AndroidHealthClinic

Commotie rond T3

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Na eerst de theorie rond steroiden ed eerst maandenlang bestudeerd te hebben en ik nu steeds meer bezig met het uithoren van ervaren roidgebruikers.
Zoals bij zoveel dingen het geval is, verschillen theorie en praktijk nogal eens :)

Zo heb ik onlangs een paar hardcore-gebruikers bij ons uit de gym 'uitgemolken' over hun ervaringen met steroiden en dergelijke.

Nu lees je veel horrorverhalen over T3. De meeste mensen die ik vraag over hun ervaringen met T3, geven echter aan dat ze nauwelijks last hebben van bijwerkingen. Een van de gebruikers gaf aan dat hij veel iever T3 gebruikte dan clenbuterol, omdat hij van clen al bij lage doseringen ging shaken en pijnscheuten in zijn hartstreek kreeg. Bij T3 had hij nergens last van. Hij kuurde wel met redelijk lage doseringen:

week 1 25 mcg/dag
week 2 50 mcg/dag

Zo zag zijn kuurtje eruit. Het werkte goed bij hem
Hoe zit het nu eigenlijk met T3? Wat ik weet is dat wanneer je lang met T3 kuurt, je lichaam zelf geen T3 meer aanmaakt waardoor je levenslang aan de T3 moet (zoals Frank Zane).
Hoe ernstig zijn de bijwerkingen en moeten die alleen op lange termijn bekenen worden?

t3 werkt niet goed bij mij :D

waarom moet je perse middelen als T3 nemen als het risco dat je het je hele leven moet nemen omdat je lichaam het niet meer aanmaakt ???. Je kunt toch ook prima afvallen met cardio en een goed dieet. Volgens mij doen de pro,s het ook zo misschein dan nog clen erbij maar waarom perse T3 snap het nut niet. Ik vind wat kilo,s vet kwijtraken niet zo big deal je moet er zeker wel moeite voor doen maar dan T3 gaan nemen omdat je sneller wil afvallen is belachelijk. Als je over de 100 kilo bent met een vet percentage over de 60 procent snap ik nu nog maar verder....

Navy zei:
waarom zou je wel middelen gebruiken om sneller spiermassa te winnen...maar geen middelen om sneller vet te verbranden?

greetz

Juist

De keuzes van het gebruik van welk middel dan ook hangt puur van je doelen af.

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:
waarom moet je perse middelen als T3 nemen als het risco dat je het je hele leven moet nemen omdat je lichaam het niet meer aanmaakt ???. Je kunt toch ook prima afvallen met cardio en een goed dieet. Volgens mij doen de pro,s het ook zo misschein dan nog clen erbij maar waarom perse T3 snap het nut niet. Ik vind wat kilo,s vet kwijtraken niet zo big deal je moet er zeker wel moeite voor doen maar dan T3 gaan nemen omdat je sneller wil afvallen is belachelijk. Als je over de 100 kilo bent met een vet percentage over de 60 procent snap ik nu nog maar verder....

Wel waarschijnlijk nemen alle pro's T3 kerel :cool:
En clen of T3, als je m'n vraag goed gelezen hebt vraag ik me dus juist af waarom veel mensen clen prefereren boven T3.

En wat je zegt over die 100 kg met 60% vetpercentage, dan moet je juist GEEN T3 gebruiken omdat je dan met cardio nog voldoende af kunt vallen. Middelen als clen en T3 gebruik je om dat laatste beetje vet dat er met cardio zo moeilijk af te krijgen is, er af te halen.

hmm okay opzich hebben jullie wel gelijk sorry. Toch lijkt het me zo risico niet waard.

uit de sticky:

Summary

We have discussed a number of ways by which T3, and its active metabolite T2 act to increase resting energy expenditure. Also discussed were some drawbacks of T3 use, such as cardiac stress, as well as the potential loss of muscle mass. It is ironic that the latter may be of more concern to many bodybuilders that the other more serious potential impacts on health. Nevertheless, used moderately and for short periods (a couple of months or less) in people with no preexisting cardiovascular disease T3 has a relatively safe medical profile, compared to other lipolytic agents like DNP. Perhaps most importantly we have presented substantial evidence that even the long-term use of supraphysiological levels of T3 does not damage the thyroid gland.

Jij hebt hebt je de materie nog niet goed eigen gemaakt. Het risiko een leven lang T3 te moeten nemen bestaat niet. Er zijn zelfs gevallen avn mensen die 20 jaar T3 moesten nemen en na het stoppen met T3 nog gewoon hun schildklierfunctie hadden. Het gevaar ligt meer in ondeskundig gebruik in relatie tot je hartritme.

firedsoul zei:

Elmo zei:
Jij hebt hebt je de materie nog niet goed eigen gemaakt. Het risiko een leven lang T3 te moeten nemen bestaat niet. Er zijn zelfs gevallen avn mensen die 20 jaar T3 moesten nemen en na het stoppen met T3 nog gewoon hun schildklierfunctie hadden. Het gevaar ligt meer in ondeskundig gebruik in relatie tot je hartritme.

