XXL Nutrition

Verkocht Complete homegym

3.8 k :D

Voor 500 e heb je een stabiel rack + bankje een barbell gevuld met 200kilo en there you go :D
Dude wtf zit je bij elke topic te posten hoeveel het wel niet goedkoper kan. Dit is zijn vraagprijs, als je het ergens anders goedkoper kan krijgen fijn voor je, opdonderen.

• Like
Waarderingen: wwe
  • Topic Starter Topic Starter
@Johnny: Goodluck with that ;) Koop de rest ook maar eens aan,cable cross,dumbles etc. Je komt niet toe met 3.8K. Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk ;)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 09:54 ----------

@Techn9ne: Well spoken!

Koop jij maar spulletjes van 500 euro johnny, Of post eens een lichaam van je behaalde resultaten. Dan kunnen wij eens lachen :)

Rustig blijven johhny, vraag voor 500 euro je homegym voor nieuwjaar of kerst. nog even sparen en je bent er ;) Het leven hoeft niet duur te zijn. hahaha

*Kwijl* wat een homegym!

Doe je ook aan studentenkorting? xD

Ik mis vooral de plaats! Een kamer die groot genoeg genoeg is om alles te plaatsen. Moest ik die hebben stond er nu verkocht bij!

dit is toch de droom van elke man!

dit is toch de droom van elke man!

Nee hoor, mij veels te netjes deze ;)
Voor 3.8k had je zeker een veel uitgebreider assortiment kunnen hebben maar dit is wel kwaliteit. Natuurlijk kunnen we nu een discussie gaan houden in hoe verre kwaliteit iets uitmaakt.

Van waar heb je die rubberen vloermatten? Ik ben opzoek naar zo'n eentje voor mijn powercage.

Laatst bewerkt:
Ja het is echt kwaliteit en je hebt er de ruimte voor nodig. Al vind ik dat alles toch vrij compact geplaatst werd. Je kan idd met dat geld minder kwalitatieve toestellen kopen maar wat heb je eraan als het binnen een paar jaar kapot gaat of de cables niet goed meer werken. Dan pas is het niet leuk trainen.

Hoe groot is de kamer waar het nu in staat? of iig die van de foto's :p

Dat staat erbij:

Mijn kamer had afmetingen van 4.2m x 9m.
Het was wel puzzelen maar uiteindelijk had alleen een mooie plaats gekregen en kon ik gemakkelijk mijn oefeningen doen. Ik wacht nog even want topic staat nog maar paar dagen online.

Heb je alles nog? Want heb misschien wel interesse in het geheel. Zou wel nog eens moeten polsen.

Van welk merk is de cable crossover? De Dumbbells zijn instappen van 2kg? Welk merk?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven