XXL Nutrition

Verkocht Complete homegym

Tsign

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Via deze weg verkoop ik alles wat ik thuis staan heb. Ik had een enorm drukke job en kon alleen maar thuis trainen.
Ik heb me dus zo goed als alles gekocht wat ik kon kopen.
Dumbbellset van 2 tot 44 kg + rekken in inox laten maken.
Cable crossover ( in hoogte verstelbaar )
Powerkooi met latpully.
250KG schijven met diameter 5CM
Verschillende hulpstukken voor cable crossovers.
Losse EZBAR
Cross trainer voor cardio
Rubberen vloermatten
1 vast bankje
1 bankje onder hoek verstelbaar,zowel pos als neg hoek.

Ik verkoop alles in 1 keer en heb geen zin om achter te blijven met bepaalde stukken. Voor de liefhebbers die opzoek zijn naar een Homegym van goeie kwaliteit. U mag me gerust een berichtje sturen.

Mvg!

Thomas Vanderstraeten

IMG00803-20110130-1452.jpg

IMG00921-20110223-2045.jpg

Vaak wel handig bij een verkoop is een vraagprijs en een locatie waar het kan worden afgehaald.

• Topic Starter Topic Starter
Vraagprijs is 3800 euro voor alles. Locatie is gent. Sorry was het er vergeten bijzetten.
Thx!

Mooie homegym, mag ik vragen waarom je het verkoopt?

zijn dat schijven van barbarian? en die barbell die ik daarbij zie staan, is die ook van FS?

goeie homegym

Ja schijven van Barbarian die cage is ook van dat merk. Ik had deze vroeger in mijn woning staan maar aangezien ik ergens anders gaan wonen ben en er een gym naast de deur is vond ik het niet meer nodig om mijn gym thuis te hebben. Heb er lang voor gedaan de juiste toestellen te vinden omdat ik vrij intensief bezig ben met fitness maar deze homegym was perfect voor mij. Op benen na kon ik alles trainen en zoals je ziet op de foto neemt het niet zoveel plaats in beslag. Hij ligt nu mooi opgeborgen maar het is zonde want ik kan er iemand een plezier mee doen.

hoeveel voor de barbarian schijven+schijvenrek+barbell?

Damn nice! Als ik het zo voor elkaar had ging het nooit weer weg!

weet ik maar dat krijgt hij nooit voor elkaar

JA ik heb geen zin om maar een paar stukken te verkopen en dan met de overschot te blijven zitten. Dan blijft het gwn staan. Ik weet dat de vraag naar een zoveel toestellen samen klein is maar iemand die morgen een homegym zoekt of van plan is te beginnen moet niet ver zoeken. Het is alles of niets :)

Welk waren de afmetingen van die kamer?

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar het spul dat jij aanbiedt ben je zo kwijt, ook als je het los verkoopt. Succes met de verkoop, erg mooie gym!

mee eens, dit ben je los ook zo kwijt. als je kijkt naar de vraag naar dit soort apparatuur zal het snel weg zijn. FS is niet voor niets snel uitverkocht. Al snap ik het wel dat je het dumbbell gedeelte in 1x kwijt wil

Mijn kamer had afmetingen van 4.2m x 9m.
Het was wel puzzelen maar uiteindelijk had alleen een mooie plaats gekregen en kon ik gemakkelijk mijn oefeningen doen. Ik wacht nog even want topic staat nog maar paar dagen online.

Mocht je toch appart gaan verkopen ben ik geïnteresseerd in alle dumbbells+rekken

3.8 k :D

Voor 500 e heb je een stabiel rack + bankje een barbell gevuld met 200kilo en there you go :D

Mooie homegym, ben alleen bang dat je het niet in 1x zult verkopen. Zeker niet in deze tijden van ´crisis´, alhoewel we daar al een paar jaar in zitten.
Denk dat je er beter aan doet om wel los te gaan verkopen, maar het is je eigen keuze natuurlijk.

Succes ermee.

Terug
Naar boven