MuscleMeat

Verkocht Complete homegym

Mijn bod: €1800. Ik weet het het is weinig maar je ziet maar hoe het loopt.

• Topic Starter Topic Starter
Crossover is van bodysolid, dumbbells staan geen merk op. Zijn volledig uit ijzer met stappen van 2kg. Als je wil mag je altijd eens komen kijken. Alles is perfect onderhouden. @hardcorebuilder: Aan prijs wordt niets gedaan. Trouwens 1500 voor alles. Beetje belachelijk bod eh :)

Twijfel een beetje over de kwaliteit van de crossover. Die dumbbells zijn 2dehands in stukken aangekocht zeker? Aangezien ik roest en verschillende dumbbells opmerk?

Als je alles zowat apart verkoopt ga je er meer geld aan overhouden + je bent van alles sneller af. Een pulley is imo waardeloos in een homegym, bij zo'n powercage kan je een pulley bijzetten voor een prikje.

Moest je de pulley apart verkopen kom je er nog vanaf. Maar dat is mijn mening maar natuurlijk.

Dumbbells + rek mag je voor mij reserven moest je alles apart wegdoen.

Twijfel een beetje over de kwaliteit van de crossover. Die dumbbells zijn 2dehands in stukken aangekocht zeker? Aangezien ik roest en verschillende dumbbells opmerk?

Ik denk dat die crossover juist eentje van de betere merken is hoor. Body Solid staat voor goede kwaliteit

Dumbbells heb ik van een hardcore gym overgekocht en volledig laten opschuren + opnieuw in het zwart laten schilderen. Gewichten er op laten zetten op de dumbbells ook. Alles is perfect onderhouden. Crossover is echt van goeie kwaliteit en heb er nooit problemen mee gehad. Bodysolid is idd goeie kwaliteit

Afbieden heeft geen zin. Bespaar me dat aub. Alleen zinvolle reacties graag

Ik zat zelf te denken aan 3000.

Of

Een bod van 1000 voor powercage+schijven+verstelbaar bankje+matten+crosstrainer

Je had et al kwijt geweest moest je niet zo koppig zijn lol

idd, mooie spullen

Dingen zoals vaste db's, barbarian cage etc verkoop je sneller en voor meer geld apart ;)

idd de meesten willenj eerder appart dan alles kopen.
niet veel gaan 3800 in 1 keer betalen dusja, zou toch
voor appart gaan. hoeveel zou je voor die powercage + bench willen ?
ik ben wel geïnteresseerd

Terug
Naar boven