Breakmore
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m87
Nou, als je vanaf je dertiende al traint en met heel veel toewijding traint, eet en alles eraan doet om goed te kunnen groeien is het echt wel weggelegd voor mensen die aanleg hebben. Ikzelf heb nooit met zulke toewijding getraind als deze jongen en ben op me 16e begonnen. Ben toch al ruim 16 kilo in 2 jaar trainen aangekomen. En dat notabene in combinatie met roken, af en toe een jointje en geen voedingsschema en pas sinds een jaar supplementen. Daarmee bedoel ik, als je veel aanleg hebt kan je al heel veel komen, het zijn niet allemaal anabolen gebruikers. Ik vind dat gewoon teveel mensen hier op het forum meteen zeggen: ja die zit aan de steroids, en dit en dat. Terwijl deze jongen gewoon keihard heeft gewerkt NATUREL om aan dit fysiek te komen. En ja 130 kg offseason is zwaar, maar als je flink gaat bulken kan iedereen met zijn postuur zo zwaar worden, dat heeft niks te maken met anabolen of iets. Ook zou anabolen op je 19e je lichaam flink vernken, degene die verstandig gebruiken beginnen pas rond hun 21 of 23e of later. Een toegewijde jonge sporter zal niet zomaar op zijn 19e met zon fysiek anabolen gaan gebruiken.
En jij verwacht dat dit evenredig doorgaat ver voorbij de 100 kilo?, en op 3-4% meer dan 100 kilo.
, naturel vast..., ik hoop voor jezelf dat je een grapje maakte.

heeft hij maar aan een kant gewicht ?