- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
geen 3 jaar complex

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In die 3 maanden dat complex gesloten is, zijn alle druggebruikers/dealers al uitgeweken naar andere tenten. Als het herropend, zullen ze weer keren. Valt weinig aan te doen. Iedereen kan de controle bypassen.

Als ik me niet vergis is het verboden om in de handtas van de meisje te kijken...![]()

Haha je wordt daar idd redelijk hard gecontroleerd. Eén van de weinige kerel dat ik zo hard gefouilleerd werd. Moest alle kleine dingen uit mijn jaszakken halen.
Nou das hier bij sommige tenten hier de normaalste zaak van de wereld, moet vaak genoeg al me zakken legen, en door poortjes lopen ect.
de drugs daar waren de laatste tijd dan enorm vermindert he, iedereen klaagde er eigenlijk over de strengere controle tegenwoordig ook altijd een paar uur op zoek voordat ik iets vond, daarvoor had je pillen na 5 minutenWerd tijd, en al zeker dat ze drugs op de grond vinden. Sluiten die keet.
In die 3 maanden dat complex gesloten is, zijn alle druggebruikers/dealers al uitgeweken naar andere tenten. Als het herropend, zullen ze weer keren. Valt weinig aan te doen. Iedereen kan de controle bypassen.

Wat is er gebeurd met good old shit verstoppen in underpants ?![]()
zo doen we dat toch
maar als sommige mensen met pillen gaan strooien

ze kunnen nu niet iedereen onderbroek laten uitdoen zoals bij een grondige politiecontrole als je naar de gevangenis moet ofzo
mss wel heel positief dat areaz maar gehuurd werd door complexonderbroek ehze kunnen nu niet iedereen onderbroek laten uitdoen zoals bij een grondige politiecontrole als je naar de gevangenis moet ofzo
mss wel cherry want complexfeestje is maar tot 7 uur savonds
op complex site staan nog 2 andere events gepland den 31ste een keep complex alive die start op 10 uur en op nieuw jaar
complex is lang niet uitgespeeldmss wel heel positief dat areaz maar gehuurd werd door complex

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is van 15 tot 19 uur