MuscleMeat

Complex 3 maanden gesloten

cherrymoon is een klassieker ivm beruchte feestjes!
is zeker een waardige vervangen, alleen jammer dat het domme tektonic (of hoe dat ook wordt geschreven) ook in cherry aanwezig was... die dwaze kapsels... man man man...

alleszins zit ik zaterdag lekker weer in de cherry :D

word tijd dat ik nog is naar Cherry Moon ga was vroeger echt goede keet
sinds de re-opening nog niet geweest

• Topic Starter Topic Starter
hahaahah monsterlijk feestje. Jumpen om 16 uur in de namiddag en om 19u sluiten

wat maakt het uit, heb me al genoeg op een namiddag geamuseerd (summerfestival, laundry day, andrenaline etc...) kan nadien nog altijd na cherry gaan eh:D

heb trouwens ook vermoedens dat complex nog iets in de plaats gaat organiseren van 3 jaar complex, door een vraag van iemand of de tickets worden terugbetaald met als antwoord dat ze gwn meer nieuws moeten afwachten complex kennende:D

gesloten en toch nog feestjes blijven organiseren, zo ken ik geen andere discotheek (zoiezo al niets zo goed gezien als complex;))

KEEP COMPLEX ALIVE

wat voor muziek draaide ze daar vroeger dan? niet zoals nu zeker? is nog een apart zaaltje naast maar daar was echt geen kat de zaterdag :roflol:

dat was bij atmoz in tunrhout ook en nu is het na de klote door een paar van die mafkezen die zoveel namen dat ze na het hospitaal moesten ,en zo gaat dat daar door gaat het na de kloten. dan begint het optevallen grz de boer:mad:

Meestal GHB haha, langst de ene kant de beste drug langst de andere kant de slechtste:roflol:

maar razzia's doen dan helemaal niets aan de drugs eh, het enige gevolg zijn goeie tenten die sluiten...

ik zou zeggen kom zaterdag langs de cherry ;)

ik zal er zeker zijn :D

en ik heb nog net de goeie momenten in cherry meegemaakt, wat waren dat feestjes!!!

kossolo nooit geweest en nu het terug cherry is... ik terug daar natuurlijk, zeker nu comp tijdelijk dicht is

Meestal GHB haha, langst de ene kant de beste drug langst de andere kant de slechtste:roflol:

maar razzia's doen dan helemaal niets aan de drugs eh, het enige gevolg zijn goeie tenten die sluiten...

nu was het razzia om dat een portier die er vroeger stond huiszoeking heeft gehad en mja... redelijk wat in zijn kot had liggen... en zo hebben ze de lijn doorgetrokken naar complex

als ik niet te kapotben na dat complexfeestje zeker:D en als er nog volk mee wilt:d

wat een onzin razzia voor een portier, konden ze beter ff unthercover gaan en checken of die gast nix verkoopt ofzo, ineens overdrijven

Laatst bewerkt:
ssstttt, ik ga vrijdag nog eerst naar illusion

het is kick da bass met de complex dj's :D

zaterdagmiddag complex @ noxxbuilding

zaterdagavond cherry :D

nice weekendje :D

wat voor muziek draaide ze daar vroeger dan? niet zoals nu zeker? is nog een apart zaaltje naast maar daar was echt geen kat de zaterdag :roflol:

weet niet wat ze er nu draaien, hoor de oude cherry moon cd's zou ik zeggen
ze draaide hardtrance, soms beetje techno en harderestuf, ook comercieler

kolossos ook nooit geweest

weet niet wat ze er nu draaien, hoor de oude cherry moon cd's zou ik zeggen
ze draaide hardtrance, soms beetje techno en harderestuf, ook comercieler

kolossos ook nooit geweest

nu meeste tekstyle, gaat mss tegenvallen voor degene die het er vroeger zo goed vonden;)

voor de mensen die morgen, zaterdag, naar cherrymoon gaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dancing areaz mag weer open
de dancing areaz in sint-niklaas, waar bij een razzia aanzienlijke hoeveelheden xtc en marihuana aangetroffen werden, mag morgen opnieuw de deuren openen. Het stadsbestuur had op basis van de drugswet beslist om de dancing voor drie maanden te sluiten, maar de raad van state heeft dat besluit vernietigd.

Volgens burgemeester freddy willockx (sp.a) waren de uitbaters van de dancing, ondanks gemaakte afspraken en actiepunten, er onvoldoende in geslaagd om het drugprobleem in de zaak terug te dringen. Het stadsbestuur had daarom een sluitingperiode van 17 oktober tot 30 januari 2009 opgelegd.

Door de beslissing van de raad van state kan de discotheek opnieuw de deuren open. Een slecht maatschappelijk signaal, meent willockx. De burgemeester overweegt om een nieuwe sluiting op te leggen voor een kortere termijn. Als dat niet mogelijk is, moeten er nieuwe afspraken komen met uitbater, die zich aan controles met nultolerantie mag verwachten. (belga/bdr)
:d;)

ssstttt, ik ga vrijdag nog eerst naar illusion

het is kick da bass met de complex dj's :D

zaterdagmiddag complex @ noxxbuilding

zaterdagavond cherry :D

nice weekendje :D

was Illusion goed?
ga waarschijnlek vanavond gaan zaterdagavond
nu pitten ik, ben kapot , hehe

was Illusion goed?
ga waarschijnlek vanavond gaan zaterdagavond
nu pitten ik, ben kapot , hehe

illu was echt super!

ik ben nu nog altijd zat van gisteren :D

beste maat verjaart morgen en had free tickets en fles champ gratis...

we hebben bij zijn thuis al goed gedronken gehad, ginder 2 flessen champagne op, en in totaal mss nog 2 flessen witte wodka...

redelijk katabool :s

en ga jij vanavond naar illusion ofwa?

haha is zwaar door gegaan wel dan
heb het bij whiskey-cola gehouden, waren er ook wel paar te veel
ja normaal illusion vanavond, is toch weer jaartje geleden dat ik er nog geweest ben :)

ben niet verder geraakt dan Reflex en Millenium
was op weg naar Lier troubels met chik enzo
lang en grappig verhaal... :p

Vrijdag Reflex. Redelijk veel volk maar de muziek was weer lame..

COMPLEX TERUG OPEN !

De ganse Complex-crew is verheugd jullie te kunnen vertellen dat de Raad van State de sluiting van Areaz heeft nietig verklaard, waardoor "COMPLEX" vanaf volgend weekend (31-10 en 01-11) terug open kan !

Het wordt een waanzinnig dubbel feest want ons 3-jarig bestaan kan gewoon doorgaan !

DUS :

* vrijdag 31/10 : COMPLEX RE-OPENING WEEKEND met 3 YEARS COMPLEX - DAY 1 !

* zaterdag 01/11 : COMPLEX RE-OPENING WEEKEND met 3 YEARS COMPLEX - DAY 2 !

Alle daaropvolgende geplande events gaan dus ook gewoon door !

Spread the Good News & Join us at your HOMEBASE the Next Weeks, Months & Years to come !

COMPLEX 4 LIFE !

Oléééé :D
Dus toch naar 3 jaar complex gaan ^^

Terug
Naar boven