Vraag voor Prof. Elmo :) :

Wat vind JIJ dan een verantwoord T3-gebruik met als doel vetverbranding (in combinatie met het gebruik van AS)?

Dat is een goede vraag jongeman ;)

1. Zorg dat je voeding en cardio in orde is (lage intensiteit, lange duur)

2. Laat je schildklier testen (onwaarschijnlijk)

3. laat je vetpercentage zeer nauwkeurige meten

4. Bouw T3 langzaam op: 3 dagen 12,5 mcg, 3 dagen 25mcg etc tot je gaat merken dat je droger wordt en stabileer dan je dosis. Hoger gaan dan 75-100mcg raadt ik af. De sides nemen dan ook toe. Bij 75 mcg heb ik bijvoorbeeld constant hoofdpijn en slaap ik heel slecht.
De voorzichtige/geleidelijke opbouwfase is cruciaal. T3 heeft direct effect op het mechanisme dat je hartfrequentie reguleert!

5. Doe het in combinatie met AAS als je je spiermassa wilt behouden.

6. Gebruik dan bij voorkeur de niet-aromatiserende AAS zoals Winstrol, Masteron, Primobolan en eventueel Trenbolone. Boldenone zou ook nog kunnen maar aromatiseert licht.

7. Stop met de T3 2 weken voor je stopt met de AAS. De AAS zorgen dan nog 2 weken voor een anti-catabool effect terwijl je schildklierproductie herstelt. Eet extra voorzichtig deze laatse 2 weken, liefst calo's iets verder beperken.

8. T3 afbouwen is niet nodig

9.
6-8 weken aan de T3 is goed te doen in combi met AAS

Greetz

Pumpin' zei:
Vraag voor Prof. Elmo :) :

Wat vind JIJ dan een verantwoord T3-gebruik met als doel vetverbranding (in combinatie met het gebruik van AS)?

@ elmo
Waarom cardio op lage intensiteit en lange duur?

elmo heb jij werkelijk wel eens T3 gebruikt??/
je hebt het over 75mcg constant hoofdpijn ...nou of jij bent er dan mega gevoelig voor of ik heb er gewoon weinig last van...
je vergeet trouwens nog een belangrijk punt te vermelden en dat is om je temperatuur op te meten...

vind zelf Mallets t3 cycle wel ok....

Laatst bewerkt:
klaas zei:
je hebt het over 75mcg constant hoofdpijn ...nou of jij bent er dan mega gevoelig voor of ik heb er gewoon weinig last van...
je bent trouwens nog belangrijk punt vergeten te melden en dat is om je temperatuur op te meten...

Mallets T3 cycle??

uitleg aub :)

Veel van jullie zullen dit wel gekke shit vinde maja post het toch maar:
Als je rust temperatuur in ene naar beneden schiet dan moet je gewoon stoppen met T3...geloof dat tsh en rt3 dan stopt met produceren...

1mcg per lb of body weight
day 1-5 max
day 6 half of max
day 7 half of day 6

5 days off then repeat...

for example:

day 1-5 200mcg
day 6 100mcg
day 7 50mcg

Je hebt trouwens ook een soort PCT voor T3...het gaat om deze 2 Coleus forskolii en T-100X (glandulars) ...

Laatst bewerkt:
Misschien heb je fake T3 gehad? ;)

klaas zei:
je vergeet trouwens nog een belangrijk punt te vermelden en dat is om je temperatuur op te meten...

nee niet fake...for sure...

Niet alleen gekke shit maar ook mega-dom

Als ik het goed lees raadt je aan om op dag 1 200 mcg T3 te nemen ?????

Of wat wil je nou zeggen met jouw cut and paste post?

En denk je nou werkelijk dat je temperatuur naar beneden schiet?

klaas zei:
Veel van jullie zullen dit wel gekke shit vinde maja post het toch maar:
Als je rust temperatuur in ene naar beneden schiet dan moet je gewoon stoppen met T3...geloof dat tsh en rt3 dan stopt met produceren...

1mcg per lb of body weight
day 1-5 max
day 6 half of max
day 7 half of day 6

5 days off then repeat...

for example:

day 1-5 200mcg
day 6 100mcg
day 7 50mcg

Je hebt trouwens ook een soort PCT voor T3...het gaat om deze 2 Coleus forskolii en T-100X (glandulars) ...

ja het is cut/paste het heet nie voor niets mallets cycle.,.zou anders wel klaas cycle zijn geweest....
is idaad niet slim om op dag 1 200mcg te nemen..dat kan je beter pas doen als je weet hoe je erop reageert..
zou zelf beginnen met 50mcg en dat per dag 25 bij doen totdat je weet waar je grens ligt en vandaar uit die cycle doen...

Omdat cardio op ongeveer 65% van je maximale hartslag relatief de meeste energie uit vetten haalt. Hoge intensiteit verbruikt weliswaar meer energie maar dat komt dan ook voor een deel uit de verbranding van eiwitten omdat die makkelijker als energie om zijn te zetten. Dat willen de meeste BB'ers niet......

thijssie zei:
@ elmo
Waarom cardio op lage intensiteit en lange duur?

Terug
Naar boven