AndroidHealthClinic

club sportive?

Vinyard

Cool Novice
Waardering
1
Ik woon in Amsterdam en train sinds kort weer en wel in de gym op jumping uilenstede amstelveen.
Bij mijn laatste drie bezoeken gebeurde het echter dat een debiel in een keer al het gewicht verwijderde aan een kant van de stang. Ging maar net goed maar de schijven vlogen door de lucht.
Nu is er bij WTC een nieuwe gym genaamd Club Sportive. Kent iemand deze?
Het ziet erop de site goed uit maar ze willen zelfs per telefoon niet vertellen wat de tarieven zijn. Na lang doorvragen....v.a. 56 euro per maand.
Wie traint hier en weet de details?

wordt een dure hobby voor je...

als je 56 euro p.m. betaald .

En dan nog; voeding en eventuele suoplementen moet betalen :D

Ken de gym niet, maar 56 euro per maand is wel belachelijk veel. Waarschijnlijk train je dan ook nog eens in een sportschool, waar je je moeilijk kunt concentreren, omdat GTST te hard aanstaat bij de loopbanden.:D

Vinyard zei:
Bij mijn laatste drie bezoeken gebeurde het echter dat een debiel in een keer al het gewicht verwijderde aan een kant van de stang. Ging maar net goed maar de schijven vlogen door de lucht.
Nu is er bij WTC een nieuwe gym genaamd Club Sportive. Kent iemand deze?
Het ziet erop de site goed uit maar ze willen zelfs per telefoon niet vertellen wat de tarieven zijn. Na lang doorvragen....v.a. 56 euro per maand.
Wie traint hier en weet de details?

Haha, dat gebeurde mij ook vandaag. Zat niet op te letten en trok aan een kant de schijven van de stang af:D Vrouwtje wat iets verderop zag schrok zich dood.

Maar ga kijken en wordt nooit meteen lid. Waarschijnlijk krijg je een rondleiding met daarna een salesgesprek waarin ze je een aanbod doen om lid te worden. Om geen tijd te verspillen vraag je eerst of je lid KAN worden en daarna of je even naar de trainingsfacilliteiten mag kijken. Is het niets dan ze je ze meteen gedag. Scheelt een hoop tijd.

Als je bn-ers en alles wat er op wil lijken tegen wil komen moet je naar club sportive gaan.
Zoek je een hardcore gym, dan zit je daar verkeerd.

Ben er een keer geweest omdat ze een aanbieding hadden met 'gratis inschrijving', ik denk hola, maar bleek dat ik dan alleen een kaartje cadeau krijg. Van wat ik ervan kan zien is het een toko met een erg hoog huisvrouwengehalte en een erg hoog huiskaartje, daarnaast erg veel dingen die niet bij het trainen horen zoals sapjesbarren, sauna's e.d.

jorasho zei:
Ben er een keer geweest omdat ze een aanbieding hadden met 'gratis inschrijving', ik denk hola, maar bleek dat ik dan alleen een kaartje cadeau krijg. Van wat ik ervan kan zien is het een toko met een erg hoog huisvrouwengehalte en een erg hoog huiskaartje, daarnaast erg veel dingen die niet bij het trainen horen zoals sapjesbarren, sauna's e.d.

Gedeeltelijk heb je gelijk. Het is een erg trendy sportschool met hoog BN gehalte.
Toevallig is mijn beste vriend er manager. Ik ben er ook een paar keer wezen trainen. Feit is wel dat ze perfecte apparatuur hebben. Heel veel losse gewichten en heel veel apparaten zonder computer poespas ed. Ook goeie bankjes met opstapjes voor spotters. Ieder bankje heeft ook zijn echten gewichten.

Het is naar mijn mening een van de weinige sportscholen die wel (te) erg met zijn tijd meegaat en voor veel van ons veel te trendy is, maar wel eentje waar je heel goed hardcore KAN trainen.

Clubsportive is een UITSTEKENDE hardcore gym, volgens mij kan je ook veel voor veel minder daar trainen als je voor langer een contract afsluit

Terug
Naar boven