Ik heb een hoop rond gekeken en heb mijn trainings schema eens helemaal omgegooid. Ik moet er bij vertellen dat ik geen bb wil worden maar gewoon mooi gespierd strand lichaam zeg maar. Er mag wel nog zo n 10kg bij. Weeg nu 63kg bij 178 dus als ik 73 weeg denk ik dat ik mooie verhoudingen heb.
Heb veel rond gekeken hier en ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk altijd verkeerd heb getraind voor spiergroei. Dus wil nu eens 1 keer p/w een spiergroep proberen te trainen.
Mn nieuwe schema ziet er zo uit:
Di
Borts+triceps
Benchpress (stand met geleiders)
Flys
Chestpress(machine)
Peck deck
Dippen
Rope push down
Extension oefening
Diverse buikoefeningen
DO
Rug+biceps
Deadlift(nog nooit gedaan is ook pas ontdekt in onze gym die oefening
)
Bent over Row
Cable pull down
Vertical Row(machine)
Barbell Curl (EZ stang)
Hammer curl
Preacher curl
ZA
Benen+Schouders
Behind barbell neck press
Lateral Raise
Front Raise
Upright Row
Squat
Standing Calf
Leg extension
Leg curl
Alle oefeningen wil ik uitvoeren in 3 sets en binnen een rap range van 6-10. Verder doe ik ongeveer 30min cardio per training want mn buikspieren zijn nog niet zichtbaar zit klein laagje vet over. En krijg je alleen weg doormiddel van cardio heb ik begrepen.
Zal wel wat commentaar komen mn zaterdag. Maar mn bovenlichaam is belangrijker als mn onderlichaam. vandaar dat ik er zo voor heb gekozen. De oefeningen staan ook in volgorde hoe ik ze wil uitvoeren.
Verder let ik eigenlijk niet op mn voeding die discipline heb ik (nog) niet. Wel ben ik laatste tijd veel water aan t drinken en ben ik afgestapt van de koolzuur zooi. Is t volgens jullie wel mogelijk om gematigd te groeien onder deze omstandigheden? gewoon verzorg lichaam zeg maar.
Alvast bedankt voor de reacties
Heb veel rond gekeken hier en ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk altijd verkeerd heb getraind voor spiergroei. Dus wil nu eens 1 keer p/w een spiergroep proberen te trainen.
Mn nieuwe schema ziet er zo uit:
Di
Borts+triceps
Benchpress (stand met geleiders)
Flys
Chestpress(machine)
Peck deck
Dippen
Rope push down
Extension oefening
Diverse buikoefeningen
DO
Rug+biceps
Deadlift(nog nooit gedaan is ook pas ontdekt in onze gym die oefening
)Bent over Row
Cable pull down
Vertical Row(machine)
Barbell Curl (EZ stang)
Hammer curl
Preacher curl
ZA
Benen+Schouders
Behind barbell neck press
Lateral Raise
Front Raise
Upright Row
Squat
Standing Calf
Leg extension
Leg curl
Alle oefeningen wil ik uitvoeren in 3 sets en binnen een rap range van 6-10. Verder doe ik ongeveer 30min cardio per training want mn buikspieren zijn nog niet zichtbaar zit klein laagje vet over. En krijg je alleen weg doormiddel van cardio heb ik begrepen.
Zal wel wat commentaar komen mn zaterdag. Maar mn bovenlichaam is belangrijker als mn onderlichaam. vandaar dat ik er zo voor heb gekozen. De oefeningen staan ook in volgorde hoe ik ze wil uitvoeren.
Verder let ik eigenlijk niet op mn voeding die discipline heb ik (nog) niet. Wel ben ik laatste tijd veel water aan t drinken en ben ik afgestapt van de koolzuur zooi. Is t volgens jullie wel mogelijk om gematigd te groeien onder deze omstandigheden? gewoon verzorg lichaam zeg maar.
Alvast bedankt voor de reacties