MuscleMeat

compound hoe lang

Haha, jay volgt een split en die is groot, dus dan werkt split. Monsterargumentatie.
Splitschema's zijn populair geworden in de jaren '70, samen met de opkomst van steroids. Coincidence? I don't think so. In combinatie met AS werkt een splitschema idd door de hogere werkcapaciteit en sneller herstel die een gebruiker heeft.
Voor een natural blijft een fullbody of ub/lb beter werken.

Anyway, deze discussie is al 1000'en keren gevoerd hier en heeft verder ook weinig zin. Volg jij je arnold-schema maar uit de M&F als je je daar goed bij voelt, dan doe ik wat voor mij werkt.

Doe jij wat jij doet dan doe ik me eigen split wel (overigens niet uit M&F), en dat werkt voor mij. Misschien dat ik binnenkort ook eens ub/lb probeer, maar nooit fullbody, vind dat gewoon saai.:rolleyes:

split rules

Ciko heeft ook weer zijn nuttige bijdrage aan dit topic geleverd!

Variatie kan inderdaad geen kwaad en als de TS zijn huidige manier van trainen beu is, kan hij uiteraard afwisselen. Maar er zijn genoeg mensen op dit board die FB of UB/LB trainen en die toch een pak groter zijn dan "bodybuilders" die een split hanteren.

kan je er 1 noemen aub???

G-men, The Locust, RubenSossa?
Deze mensen squatten misschien geen 270kg voor reps, maar je moet toegeven dat ze toch al aardig wat massa hebben.

Laatst bewerkt:
G-men, The Locust, RubenSossa?
Deze mensen squatten misschien geen 270kg voor reps, maar je moet toegeven dat ze toch al aardig wat massa hebben.

krachtstats doet er verder niet aan toe gaat om een pak weg groter zijn hoe ji dat z egt

kan je me iemand noeme dan waarvan deze 3 gasten groter zijn dan en die een split gebruiken????

Zo goed als iedere natural bodybuilder op dit forum. Jij mag een paar mensen zeggen die groter zijn. RichardV heeft veel massa en die traint graag volgens een split. Kale traint nu ook volgens een split, maar heeft een tijdje WSB gedaan. Ik denk niet dat je op dit board veel grotere fysieken gaat vinden dan deze. Toch niet natural.
En dat squatten was een knipoogje naar jouw monsterstats.;)

Zo goed als iedere natural bodybuilder op dit forum. Jij mag een paar mensen zeggen die groter zijn. RichardV heeft veel massa en die traint graag volgens een split. Kale traint nu ook volgens een split, maar heeft een tijdje WSB gedaan. Ik denk niet dat je op dit board veel grotere fysieken gaat vinden dan deze. Toch niet natural.
En dat squatten was een knipoogje naar jouw monsterstats.;)

hmm, wat zeg je ook alweer dat deze jongens voor schema gebruiken?:p

Split..;)

Ik weet heus wel dat ik dat zeg. Ik zeg alleen dat je niet veel mensen gaat vinden die groter of even groot zijn als The Locust en G-men en met een split trainen. Er zijn er enkele, namelijk RichardV en Kale. RichardV is dan nog de enigste die echt split als de beste manier van trainen beschouwt (voor hem).
Begrijpend lezen, jongeman..

Ik weet heus wel dat ik dat zeg. Ik zeg alleen dat je niet veel mensen gaat vinden die groter of even groot zijn als The Locust en G-men en met een split trainen. Er zijn er enkele, namelijk RichardV en Kale. RichardV is dan nog de enigste die echt split als de beste manier van trainen beschouwt (voor hem).
Begrijpend lezen, jongeman..

Ik wil niet zeuren hoor maar ik heb vrijwel dezelfde afmetingen en BW als RichardV en ik train geen split. ;)

haha op 20% BF weeg jij geen 130-140kg :]]]]]]]

Skatermarvin's stats:

Leeftijd: 21---->22
Lengte: 1,80-->1,80
Gewicht: 79kg-->81/82

Toe maar in een jaar tijd 2kg gegroeid! Wat werkt die split toch fantastisch he? :rolleyes:

Als je er nou echt de ballen verstand van hebt is het prima dat je lekker je split blijft trainen gast, maar probeer hier niet met je monsterargumenten mensen dingen wijs te maken die vele malen sneller progressie boeken dan jij.

@TS: Vind je het saai zoals je nu traint? Ja --> maak wat aanpassingen (geen split!), Nee --> ga zo door, je gains zijn prima toch? :thumbup:

ehm..ik wordt volgende week dinsdag 22 en heb nu zo'n 17 maanden getraind, waarin ik van 69-->82kg ben gegaan en in bf gedaald van 14 naar iets van 12% wat dus neerkomt op minimaal 13VVM in die 17 maanden. Dit komt bijna neer op 0,8 kg per maand gemiddeld. Dus ja, voor mij werkt die split goed.

Ik weet ook dat het beter kan al zou ik gaan bulken..maar dat doe ik niet, want wil niet een uit de pan reizend bf..

edit: bulk nu clean..en maak binnenkort wel even een nieuw fotootje;)

simpel voorbeeldje:
Skatermarvin
21 jaar:

Train vanaf 01-09-2006 (@home)
Train serieus vanaf 15-01-2007 (@gym)

BP:10*70kg, 5*80kg
SQ:10*100, 3*130kg
DL:5*130kg, 2*140kg

Judokadomie
17 jaar:

Train vanaf december 2006 (@ home)
Serieus vanaf september 2007 (@ gym)

BP: 1x 90
SQ: 1x 130
DL: 1x 180

We wegen evenveel... oftewel ongeveer zelfde gains, het maakt dus imo niet zoveel uit wat je doet (split, fullbody, ub/lb) als je maar hard traint... belangrijker voor je keuze is je doelen en de tijd die je hebt, ik heb altijd 2 tot 3x per week fullbody gedaan omdat ik maar maximaal 3 dagen had en vooral kracht erbij wilde...

simpel voorbeeldje:
Skatermarvin
21 jaar:

Train vanaf 01-09-2006 (@home)
Train serieus vanaf 15-01-2007 (@gym)

BP:10*70kg, 5*80kg
SQ:10*100, 3*130kg
DL:5*130kg, 2*140kg

Judokadomie
17 jaar:

Train vanaf december 2006 (@ home)
Serieus vanaf september 2007 (@ gym)

BP: 1x 90
SQ: 1x 130
DL: 1x 180

We wegen evenveel... oftewel ongeveer zelfde gains, het maakt dus imo niet zoveel uit wat je doet (split, fullbody, ub/lb) als je maar hard traint... belangrijker voor je keuze is je doelen en de tijd die je hebt, ik heb altijd 2 tot 3x per week fullbody gedaan omdat ik maar maximaal 3 dagen had en vooral kracht erbij wilde...

+1;)

Terug
Naar boven