Fitness Seller

Review Complex Carb Gainer - XXL Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg

Goed spul! Pak het als ontbijt, even uurtje laten staan en dan genieten! De choco is echt heerlijk! Nog nooit zo'n lekkere shake gehad!!

Top! :thumbs:

ik doe zelf als ontbijt 2scheppen CCG,1schep whey,heel wat brinta en iets 600 tot 800ml water :)

Anders gaat me CCG zo snel op :P

Is dit ook aan te raden in de cut als maaltijdvervanger?

Hoeveel kg of gram kan je op een maand bijkomen van CCG?
Ben benieuwd :) heeft alvast een supersmaakje !

als je 50 gram per training neemt en uitgaande dat je 5 dagen traint kan je 2 maanden mee

oh shit helemaal verkeerd geleze ben niet egt wakker geloof ik

maar op je vraag terug te komen, je moet er niet veel verwachten je moet gewoon goed eten en dit enkel na je training gebruiken om goed je leeg gezogen cellen na je training bij te tanken

oh shit helemaal verkeerd geleze ben niet egt wakker geloof ik

maar op je vraag terug te komen, je moet er niet veel verwachten je moet gewoon goed eten en dit enkel na je training gebruiken om goed je leeg gezogen cellen na je training bij te tanken

Tis al laat hé :D
Ja en smorgens neem ik ook ééntje in :)
Na training neem ik ook al megagrow :)

Stel ik zou dit na elke training alleen nemen? train 3x in de week voldoet dat? Of gebruiken als maatijdvervanger smorgens 100gr dan wat zou beter werken? en waarom precies

Stel ik zou dit na elke training alleen nemen? train 3x in de week voldoet dat? Of gebruiken als maatijdvervanger smorgens 100gr dan wat zou beter werken? en waarom precies

Dat ligt natuurlijk aan de rest van je voedingsschema. Direct na het trainen kan je beter dextro juice met amino stack of whey nemen. CCG bewaar je dan voor als je geen zin of tijd hebt om te eten.

zeer tevreden van dit product !

Zeer tevreden over CCG, een echte aanrader!

Goed spul aardig te drinken. 2 punten voor verbetering, waardoor ik het niet de optimale weightgainer vind:

-helaas zitten er alleen maar snelle eiwitten in, ik had gehoopt dat er ook iets als micellar casein in had gezeten.
-iets te weinig carbs in verhouding tot de eiwitten

Goed spul aardig te drinken. 2 punten voor verbetering, waardoor ik het niet de optimale weightgainer vind:

-helaas zitten er alleen maar snelle eiwitten in, ik had gehoopt dat er ook iets als micellar casein in had gezeten.
-iets te weinig carbs in verhouding tot de eiwitten

Ik begrijp je opmerking maar door het mengen van de whey met havermout wordt de opname sterk vetraagd. Dat is de reden dat we niet voor meer soorten proteine hebben gekozen.

De verhouding eiwitten - carbs is bewust zo gekozen, dat blijkt een een goede verhouding te zijn. Ik moet eens even zoeken naar de onderzoeken van toen.

Ik begrijp je opmerking maar door het mengen van de whey met havermout wordt de opname sterk vetraagd. Dat is de reden dat we niet voor meer soorten proteine hebben gekozen.

De verhouding eiwitten - carbs is bewust zo gekozen, dat blijkt een een goede verhouding te zijn. Ik moet eens even zoeken naar de onderzoeken van toen.

rene,

op dit moment gebruik ik de CCG als onbijt. Is het zinvol om hiervoor nog de EAS te nemen of een whey isolaat? of voegt dat te weinig toe?

rene,

op dit moment gebruik ik de CCG als onbijt. Is het zinvol om hiervoor nog de EAS te nemen of een whey isolaat? of voegt dat te weinig toe?

lijkt me niet nodig, dit is prima zo. Neem je 100gram CCG? dan heb je ook genoeg eiwitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven