XXL Nutrition

Continue gebruik ? ( Graag ook Big Cat )

Salden

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m80
Massa
91kg
Hallo medelifters,

We zijn op de sportschool in een discussie gekomen over eventueel continue gebruik of niet.

Er zijn een paar jongens die een kuur doen , dan een nakuur, een aantal maanden niets en dan weer opnieuw beginnen.

Er zijn anderen die een kuur doen van bijv D-bol , Testo Enanthaat en Boldenone, daarna 2-3 maanden alleen 2cc deca p/week nemen ( + milkthistle ) en na die 2-3 maanden weer verder kuren.

Die laatste groep bevat een aantal bb die ook wedstrijden draaien.

Argumenten 1e groep tegen 2e groep : continue kuren is slecht

Argumenten 2e groep tegen 1e groep : telkens kuren , dan weer nakuren met andere stoffen, dan helemaal niets en er dan weer met veel "spul " tegenaan is slecht.Te grote wisselingen.

Ikzelf heb er nu 16 weken kuren op zitten.
D-bol ( alleen 6 wkn ) / Testo Enanthaat / Boldenone / HCG

Mijn leverancier is een van de continue gebruikers en doet dat al bijna 20 jaar zo.

Zelf had ik er in zo'n 12 weken 10 kg erbij.
Na die 12 weken gaat het langzamer met 1-2 ons per week erbij , maar wordt ik wel langzamer steeds droger.

Graag jullie advies. :cool:

kijk de bedoeling van kuren on off is je lichaam te laten herstellen en daar bedoelen we voornamelijk mee je eigen hormoon productie... schakel je dit te lang uit heb je dus kans nooit meer te herstellen....

vind jij dit geen probleem en wou je toch al geen kinderen meer en heb je zoiets van hey als ik wil nken spuit ik gewoon eff 500mg test de week ervoor dan moet je het zeker doen anders zeker niet!...

ik denk zelf dat je met minder kuren meer zult groeien... ik ken veel jongens die bijna het helejaar door kuren... en die groeien minder dan mensen die 2x per jaar een kuur doen.. aangezien je lichaam ook weer echt een boost ervan krijgt...

maarja bij wedstrijd bodybuilders ligt het zowiezo anders... als jij al ver boven je genetische grens licht heb je waarschijnlijk geen keus omdat je zonder het niet eens krijgt bijgehouden laat staan nog voorruit kunt gaan...

grt eddy

Als je geen wedstijden draait: Niet doen!! Als je een kuurtje pakt zou ik minimaal een half jaar wachten als je aan een volgende kuur begint. Je moet je lichaam de tijd gunnen om weer bij te komen van de kuur.. Het duurt sowieso maanden voordat je weer op je oude test-niveau zit.

tja dit is een beetje een moeilijk verhaal. Contineu gebruik zou ik zelf nooit doen omdat ik en kinderen wil en voorlopig geen wedstrijden wil draaien.

Je merkt zelf na een kuur hoe lang het duurd voordat je test weer lekker op gang is. (ondanks een goede nakuur) eigenlijk zou je dus pas weer moeten beginnen als je voelt dat alles weer functioneert zoals ervoor en je bloed waardes laten checken zodat je weet dat je lever zich herstelt heeft, er zich er niet al te veel vrije testosteron meer in je lichaam bevindt en dat je lichaamseigen testosteron weer op niveau is.

iedereen weet voorzichzelf of ze zich hier daadwerkelijk aan houden.. ik weet het antwoord wel. ik denk 75 % niet. Kuren is een verslafing voor de meesten en als de ene nog niet is afgelopen heb je al in je hoofd wat je er volgende keer in wilt rossen :)

dus kijk voor jezelf wat je wil.... en wat je er voor over hebt...

Simpel en wat kort uitgelegd:

Stoppen doe je om te herstellen. Stop je niet, herstel je dus nooit, daar kan geen mens omheen.
Wat gebeurt er? Je hormoonbalans wordt afhankelijk van wat jij erin stopt en niet meer van wat het zelf aanmaakt: Je eigen aanmaak, spiegel en balans is naar de kloten en wordt nooit meer beter. Kans op permanente leverbeschadigingen, nierdystrofie, u noemt maar.
Uiterlijke problemen: Geen winst meer boeken. Het lichaam gewend aan een constante stroom van buitenaf toegevoegde hormonen en ziet dit als een normale balans.
Laat die dealer van je es 6 maanden stoppen. Hij tuimelt als een kaartenhuis in elkaar als ie dit al 20 jaar doet.

Groetjes,

DBC

Terug
Naar boven