XXL Nutrition

Combi gebruik

Bezoekers in dit topic

Hahaha nee, ik vervang prepped maaltijden dan met Volkoren bollen ipv witte bollen. En dan vervolgens 2 plakken jong belegen 30+
In die bolletjes zit te veel gist. Geeft je een opgeblazen gevoel en lege spieren.
Dat wist ik inderdaad al wel; vrienden van mij bieden veel hulp op dit soort vlakken. Vaak zit het ook wel ruim boven de 130 maar dit is vaak op een slechte dag. Dus denk aan tijd te kort om maaltijden te preppen waardoor het simpele broodjes met kaas worden waardoor ik niet snel aan m’n targets kom.
Vrienden heb je vaak alleen maar last van. Ze bedoelen het goed, maar dat doet je moeder ook.
Zoek het zelf uit en maak het je eigen. Leer hoe je lichaam reageert op wat je eet.
En ga eens voldoende eten, elke dag.
 
In die bolletjes zit te veel gist. Geeft je een opgeblazen gevoel en lege spieren.

Vrienden heb je vaak alleen maar last van. Ze bedoelen het goed, maar dat doet je moeder ook.
Zoek het zelf uit en maak het je eigen. Leer hoe je lichaam reageert op wat je eet.
En ga eens voldoende eten, elke dag.
Oh okay dat wist ik niet, over het gist. Goede tip. Ben inderdaad wel aan het experimenteren met maaltijden om te ondervinden waar ik het beste op ga. Thanks!
 
Dat wist ik inderdaad al wel; vrienden van mij bieden veel hulp op dit soort vlakken. Vaak zit het ook wel ruim boven de 130 maar dit is vaak op een slechte dag. Dus denk aan tijd te kort om maaltijden te preppen waardoor het simpele broodjes met kaas worden waardoor ik niet snel aan m’n targets kom.
Ga eerst zorgen dat je voeding en training on point is voor je uberhaupt aan AAS denkt... en doe dat eerst eens een jaar of langer zelfs.
 
In die bolletjes zit te veel gist. Geeft je een opgeblazen gevoel en lege spieren.

Vrienden heb je vaak alleen maar last van. Ze bedoelen het goed, maar dat doet je moeder ook.
Zoek het zelf uit en maak het je eigen. Leer hoe je lichaam reageert op wat je eet.
En ga eens voldoende eten, elke dag.
Hoe kom je erbij dat er in volkorenbollen meet gist zit dan in volkoren brood ?
Deeg wordt verdeeld op de plaat voor bolletjes, en anders gerold en gevouwen voor in broodblik. Is zelfde deeg.
 
Track wat je eet, en maak een schema waar je je aan houd. Domweg wat eten en schatten heb je geen F aan !
 
Klopt, gebruik fitness pal veel.
 
In die bolletjes zit te veel gist. Geeft je een opgeblazen gevoel en lege spieren.

Question Mark What GIF by MOODMAN


Leg dit eens uit alsjeblieft. Na jaren studeren (voeding & diëtetiek, voedingswetenschappen) hoor ik dit voor het eerst. Lege spieren door gist?
 
Question Mark What GIF by MOODMAN


Leg dit eens uit alsjeblieft. Na jaren studeren (voeding & diëtetiek, voedingswetenschappen) hoor ik dit voor het eerst. Lege spieren door gist?
Ik krijg een opgeblazen gevoel van bolletjes.. . en denk dat het door meer gist komt. Dan heb je gauw het gevoel dat je vol zit, maar heb je nog niet genoeg gegeten, en dus ook niet genoeg voeding/ glycogeen in de spieren.
 
Ik krijg een opgeblazen gevoel van bolletjes.. . en denk dat het door meer gist komt. Dan heb je gauw het gevoel dat je vol zit, maar heb je nog niet genoeg gegeten, en dus ook niet genoeg voeding/ glycogeen in de spieren.
1 bolletje weegt zwaarder dan plak brood. ~50gr v ~32g. 3 plakken brood staat tot 2 bolletjes.(volkoren. eet geen witbrood)
 
Ik krijg een opgeblazen gevoel van bolletjes.. . en denk dat het door meer gist komt. Dan heb je gauw het gevoel dat je vol zit, maar heb je nog niet genoeg gegeten, en dus ook niet genoeg voeding/ glycogeen in de spieren.
Dan zijn je lege spieren niet het gevolg van bolletjes en/of gist, maar het gevolg van te weinig koolhydraten eten. Daarom is het op een forum wel belangrijk om even uit te leggen wat je bedoeld. Op deze manier help je beginners aan onjuiste informatie.

Samenvattend kun je dus prima bolletjes eten mits je je dagelijkse macro's (eiwitten, koolhydraten en vetten) haalt.
 
Mag van mij wel slotje op dit slappe gelul. Begin eerst met topic over je voedingsschema en evt je training, en vergeet anabolica. zeker tren bij je test nu(waar je ook niet schrijft hoeveel)
 
Back
Naar boven