MuscleMeat

combinatie winstrol / viromon / proviron

taruantula

Novice
Waardering
0
van plan om vanaf nu slechts droge massa te kweken, dwz geen vocht -opslag met als gevolg opgeblazen uiterlijk. ga kuur volgen van 8 wkn. voedingsschema zit goed en kzit nu op 11 % vet. graag een reactie

stel je es voor in de desbetreffende sectie bro...
En wat is je vraag ??? je vraagt om reacties? waarop?

• Topic Starter Topic Starter
mijn vraag is namelijk of deze kuur mij enig resultaat zal opleveren. in die zin dak enkel droge massa wil bijkome en ZEKERS geen opgeblazen kop en/of dergelijk wil krijgen

Wat zou de steroide sectie wel niet doormaken hier als het elke dag strandweer was in Nederland. :roflol:

taruantula zei:
kzen 24 j, weeg nu 65kg en heb op mijn beste 78kg gewogen. kben van plan vanaf nu enkel droge massa bij te kome en hoop veel bij te leren via dit forum, thx op voorhand

Je weegt 65 kg en wil gaan kuren. De meeste zullen denken dat je ze voor de gek houd maar ik zal je serieus nemen en je een advies geven. Ga eten en trainen, binnen een half jaar kan je 75 kg wegen.

taruantula zei:
mijn vraag is namelijk of deze kuur mij enig resultaat zal opleveren. in die zin dak enkel droge massa wil bijkome en ZEKERS geen opgeblazen kop en/of dergelijk wil krijgen

welke kuur?
welke hoeveelheden enz...

ps ga idd eerst maar eten..

Shit zorg eerst eens voor een basis man.

in ieder geval: proviron met winstrol is voor niets goed. daar zie ik niets nuttig in. viromon ken ik van naam, maar heb ik nooit gebruikt, dus kan ik daar niets over zeggen. indien je de andere threads leest, zul je wel kuren voor beginners vinden met de desbettreffende kritiek en wijzigingen. elke week zijn er wel een paar die hun nieuwe kuur voorstellen. dat zou ieder nieuweling hier moeten doen. tenminste eerst de andere berichten lezen.

skydirk zei:
in ieder geval: proviron met winstrol is voor niets goed. daar zie ik niets nuttig in. viromon ken ik van naam, maar heb ik nooit gebruikt, dus kan ik daar niets over zeggen. indien je de andere threads leest, zul je wel kuren voor beginners vinden met de desbettreffende kritiek en wijzigingen. elke week zijn er wel een paar die hun nieuwe kuur voorstellen. dat zou ieder nieuweling hier moeten doen. tenminste eerst de andere berichten lezen.

Virormone = test prop.

Ik kan en ga niet voor je beslissen of dit het juiste moment voor je is met een kuur te gaan beginnen maar uit je posts merk ik al op dat dit niet de eerste is. Je bent inderdaad niet erg zwaar maar wellicht dat dat een andere oorzaak heeft. Maar aan je stats te zien kun je nooit erg vet zijn al is 11% bij 64kg voor iemand van 1.80 toch veel ! Ik zou me dan ook niet direct gaan richten op puur droge massa maar eerst eens zorgen dat je wat aankomt al is een deel hiervan vocht dit kun je dan prima onderdrukken met wat proviron. Ga maar eens aan de slag met deca en d-boll of als je niet anders wil met test enanthate en deca.

Maar om toch je vraag te beantwoorden. Een combi van virormone en winstro is inderdaad wel geschikt voor het opbouwen van droge massa mits je voeding in orde is. Proviron heeft hier niets te zoeken aangezien las van vocht of gyno zeer onwaarschijnlijk is.

Wees echter verstandig en post even je dieet er zijn hier zat jongens met een hoop verstand van de sport die je kunnen helpen.

van viromone test propionate krijg je ook opgeblazen uiterlijk

SAHR zei:

test kan altijd voor vocht zorgen. En test prop kan dat idd ook. heb het bijiemand gezien, dikke kop, dikke enkels en dikke kuiten (dat was wel een voordeel natuurlijk :D)

SAHR zei:

Dat is dan wel alleen in heel uitzonderlijke gevallen. Virormone staat juist bekend om zijn geringe tot geen waterretentie. En voor het zorgen van een knalhard fysiek.

Die terlinglijers geven nooit goed antwoord,
ik begon ook ligt en stelde ook een serieuse vraag over kuren, en iedereen ging toen ruzie maken met mij!
was iets van 30 pagina's lang die thread.
misschien kan T mijn thread nog trugvissen, dan kan je het zien.

maar nu bijna 2 jaar later weeg ik wel mooi 91 kilo bij 1,76! schoon aan de haak.

Terug
Naar boven