AndroidHealthClinic

Complex 3 maanden gesloten

In die 3 maanden dat complex gesloten is, zijn alle druggebruikers/dealers al uitgeweken naar andere tenten. Als het herropend, zullen ze weer keren. Valt weinig aan te doen. Iedereen kan de controle bypassen.

true, zeker als je ziet hoe ze de vrouwen controleren :rolleyes:

mannen super strikt, vrouwen totaal niet...

Als ik me niet vergis is het verboden om in de handtas van de meisje te kijken...:D

Haha je wordt daar idd redelijk hard gecontroleerd. Eén van de weinige kerel dat ik zo hard gefouilleerd werd. Moest alle kleine dingen uit mijn jaszakken halen.

Haha je wordt daar idd redelijk hard gecontroleerd. Eén van de weinige kerel dat ik zo hard gefouilleerd werd. Moest alle kleine dingen uit mijn jaszakken halen.

Nou das hier bij sommige tenten hier de normaalste zaak van de wereld, moet vaak genoeg al me zakken legen, en door poortjes lopen ect.

Nou das hier bij sommige tenten hier de normaalste zaak van de wereld, moet vaak genoeg al me zakken legen, en door poortjes lopen ect.

Verschil ned-be. Bij de meeste discotheken waar ik al geweest ben, word je helemaal niet gefouilleerd. Heb idd al gehoord dat in nederland dat meestal wel gebeurd.

Wat is er gebeurd met good old shit verstoppen in underpants ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Werd tijd, en al zeker dat ze drugs op de grond vinden. Sluiten die keet.
de drugs daar waren de laatste tijd dan enorm vermindert he, iedereen klaagde er eigenlijk over de strengere controle tegenwoordig ook altijd een paar uur op zoek voordat ik iets vond, daarvoor had je pillen na 5 minuten

zie het trouwens niet als een reden om complex daarvoor te sluiten, juist omdat iedereen er XTC gebruikt heb je een veel "leuker" effect als je zelf neemt, all united om het zo te zeggen, tegen als je in een tent vol zatlappen zit

In die 3 maanden dat complex gesloten is, zijn alle druggebruikers/dealers al uitgeweken naar andere tenten. Als het herropend, zullen ze weer keren. Valt weinig aan te doen. Iedereen kan de controle bypassen.

integendeel, iedereen wijkt uit naar andere discotheken en daar begint het dan uit te breiden highstreet bevoorbeeld vroeger was het echt rustig daar tegenwoordig lijkt het daar ook al op complex:D

het enige wat je aan drugs kan doen is het karakter van mensen aanpassen, het aantal mensen dat drugs wil proberen zal altijd gelijk blijven en is er vraag dan is er aanbod, wat men er ook aan wil doen...

haha keep complex alive feestje zaterdag at NOXX

Vreselijk k*t dit. Waarom doet die homo van een Freddy WilveelCocks dit toch? Je weet dat als je in eender welke discotheek op een zaterdagavond binnen valt, dat je dan een hoop drugs gaat vinden. Dat gaat overal zo zijn. Ik was al zolang aan het uitkijken naar 3 Years Complex. :(
Als er zo zwaar gecontroleerd wordt, hoe krijgen jullie dan toch 1 of meerdere pilletjes binnen?

onderbroek eh:p ze kunnen nu niet iedereen onderbroek laten uitdoen zoals bij een grondige politiecontrole als je naar de gevangenis moet ofzo

mss wel cherry want complexfeestje is maar tot 7 uur savonds

op complex site staan nog 2 andere events gepland den 31ste een keep complex alive die start op 10 uur en op nieuw jaar

complex is lang niet uitgespeeld:D mss wel heel positief dat areaz maar gehuurd werd door complex

Laatst bewerkt:
onderbroek eh:p ze kunnen nu niet iedereen onderbroek laten uitdoen zoals bij een grondige politiecontrole als je naar de gevangenis moet ofzo

mss wel cherry want complexfeestje is maar tot 7 uur savonds

op complex site staan nog 2 andere events gepland den 31ste een keep complex alive die start op 10 uur en op nieuw jaar

complex is lang niet uitgespeeld:D mss wel heel positief dat areaz maar gehuurd werd door complex

???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is van 15 tot 19 uur

hahaahah monsterlijk feestje. Jumpen om 16 uur in de namiddag en om 19u sluiten

jump is niet mijn ding

Terug
Naar boven