Fitness Seller

Coke in de supermarkt!

hardgainers

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Cocaïne tussen bananen in supermarkten
HOENSBROEK/BRUNSSUM - Medewerkers van twee supermarkten in Hoensbroek en Brunssum hebben eind december in totaal vijftig kilo cocaïne gevonden in drie bananendozen. De politie heeft dat maandag bekendgemaakt.

Het gaat om twee filialen van dezelfde keten. Na de melding heeft de politie direct alle andere vestigingen van de supermarkt in Zuid-Limburg bezocht om te controleren of er nog meer drugs te vinden was. Dat bleek niet het geval.
De drugs komen waarschijnlijk uit Zuid-Amerika. De totale waarde bedraagt 3 à 4 miljoen euro. Het is onduidelijk hoe de cocaïne in de supermarkten terecht is gekomen maar de politie vermoedt een 'logistieke fout'.

:rolleyes:
Dan zou ik voor de laatste keer een vakgevuld hebben ... maar ja.. :D

f*ck.. dat zou rustig in mijn sporttas verdwijnen.. :D katjing tjing

Logistieke fout.. meneer van de supermarkt verdiend gewoon een extra zakcentje.

Zou toch ook wel 2 keer nadenken en kijken of het niet ff in de auto kan, zo'n kans krijg je geen tweede keer.

idd!! :eek:

Gewoon verzwijgen en er een leuke deal van maken. Lol, je zou maar midden in de winkel staan en je trekt die bananendoos open. :D

****, ze zouden het pas in Januari opsturen... :(

Maar goed dat ze niet dachten dat het suiker was.

Wat doet een kg trouwens in NL?

(60.000- 80.000 volgens justitie maar die vertrouw ik niet echt)

Wat dom, dat zou ik echt NOOIT inleveren.. Kameraad van mij heeft ooit een zak pillen gevonden in de supermarkt, 'netjes bij iemand ingeleverd' :D

En daar waar de coke moest geleverd zijn zullen ze wel ogen opengetrokken hebben als ze zagen dat er bananen inzaten....

50kilo sos?:eek: wat kun je je daar de t*ring aan snuiven op de zaterdag:D genoeg voor 2jaar als je het mij vraagt:p ...en dan heb ik het nog niet eens over de boel verpatsen:D

Had het gewoon tussen de suiker ingepakt:rolleyes:

is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Die coke wordt tussen die bananen verstopt om te verschepen. Als er dan onderwege iets mis gaat komt de coke bij de supermarkt terecht...

had het mooi meegesmokkelt en dan zou ik het verpatsen en ergens op de canarische eilanden of in griekenland gaan wonen, geen haan die het ontdekt.

dit zijn echt van die dingen die gebeuren in je natte droom;

je bent aan het vakkenvullen bij de AH en je vindt gewoon een bananendoos vol coke.

Ey Piet, suiker hoort niet op de groente afdeling :roflol:

Terug
Naar boven