XXL Nutrition

constant gebruiken

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 180
  • Weergaven 9K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dat niveau wel wil bereiken, en dat kan alleen door constant on te blijven, daar gaat dit ****ing topic toch over.

Het gaat erom dat je zo'n beslissing dus pas neemt als je al op een zeer hoog niveau zit. Dan heb je intussen ook wat meer levens- en kuurervaring om die beslissing weloverwogen te kunnen nemen.

Wees nou eens eerlijk SAHR, zo ver ben je nog lang niet. Je kunt nog best een hoop massa aanzetten en vasthouden zonder constant on te zijn en je axis voor de rest van je leven te vernachelen. Ik begrijp je drang best, het is niet leuk als je na een kuur misschien wat massa inlevert. Maar soms moet je gewoon 1 stap terug doen om er vervolgens weer 2 vooruit te kunnen doen. BB is en blijft een sport van geduld.
 
Een vriendelijke vriend van me is al 12 jaar non stop aan het kuren, ook met de nodige groeihormonen... een beest om te zien, 2 scheidingen achter de rug een strafblad voor mishandelingen en lijdt nu aan depressie en borderline....want je kan niet mooi blijven!!

maar heeft wel veel meiden gehad, alles kan maar eens haalt het spul je in...

mij niet gezien of je moet er verantwoord mee omgaan.....

live life to the max...

groet hotbear :cool:

Twee hele belangrijke punten..

wat je je goed moet afvragen is of je werkelijk alles wilt opgeven om te behalen wat je voor ogen hebt!? ik heb ook twee tamme op de sportschool zitten die nooit off gaan..hun sociale vaardigheden en capaciteiten om normaal na te denken zijn slecher dan van een 10-jarige..
 
Maar dat niveau wel wil bereiken, en dat kan alleen door constant on te blijven, daar gaat dit ****ing topic toch over.


Keep on dreaming kerel,:)
Ik ken veel van dit soort jongens met deze uitspraken :Ik wil de beste/grootse worden/ ik heb er alles voor over/ ik geef er alles voor op, etc etc.
Maar als ze dan eenmaal een vrouwtje hebben en kinderen willen beseffen ze zich dat er ook nog andere dingen zijn in je leven.
Je bent nog vrij jong toch, denk aan je toekomst/gezondheid man,

greetz
 
Maar dat niveau wel wil bereiken, en dat kan alleen door constant on te blijven..



Niet constant maar wel veel langer dan de meeste mensen willen geloven...

Wat zijn je stats eigenlijk,gab?
 
ik heb is 250 mg test om de twee weken gebruikt (in een hormoon replacement therapie in combinatie met andere hormonen) gedurende 8 maanden. ik ben er toen mee gestopt. vooral om te zien of ik problemen zou hebben achteraf. geen dus. volgens mijn dokter (een bekend endicronoloog die niets anders doet dan zich met h.r.t. bezig te houden) zouden lichte dosissen je systeem niet volledig platleggen en kun je het gerust jaren nemen. hijzelf neem ook al meer dan 10 jaar testosteron in lichte dosis in combinatie met al de rest). ik heb alleszins geen terugslag gehad. ik was tijdens de kuur seksueelactiever. ik voelde mij weer 20 jaar, maar daarna werd alles terug zoals voordien. trainen idem. ik ben er niet terug mee begonnen omdat alles normaal functionneert en dat ik het nog helemaal niet nodig heb. misschien binnen een jaar of tien. ik spreek hier dus wel uit eigen ervaring.

interesant....
Kan iemand dit wetenwappelijk of met onderzoeken onderbouwen?
 
sahr zen benen zijn in ieder geval al goed op weg voor wedstrijdjes te gaan pakken de komende jaren, post anders eens wat nieuwe pics sahr, misschien dat er dan velen hun mening herzien...

ik zou btw ook niet constant on gaan, doe dan 16 weekse cycles met gh enz en neem dan 4-6 weken rust, op 4-6 weken verlies ik meestal bitter weinig , tis de tijd daarna wanneer massaverlies komt.

