salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Ga nu starten met concerta. Zou dit enige invloed hebben op mijn krachttraining, eetlust , ...
Iemand hier ervaring mee ?
Iemand hier ervaring mee ?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand hier ervaring mee ?concerta is is langwerkende versie van ritalin oftewel metylfenidaat (amfetamine variant)
bijwerkingen
gewichtsverlies
verminderde eelust
moedeloos
zelf ritalin gebruikt , gevolgen geen zin meer in trainen mijn drive was weg
5 kilo kwijt in 2 weken totaal geen eetlust meer
vriend van me gerbuikt concerta en is 10 kilo kwijt en die traint geen eens
dus ik zou er goed over na gaan denken het is geen oplossing voor een probleem
kijk waar je belemmeringen liggen en werk er aan je kan meer dan je zelf denk
wtf, dat is negatief. Ik begin juist terug eetlust te krijgen. Hoop echt dat dit er niet minder op word.
Ik ben nog steeds zo wild als een opge****te oeraoetang. Dit vormt op zich geen probleem ( voor mezelf ), maar het is gewoon voor school. Ik zit nu op unif en studeren gaat me niet al te gemakkelijk af, nog opletten/naar de lessen gaan.

Is een milde amfetamine.
Kan wel honger gevoel onderdrukken en stofafwisseling omhoog doen zoals het bekend is bij amfetamines.
Gewoon meer eten dus ook al heb je als je pech hebt minder honger.
Zal wel meevallen dan.
rilatine of concerta kan je eigenlijk met elke drug veilig combineren, is dus onzinIk ben wel van plan om het niet elke dag te gebruiken. Enkel wanneer ik lang les heb, of me lang moet kunnen concentreren. Lees ook dat het verslavend is, aangezien ik een gigantisch hoog verslavingsgehalte heb, hoop ik dat dit niet zo zal zijn.
We zullen zien hoe het me af zal gaan. Maar ik heb het gevoel dat ik zonder medicatie mijn studies niet zal doorkomen.
Mn psychiater zegt dat ik echt geen drugs mag gebruiken. Ik heb een heel drugsverleden, en dit gebeurt nog af en toe, weed al vaker, hardrugs soms. Natuurlijk spreekt zij enkel uit een theoretische visie. Overal zeggen ze dat je ook geen alchol/speed/coke met xtc ofzo mag combineren maar dit is me ook al goed bevallen haha. Daar toevallig nog iemand ervaring mee![]()
rilatine of concerta kan je eigenlijk met elke drug veilig combineren, is dus onzin