AndroidHealthClinic

computer spellen verandert je innerlijk tot een monster

Alle WOW-spelers zijn potentiele seriemoordenaars.

het is wel zo dat WoW mensen helemaal gek maakt. Het is net crack. Ik ken gasten die eerst vrij normaal waren maar sinds ze met WoW begonnen zijn, in een stel verslaafden zijn veranderd :eek:

sommigen zijn wel van hun verslaving af na een paar jaar. Zelf heb ik nooit ingezien wat er zo boeiend aan is.

Ik speel geen WoW en ik ben ook een gevoelloos monster. Hoe verklaar je dat?

66K hmm.. schrale troost

klopt idd wel ja,kheb vorige week nog met een paar maatjes irak binnengevallen,de 3/4 van de terroristen ginds vermoord,nog wat carjacks en joy rides gepleegd,dan nog enkele missies van de triadclan opgelost om uiteindelijk achter te blijve in een supervilla langs vice city

heb altijd al gevonden dat chineze rare mensen waren,ze zijn maar voor 2 dingen goed, gameconsoles en jintropin GH

dan zijn ze maar goed voor 1 ding,kan je ze evengoed allemaal afknallen,terwijl je toch bezig bent...

btw,ik ben geen racist ;)

Er zijn al meerdere doden gevallen door dit spel.
Onlangs was er ook een Chinees die zijn vrouw vermoorde omdat zij zijn vitueel zwaard had verkocht :roflol:

Als ik morgen een moord pleeg, en ik daarna vertel dat het kwam door een geweldadige scene uit de smurfen, wil dat dan zeggen dat de smurfen een slechte invloed hebben?

De excuses die bepaalde mensen zoeken voor hun zieke daden geloven we zomaar?

Als ik morgen een moord pleeg, en ik daarna vertel dat het kwam door een geweldadige scene uit de smurfen, wil dat dan zeggen dat de smurfen een slechte invloed hebben?

De excuses die bepaalde mensen zoeken voor hun zieke daden geloven we zomaar?[/QUOTE]

Nee,het is gewoon dat ene persoon.Bij een ziek persoon kan het tot rampzalige gevolgen lijden :D Ik speel jaren games.Het enige wat er gebeurd is dat dode mensen en veel bloed me niks meer doen en daarvoor wel.Maar ik ga nu snel games om mijn gevoelens weg te werken :roflol:

het is wel zo dat WoW mensen helemaal gek maakt. Het is net crack. Ik ken gasten die eerst vrij normaal waren maar sinds ze met WoW begonnen zijn, in een stel verslaafden zijn veranderd :eek:
idem, collega van me heeft zelfs z'n baan opgezegd om de hele dag wow en 2nd life te spelen, kwam hem laatst tegen volgens mij is hij in een zombie veranderd

Suckende mage ben je dan, als je eerst je tegenstander met benzine moet overgieten.

WTF is woow ?

doom3-4.jpg

De excuses die bepaalde mensen zoeken voor hun zieke daden geloven we zomaar?[/QUOTE]

Nee,het is gewoon dat ene persoon.Bij een ziek persoon kan het tot rampzalige gevolgen lijden :D Ik speel jaren games.Het enige wat er gebeurd is dat dode mensen en veel bloed me niks meer doen en daarvoor wel.Maar ik ga nu snel games om mijn gevoelens weg te werken :roflol:
ahja want je komt zovaak dode mensen tegen :rolleyes:

Terug
Naar boven