Fitness Seller

Concerta

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Ga nu starten met concerta. Zou dit enige invloed hebben op mijn krachttraining, eetlust , ... ??? Iemand hier ervaring mee ?

concerta?

• Topic Starter Topic Starter
Zit hier nu niemand met ADHD ?
Concerta is de langwerkende versie van relatine, ritalin...

Sorry maar ken het niet wellicht wat informatie geven?

concerta : verbeterde en duurdere versie van rilatine

rilatine is een gekuiste vorm van amfetamines, niet zo goed voor de spieren dus
hoe het op dat vlak precies met concerta zit weet ik niet, maar ik vermoed toch ook niet veel goeds

concerta is is langwerkende versie van ritalin oftewel metylfenidaat (amfetamine variant)

bijwerkingen
gewichtsverlies
verminderde eelust
moedeloos

zelf ritalin gebruikt , gevolgen geen zin meer in trainen mijn drive was weg
5 kilo kwijt in 2 weken totaal geen eetlust meer

vriend van me gerbuikt concerta en is 10 kilo kwijt en die traint geen eens

dus ik zou er goed over na gaan denken het is geen oplossing voor een probleem

kijk waar je belemmeringen liggen en werk er aan je kan meer dan je zelf denk

concerta is is langwerkende versie van ritalin oftewel metylfenidaat (amfetamine variant)

bijwerkingen
gewichtsverlies
verminderde eelust
moedeloos

zelf ritalin gebruikt , gevolgen geen zin meer in trainen mijn drive was weg
5 kilo kwijt in 2 weken totaal geen eetlust meer

vriend van me gerbuikt concerta en is 10 kilo kwijt en die traint geen eens

dus ik zou er goed over na gaan denken het is geen oplossing voor een probleem

kijk waar je belemmeringen liggen en werk er aan je kan meer dan je zelf denk

wtf, dat is negatief. Ik begin juist terug eetlust te krijgen. Hoop echt dat dit er niet minder op word.
Ik ben nog steeds zo wild als een opge****te oeraoetang. Dit vormt op zich geen probleem ( voor mezelf ), maar het is gewoon voor school. Ik zit nu op unif en studeren gaat me niet al te gemakkelijk af, nog opletten/naar de lessen gaan.

wtf, dat is negatief. Ik begin juist terug eetlust te krijgen. Hoop echt dat dit er niet minder op word.
Ik ben nog steeds zo wild als een opge****te oeraoetang. Dit vormt op zich geen probleem ( voor mezelf ), maar het is gewoon voor school. Ik zit nu op unif en studeren gaat me niet al te gemakkelijk af, nog opletten/naar de lessen gaan.

hmm nja ieder persoon is verschillend maar ik wens je succes en laat het weten wat je ervan vind

ik zie wel kwalliteiten in adhd en ik ben best blij dat ik het heb behalve dat ik soms opgebrand ben maja

Tsjonge salieri wat een heftig goedje nooit geweten dat je dit soort medi moet gebruiken voor adhd. :(

Ik ben wel van plan om het niet elke dag te gebruiken. Enkel wanneer ik lang les heb, of me lang moet kunnen concentreren. Lees ook dat het verslavend is, aangezien ik een gigantisch hoog verslavingsgehalte heb, hoop ik dat dit niet zo zal zijn. :D
We zullen zien hoe het me af zal gaan. Maar ik heb het gevoel dat ik zonder medicatie mijn studies niet zal doorkomen.
Mn psychiater zegt dat ik echt geen drugs mag gebruiken. Ik heb een heel drugsverleden, en dit gebeurt nog af en toe, weed al vaker, hardrugs soms. Natuurlijk spreekt zij enkel uit een theoretische visie. Overal zeggen ze dat je ook geen alchol/speed/coke met xtc ofzo mag combineren maar dit is me ook al goed bevallen haha. Daar toevallig nog iemand ervaring mee :p

hoi ik heb zelf deze medecijne gehad, de dinge waarom ik ben gestopt is het down zijn en de geen eet lust. Dit is een veel voor komende bij werking. Had alleen wel 80 mg wat het zwaarst zijn, en als je stopt blijft deze medecijnen helaas lang in je bloed dwarlen.

dexedrine is massas beter dan concerta of rilatine

Is een milde amfetamine.
Kan wel honger gevoel onderdrukken en stofafwisseling omhoog doen zoals het bekend is bij amfetamines.
Gewoon meer eten dus ook al heb je als je pech hebt minder honger.
Zal wel meevallen dan.

Is een milde amfetamine.
Kan wel honger gevoel onderdrukken en stofafwisseling omhoog doen zoals het bekend is bij amfetamines.
Gewoon meer eten dus ook al heb je als je pech hebt minder honger.
Zal wel meevallen dan.

is helaas niet zo ik heb me toen echt verplicht meer te eten als normaal maar dan nog kun je er niet tegen opboxen , ik viel nog af

tis en blijft amfetamine proef maar eens zoon pilletje tis net speed

geen me vriendin er 2 en ze stuitert tot 4 uur snachts

Ik ben wel van plan om het niet elke dag te gebruiken. Enkel wanneer ik lang les heb, of me lang moet kunnen concentreren. Lees ook dat het verslavend is, aangezien ik een gigantisch hoog verslavingsgehalte heb, hoop ik dat dit niet zo zal zijn. :D
We zullen zien hoe het me af zal gaan. Maar ik heb het gevoel dat ik zonder medicatie mijn studies niet zal doorkomen.
Mn psychiater zegt dat ik echt geen drugs mag gebruiken. Ik heb een heel drugsverleden, en dit gebeurt nog af en toe, weed al vaker, hardrugs soms. Natuurlijk spreekt zij enkel uit een theoretische visie. Overal zeggen ze dat je ook geen alchol/speed/coke met xtc ofzo mag combineren maar dit is me ook al goed bevallen haha. Daar toevallig nog iemand ervaring mee :p
rilatine of concerta kan je eigenlijk met elke drug veilig combineren, is dus onzin

Heb er vanochtend gepakt. En tmaak me precies wilder ? maar moeilijk in te schatten eigenlijk zelf voor de moment :D Vandaag hele dag les, we zullen zien :)

Ik slikte ritalin (2st per 1,5-2 uur) hier viel ik wel mee af, nu concerta 54, en geen probleem. Ook geen spierproblemen!! Dus het ligt maar net aan hoe je er zelf op reageerd. Weet wel dat je consequent moet zijn met inname, omdat je de eerste 2 weken echt moet wennen aan de afgifte in je bloed! (je kunt er duizelig enz. van zijn!)

Btw, dat gelul van 80mg max per dag oid. dat bestaat niet eens! mijn man slikt 2x 36=72pd, en dat is al meer dan de max. dosis. Hij heeft dan ook een heftige vorm.

Nog meer vragen over ritalin/concerta/fluoxetine? ik hoor het wel. (ik weet dat deze topic al 3 jaar oud is!)

ps; als je echt adhd hebt, zijn deze middelen NIET verslavend, want je wordt er juist rustig van, het vult iets aan in je lichaam wat je mist als het ware.

Ik hoor wel dat patienten een andere smaak in hun mond krijgen. Waarschijnlijk beinvloed het de kwaliteit van het speeksel. Misschien krijg je nu meer tandsteen.

Terug
Naar boven