MuscleMeat

Complex 3 maanden gesloten

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Dancing Areaz in Sint-Niklaas drie maanden gesloten na drugsrazzia
De dancing Areaz in Sint-Niklaas, waar in de nacht van zaterdag op zondag bij een razzia aanzienlijke hoeveelheden xtc en marihuana aangetroffen werden, moet voor drie maanden de deuren sluiten. Dat heeft burgemeester Freddy Willockx (sp.a) beslist op basis van de drugswet.

De razzia was een gezamenlijke actie van het stadsbestuur van Sint-Niklaas, de lokale politie en het parket van Dendermonde. "Een belangrijk onderdeel van het drugsbeleidsplan vormt de voorkoming en bestrijding van het druggebruik en de drughandel in de dansinstellingen langs de N70 in het algemeen, en dancing Areaz in het bijzonder", zegt het Sint-Niklase stadsbestuur. "Areaz trekt een groot aantal bezoekers aan uit heel België, Nederland en Frankrijk. Daardoor ontstaat er een aanzuigeffect voor drugdealers, waardoor het aantal potentiële slachtoffers van druggebruik toeneemt. De voorbije maanden is gebleken dat de uitbaters van de dancing, ondanks gemaakte afspraken en actiepunten, er onvoldoende in zijn geslaagd het drugprobleem in hun instelling terug te dringen."

De politie trof bij de actie, behalve drugs op de dansvloer en op de parking, ook verboden wapens en minderjarigen onder de 16 jaar aan. De sluitingsperiode loopt van 17 oktober tot 30 januari 2009. (belga/tdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...as-drie-maanden-gesloten-na-drugsrazzia.dhtml

echt belachelijk dit:rolleyes:

Alsof 3 maandelijkse sluiting iets gaat doen. K*tsos.

• Topic Starter Topic Starter
het enige wat dat gaat doen is het probleem naar cherrymoon verplaatsen, naart schijnt zat al het oude volk van complex van daar al, dan daar maar een drugskot van maken eh :)

of het probleem verplaatsen andere discotheken waarin het "probleem" zelf dan ook nog gaat uitbreiden, goede oplossing van onze vrienden ja

Shit, de Complex toe, straks loopt het hier int stad savonds weer vol 15jarige pipo's met vreemde kapsels.

Dus beter zeg je het voortaan tegen de buitenwipper als je iemand spul ziet verkopen.

Tuurlijk niet wat ben jij dan voor een naaibeer:mad:

Boeit mij egt geen klote wie zich wat afslikt of door de neus duwt, lang leve de lol:D

Ik bedoel dat je tent nu dicht is door die dealertjes. Dus als je dat wil voorkomen zul je maatregelen moeten nemen.

Ik bedoel dat je tent nu dicht is door die dealertjes. Dus als je dat wil voorkomen zul je maatregelen moeten nemen.

Ik zie nooit vaak dealers in een discotheek, het zijn tog vaak meer groepjes vrienden waarvan er eentje een paar tabletten voor ze maten bij zich heeft, en deze af en toe uitdeelt. Ik stoor me er niet aan. en als de club gesloten word, dan hebben ze het vaak op een ander gebied ook al heel erg bont gemaakt;) In het uitgaansleven word nou eenmaal dope gebruikt, en naar mijn mening ben je een naaibeer als je er andere mensen bij gaat lappen als ze zich een pilletje naar binnen kappen, of er een aan hub vriende geven:)

Waar bemoei je je mee.

Shit, de Complex toe, straks loopt het hier int stad savonds weer vol 15jarige pipo's met vreemde kapsels.
:rolleyes:

@Strongman
:roflol: ff de rotzak uithangen, iedereen moet het recht hebben te nemen wat hij of zij wil punt, ze kunnen zich beter concetreren op gasten die van die troep verkopen waardoor je heel de avond ergens scheef in een hoekje hangt

:rolleyes:

@Strongman
:roflol: ff de rotzak uithangen, iedereen moet het recht hebben te nemen wat hij of zij wil punt, ze kunnen zich beter concetreren op gasten die van die troep verkopen waardoor je heel de avond ergens scheef in een hoekje hangt

Dat is toch juist de goeie shit?

Dancing Areaz in Sint-Niklaas drie maanden gesloten na drugsrazzia
De dancing Areaz in Sint-Niklaas, waar in de nacht van zaterdag op zondag bij een razzia aanzienlijke hoeveelheden xtc en marihuana aangetroffen werden, moet voor drie maanden de deuren sluiten. Dat heeft burgemeester Freddy Willockx (sp.a) beslist op basis van de drugswet.

De razzia was een gezamenlijke actie van het stadsbestuur van Sint-Niklaas, de lokale politie en het parket van Dendermonde. "Een belangrijk onderdeel van het drugsbeleidsplan vormt de voorkoming en bestrijding van het druggebruik en de drughandel in de dansinstellingen langs de N70 in het algemeen, en dancing Areaz in het bijzonder", zegt het Sint-Niklase stadsbestuur. "Areaz trekt een groot aantal bezoekers aan uit heel België, Nederland en Frankrijk. Daardoor ontstaat er een aanzuigeffect voor drugdealers, waardoor het aantal potentiële slachtoffers van druggebruik toeneemt. De voorbije maanden is gebleken dat de uitbaters van de dancing, ondanks gemaakte afspraken en actiepunten, er onvoldoende in zijn geslaagd het drugprobleem in hun instelling terug te dringen."

De politie trof bij de actie, behalve drugs op de dansvloer en op de parking, ook verboden wapens en minderjarigen onder de 16 jaar aan. De sluitingsperiode loopt van 17 oktober tot 30 januari 2009. (belga/tdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...as-drie-maanden-gesloten-na-drugsrazzia.dhtml

echt belachelijk dit:rolleyes:

ik moet het toch allemaal wat nuanceren hoor

er werden in de kleine (tekzaal) ongeveer 150 pillen op de grond gevonden, een kleine hoeveelheid speed en wat wiet en shit

mss dat het maar bij een maand sluit blijft...

en ik weet dit uit zeer goede bron

het enige wat dat gaat doen is het probleem naar cherrymoon verplaatsen, naart schijnt zat al het oude volk van complex van daar al, dan daar maar een drugskot van maken eh :)

of het probleem verplaatsen andere discotheken waarin het "probleem" zelf dan ook nog gaat uitbreiden, goede oplossing van onze vrienden ja

gisteren zat de cherry inderdaad vol met volk van complex...

wel lachen :D

cherrymoon had wat weg van complex maar vind complex toch nog beter, mja als tijdelijke oplossing:p

cherrymoon had wat weg van complex maar vind complex toch nog beter, mja als tijdelijke oplossing:p

cherrymoon is een klassieker ivm beruchte feestjes!
is zeker een waardige vervangen, alleen jammer dat het domme tektonic (of hoe dat ook wordt geschreven) ook in cherry aanwezig was... die dwaze kapsels... man man man...

alleszins zit ik zaterdag lekker weer in de cherry :D

Werd tijd, en al zeker dat ze drugs op de grond vinden. Sluiten die keet.

Tuurlijk wel, ze zullen zelf strenger optreden of denk je dat ze graag 3 maand inkomsten missen?

In die 3 maanden dat complex gesloten is, zijn alle druggebruikers/dealers al uitgeweken naar andere tenten. Als het herropend, zullen ze weer keren. Valt weinig aan te doen. Iedereen kan de controle bypassen.

Terug
Naar boven