Fitness Seller

Cody Lewis Trains Delts.

Is dit niet natural?
MEEN JE NIET!
Hij is echt wel biggie als je hem in real life ziet.

• Topic Starter Topic Starter
Cody Lewis After Winning the 2010 NPC Teen Nationals HW Class!

[Link niet meer beschikbaar]

ook ongelooflijk dat die verloren heeft van nick medici van gaspari

waar staan de pics?

ik zoek ze op voor je brb

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

op verschillende foras word nick zwaar gebashed dat die zijn titel aan cody moet overhandigen maar die jonge kan er ook niks aan doen is de fout van jury en politiek(gaspari)
check die benen van cody brutaal

DSC_4680_FTSVUKIZZE.jpg

DSC_4876_OJZXDDWWWI.jpg

DSC_4681_HHNXDGJARG.jpg

DSC_4879_QTHHJIRLSW.jpg

DSC_4683_KPEUVXNCWD.jpg

DSC_4888_BOEPTKVQTA.jpg

DSC_4689_AUVPBBVVBM.jpg

DSC_4887_AXAEHNXTNU.jpg

DSC_4690_YUPWYZZUTJ.jpg

DSC_4886_SKWPKWPRFQ.jpg

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

DSC_4691_IYEXSSEARV.jpg

DSC_4889_OEDEXUVUVC.jpg

DSC_4693_ITCHHZYXUO.jpg

DSC_4883_INKBWEXIPJ.jpg

Yup, wedstrijd is gefixed.

Wat ik op de foto's zie, stond Nick niet in shape erbij ten opzichte van Cody.

Cody vind ik een veel beter fysiek hebben, ongelofelijk dat hij niet gewonnen heeft..

ook ongelooflijk dat die verloren heeft van nick medici van gaspari

Politics baby echt een van de grootste ergenissen van deze sport imo.
Vooral het verschil in benen en overal conditie maakt dit gewoon een hele onlogische uitslag, maargoed het gaat zoals het gaat helaas.

Laatst bewerkt:
Ik ben fan!! :cool:

DSC_4883_INKBWEXIPJ.jpg

gyno valt wel meteen op jammergenoeg

Hij staat er echt ongelooflijk bruut bij, niets meer of minder. Met een onpartijdige jury had hij overduidelijk gewonnen. Maar wat een beenmassa, monsterlijk

wtf... kan toch niet... jury heeft zeker zitten slapen... ??

Die tattoo zal hem ook niet helpen bij wedstrijden.

Die tattoo is inderdaad slecht weggewerkt.

Lol ze gaan toch niet kijken naar een tattoo... Man hij ownd die andere gozer gewoon zwaar op dikte/hardheid, niet normaal meer en dan wint die ander???

Wel jammer van de gyno , borst lijkt mij ook zijn mindere spiergroep, armen mogen wel nog wat groter.

Maar hij zal erg ver komen als jet mij vraagt.

btw @teh maniac : HGH?? maar cody heeft iig nog totaal geen gut.. Lijkt me sterk dat hij HGH gebruikt.

Lol ze gaan toch niet kijken naar een tattoo... Man hij ownd die andere gozer gewoon zwaar op dikte/hardheid, niet normaal meer en dan wint die ander???

Wel jammer van de gyno , borst lijkt mij ook zijn mindere spiergroep, armen mogen wel nog wat groter.

Maar hij zal erg ver komen als jet mij vraagt.

btw @teh maniac : HGH?? maar cody heeft iig nog totaal geen gut.. Lijkt me sterk dat hij HGH gebruikt.
Die gut krijg je ook pas na jarenlang overmatig gebruik, elke pro bber gebruikt HGH .. misschien niet year round, maar toch zeker in wedstrijdvoorbereiding.

Terug
Naar boven