XXL Nutrition

Cobb's log

Cobblepot

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Ga ook maar aan een log, wordt voor het eerst dat ik mijn stats ga bijhouden en daadwerkelijk een programma ga volgen. De keuze is gevallen op Starting Strenght van de beste Rippetoe.
Maandag had ik dit nog niet besloten vandaar dat deze dag afwijkt. Volgens het programma moet ik eerst een stuk terug in gewicht om vervolgens regelmatige gewicht te kunnen bij voegen, we zullen het zien. Ik hoop dat ik wat Pr's kan breken over een aantal weken.
Pullups heb ik zelf bijgevoegd, heb hier nu redelijk wat power in gekregen en wil deze niet kwijt, volgens mij kunnen ze ook geen kwaad in het programma.

Zit momenteel in een voorzichtige bulk met LeanGains en een eet window van 14.00 tot 21.00 uur. Weeg nu 91/92 kg (183) en vermoedelijk is mijn vet percentage 16/17. Volgens tangetje 15% maar dat zijn eigen metingen...

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:45 ----------

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:44 ----------

Maandag 10-09-2012

Squat 5x5 100 kg, ging goed met spotter. 110 kg van twee weken terug niet meer gelukt...
Deadlift 3x6 120 kg, goed
Bankdrukken schuin 3x5 75kg, 80kg, 85kg
Press 3x5 50kg (blijk dus nu k*t techniek te hebben...)
Pullups (schouderbreedte palms facing) 92kg lichaamsgewicht en 10 kg aan schijven. 5x5
Powershrugs 100kg

Helemaal kapot na deze training en drijfnat. Stonk naar de ammoniak (moet dus meer koolhydraten binnen hebben).

Spierpijn in lats en traps.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:45 ----------

Woensdag 12-09-2012 (eerste dag starting strenght, flink terug in gewicht om vervolgens langzaa op te bouwen en pr's neer te zetten.)

Squat 3x5 80kg
Ging makkelijk, helaas niet op techniek gelet. Beetje rugpijn...
Press 3x5 eerste set 50kg, was te zwaar voor juiste techniek. Volgende twee setjes met 45kg ging goed.
Deadlift 1x5 90kg (vergat te tellen en deed er 6) ging goed
Pullups 3x5 eerste 2 sets + 10kg laatste set +15 ging prima.

Beetje vreemd om naar huis te gaan zonder te zweten. Heb maar geen warming up gedaan...

Laatst bewerkt:
Nou laat ik dan maar gaan volgen, het blijft zo eenzaam hier. Ik herken deze post trouwens wel ergens van. :D

Zit trouwens nog redelijk wat kracht in gezien het feit dat je een tijdje niets gedaan hebt.

Terug
Naar boven