- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Weet je wel eens iets niet

Maar idd thanks. Kut is dat als je ergens niet op kan komen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal de leeftijd zijnWeet je wel eens iets niet![]()
Maar idd thanks. Kut is dat als je ergens niet op kan komen.![]()

Weet je wel eens iets niet![]()
Maar idd thanks. Kut is dat als je ergens niet op kan komen.![]()
Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.GJM kuurt ( iig pas geleden ) al een tijdje alleen nog maar op Ace..Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.
Maar je snapt m'n voorbeeld. Bold ook zoiets, 2 jaar geleden pakte niemand dat meer hoor. Nu hoor je dat weer steeds vaker.GJM kuurt ( iig pas geleden ) al een tijdje alleen nog maar op Ace..Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.

GJM kuurt ( iig pas geleden ) al een tijdje alleen nog maar op Ace..Verder met je eens idd en ook zat hele grote gasten die nauwelijks Tren pakken. Kijk naar Kale die zweert bij Test+Mast, Testoflesje die Tren niet kon handelen en volgens mij ook RobS die niet van Tren houdt.
denk dat ook laatste keer tren voor mij word.. libido is leuk maar heb minstens 1x per week ruzie met men vriendin als ze een keer geen seks wilt.. waardoor ik dan een uur lang heul chagrijnig ben totdat ik het krijg.( het moet elke dag, liefst 2x en anders moet ze maar ppen. Zo zit men gedachte qua seks nu in elkaar, en das niet goed)
Wil relatie niet om sex drive op het spel zetten haha.

haha toen ik dit las dacht ik echt WTF!! Ze moet juist blij zijn dat je haar wilt ;-) Vrouwen ook altijd van die zeur wezens![]()