Fitness Seller

combinatie van supps

DjIceman

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Ik koop men supps bij de bodyenfitshop. Nu vroeg ik me af of jullie nog iets konden toevoegen van nuttige supps voor mij. Ik neem momenteel citruline malaat, beta alanine, creatine en arginine. Ik was van plan om nog agmatine bij te kopen, maar weet niet of dit nuttig is aangezien arginine en agmatine zowat dezelfde werking hebben volgens sommige bronnen?
Ahja, shakes drink ik ook nog.. Verder weet ik niet zo goed wat nog handig zou kunnen zijn, dus als jullie voorstellen zouden hebben, zijn deze altijd welkom!

Stap 1. Schrap de onnodige supplementen voor jou (zie je stats): citruline malaat, beta-alanine en arginine.

Stap 2. Houdt je supplementen bij de basis: Whey, multivitaminen en eventueel nog een creatine supplement.

Stap 3. Gebruik je overgebleven geld voor eten in plaats van supplementen.

^ Wat FTIO zegt. Klopt als een bus.

Zorg dat je voeding 100% in orde is. Zorg dat je keihard en goed traint. Supplementen zijn bijzaak.

Maak die potten citruline, beta alanine en arginine helemaal op en koop geen nieuwe. Focus op je voeding. Koop geen agmatine. Agmatine is sowieso dubieus en nog niet echt wetenschappelijk bewezen dat het werkt. Enige waarvan iedereen 100% zeker weet dat het echt werkt is creatine. Creatine wel blijven gebruiken dus. 5 gram per dag.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou die supps niet nuttig voor mij dan? Hard trainen zit goed, aan het eten ben ik aan het werken.
Ben momenteel veel aan het opzoeken over voeding, tis enkel een beetje zoeken! ^^

Waarom zou die supps niet nuttig voor mij dan? Hard trainen zit goed, aan het eten ben ik aan het werken.
Ben momenteel veel aan het opzoeken over voeding, tis enkel een beetje zoeken! ^^

Ze zijn niet nuttig omdat ze geen significant verschil gaan maken in jouw progressie.

Verder zijn ze vrij prijzig en dat geld zou je veel liever moeten besteden aan kwaliteitsvoeding. Blijven doorlezen dus ;)

Terug
Naar boven