtbaar minder bij mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven