Fitness Seller

Methenolone (Primobolan) profiel

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wel eens iets niet??? :D

Maar idd thanks. Kut is dat als je ergens niet op kan komen.:)

GJM kuurt ( iig pas geleden ) al een tijdje alleen nog maar op Ace.. :p Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.

GJM kuurt ( iig pas geleden ) al een tijdje alleen nog maar op Ace.. :p Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.

Haha ok zal je net zien.:D Maar je snapt m'n voorbeeld. Bold ook zoiets, 2 jaar geleden pakte niemand dat meer hoor. Nu hoor je dat weer steeds vaker.

Tren is idd niet nodig om groot te worden, maar als je er tegen kan zou ik het zeker doen.
Ik vind het echt jammer dat ik me er zo ellendig en vooral verschrikkelijk agressief op voel :(

denk dat ook laatste keer tren voor mij word.. libido is leuk maar heb minstens 1x per week ruzie met men vriendin als ze een keer geen seks wilt.. waardoor ik dan een uur lang heul chagrijnig ben totdat ik het krijg.( het moet elke dag, liefst 2x en anders moet ze maar ppen. Zo zit men gedachte qua seks nu in elkaar, en das niet goed)
Wil relatie niet om sex drive op het spel zetten haha.

Laatst bewerkt:
denk dat ook laatste keer tren voor mij word.. libido is leuk maar heb minstens 1x per week ruzie met men vriendin als ze een keer geen seks wilt.. waardoor ik dan een uur lang heul chagrijnig ben totdat ik het krijg.( het moet elke dag, liefst 2x en anders moet ze maar ppen. Zo zit men gedachte qua seks nu in elkaar, en das niet goed)
Wil relatie niet om sex drive op het spel zetten haha.

haha toen ik dit las dacht ik echt WTF!! Ze moet juist blij zijn dat je haar wilt ;-) Vrouwen ook altijd van die zeur wezens:o

haha toen ik dit las dacht ik echt WTF!! Ze moet juist blij zijn dat je haar wilt ;-) Vrouwen ook altijd van die zeur wezens:o

haha nou ( nu kan ik het makkelijk typen ben niet bij haar dus heb die drang niet) ze is al vanaf 1 april dagelijks aan de beurt en ze word er nu gek van haha. In het begin vond ze het super maar na week 8 ofzo had ze zoiets van doe maar ff weer rustig.

ben jammer genoeg ( soms jammer) ook geen snelle komer dus echt vluggertjes zit er niet in..

Terug
Naar boven