ik weet je kuurverleden ook niet, misschien ff posten wat je door de tijd al allemaal gejuiced hebt , hoelang enz en van daaruit kan je miss nog mooie kuren ontwerpen met wat off tijd tss.

je kan toch ook bridgen met igf bevoorbeeld, als je 8 weken kuurt, 4 weken igf, 8 weken kuur,4weken igf; 8 weken kuur dan ben je vrijwel constant on geweest , daar moet toch een heel aantal kg's uit te halen zijn denk ik...
 
sahr zen benen zijn in ieder geval al goed op weg voor wedstrijdjes te gaan pakken de komende jaren, post anders eens wat nieuwe pics sahr, misschien dat er dan velen hun mening herzien...

ik zou btw ook niet constant on gaan, doe dan 16 weekse cycles met gh enz en neem dan 4-6 weken rust, op 4-6 weken verlies ik meestal bitter weinig , tis de tijd daarna wanneer massaverlies komt.

ik weet je kuurverleden ook niet, misschien ff posten wat je door de tijd al allemaal gejuiced hebt , hoelang enz en van daaruit kan je miss nog mooie kuren ontwerpen met wat off tijd tss.

je kan toch ook bridgen met igf bevoorbeeld, als je 8 weken kuurt, 4 weken igf, 8 weken kuur,4weken igf; 8 weken kuur dan ben je vrijwel constant on geweest , daar moet toch een heel aantal kg's uit te halen zijn denk ik...


Ik hoef ook niet iedere dag on te zijn, tuurlijk weet ik dat ik wat verlies als ik stop, heb dat meerdere malen mogen ervaren.
Maar hou ook iedere keerwel wat kilo s vast.

En onverantwoord ben ik zeer zeker niet, i.v.m. vaak de bloedwaardes te laten controleren, en sporttests te ondergaan.


Ik wou alleen even weten hoe anderen er hier over dachten.
 
ik heb je toch niet onverantwoord genoemd?

hoe sta je er nu eigenlijk voor en wat zijn de plannen die je hebt eigenlijk, wedstrijden, wanneer enz...
 
heel jaar op sth 7/7
12 weken kuren en tijdens kuur igf
6-8weken rust(nakuur incl.)

zo ga je niet veel massa verliezen;)

grtz
 
En nu een vraagje he, dus nie ddl beginnen flamen:D
En nu hele tijd kuren ZONDER STH/HGH? :D

IS MAAR EEN VRAAG, doe ik niet want tis dan onbetaalbaar voor mij :D
 
heel jaar op sth 7/7
12 weken kuren en tijdens kuur igf
6-8weken rust(nakuur incl.)

zo ga je niet veel massa verliezen;)

grtz

Dan zal hij toch een goeie sponsor moeten vinden voor al die gear :D
 
Ontopic: IK persoonlijk zou het niet doen omdat ik ook vind dat je er mee moet leven (de terugval) en zeker als je geen wedstrijdbb'er bent of er je geld mee verdient

Maar ieder zijn keuze :)

Haha precies, sommige bbers hebben echt de thrilling fear voor de dag die komen gaat waarop ze hun massa gaan verliezen.. pathetic.
 
Haha precies, sommige bodybuilders hebben echt de thrilling fear voor de dag die komen gaat waarop ze hun massa gaan verliezen.. pathetic.

pathetic.....leuk woord gebruik je vaak he?

Wanneer mogen we reakties van je verwachten MET inhoud?
 
Voel je je aangesproken "big" maus? haha.
 
Voel je je aangesproken "big" maus? haha.

nee ''mars???'' ik voel me niet aangesproken.

Maar ik ga je wel even een verhaaltje vertellen.
In het gare gedeelte van dit forum was ik een ware fan van je...moest zelfs om je lachen (leuk he?).

Maar in dit gedeelte lees ik nooit iets van jou waar de TS iets aan heeft.

Nu zijn er vaak momenten dat ik ook geen antwoord heb op een vraag, maar ik houd dan wijs mn muil en laat een ander dit dan oplossen.

Wat ik dus eigenlijk zeg is, lees wat meer, leer hier en daar wat en kom dan maar op met je antwoorden....ok? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven