XXL Nutrition

Continuator's log

Continuator

Novice
Waardering
0
Hallo,

Na al een paar weken rondgekeken te hebben op dit forum heb ik ook besloten om een "logje" te beginnen. Dit om een extra stok achter de deur te hebben... Ik zal me eerst even voorstellen:

Ik ben 30 jaar en ongeveer 4 jaar aktief in de sportschool. Nou ja, de eerste 3 jaar erg aktief en sinds vorig jaar begin zomer een heel stuk minder ivm drukke baan e.d.. Dit had tot gevolg dat mijn gewicht enkele kilo's is toegenomen en mijn opgebouwde massa weer is afgenomen. Op dit moment weeg ik 91 kilo en ben 1.78 lang. Sinds 2 weken ben ik echter weer begonnen en heb nu in elk geval het "vertrouwde" gevoel weer terug!!

Deze keer wil ik er ook meer mee bezig gaan dan de jaren hiervoor. Ik heb altijd wel 3 tot 4 keer getraind per week maar nooit mijn voedingsschema hier op aangepast. Sterker nog, mijn voedingsschema is ook op dit moment (helemaal in jullie ogen) ronduit slecht.... Hier ben ik mij van bewust en ga hier nou ook aan werken, ik heb gisteren al boodschappen gedaan! :-) Het grootste probleem denk ik is dat ik niet of zeer weinig ontbijt en ook (nog) niet om de 2 uur eet.... Ik zal mijn geplande voedingsschema en trainingsschema posten zodra ik weer thuis ben, ik zit nu op de zaak...

Ik hoop dat ik mijn "sportleven" weer op kan pakken (continuen) zoals eerder en nu ook met een goed voedingsschema zodat ik hier met trots na enige tijd m'n vorderingen kan melden!!!

Terug
Naar boven