apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Dat heb ik nooit gezegd
Ik zei dat ie welkom is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik nooit gezegd
Daarnaast lijkt het mij een feature van de aanbieder van die kaart.Ai verkrijgt haar kennis van materiaal dat online staat. Daarom kan het ogen heel geloofwaardig namaken, daar is volop materiaal van. Handen, zeker in combinatie met een gezicht, staan veel minder vaak op de foto. Daarom heeft Ai daar veel moeite mee.
De bewegingen die zij moet maken, zijn geen algemene bewegingen. Het zijn bewegingen waar Ai relatief slecht in is. Dus hoe de f**k kan Ai dat als verificatie materiaal gebruiken? Inzamelen van data is dan toch logischer?
Hoe bedoel je?Daarnaast lijkt het mij een feature van de aanbieder van die kaart.
Volgens mij kan ze gewoon niet inloggen op dat debit card account.
Dat is ook best asociaal om je zo te tracken. in NL heb je dat ook voor identificatie btw (IDIN)Een digitaal ID is hier ook erg actief. Hier hebben ze de bankID. Aan te vragen bij de bank vanaf dat je 13 jaar bent. Zonder bankID kun je eigenlijk niets. Alle websites die je wilt bezoeken om info op te vragen of soort gelijk moet je inloggen met een bankID. Dit gaat dan in combinatie met je sofinummer en een elektronisch apparaatje wat persoonsgebonden is.
Een bankrekening openen gaat wel zonder. Maar om dan te kunnen inloggen in een online omgeving heb je weer je bankID nodig.
Een soort digiD maar dan ook van standaard websites.
Klein voorbeeldje over het niet hebben van een bankID. Ik had een autoverzekering en een kastje in de auto voor de tol te betalen. Kreeg wel mails dat ik de rekening moest betalen. Maar daarvoor moest ik dan weer inloggen. Wat niet ging omdat ik de bankID miste. Dan moet je r weer achter aan gaan bellen en de situatie uitleggen. Bij de auto verzekering kreeg ik te horen dat ze dat 1 keer via de mail deden. Bij een 2e keer moest ik het hele jaar bedrag betalen. Was ongveer 30.000 nok. (2700 euro).
Gelukkig was mijn bankID kort daarna geactiveerd en kon ik over stappen naar een andere verzekering.
Kan je niet meer telkens handmatig tol betalen?Een digitaal ID is hier ook erg actief. Hier hebben ze de bankID. Aan te vragen bij de bank vanaf dat je 13 jaar bent. Zonder bankID kun je eigenlijk niets. Alle websites die je wilt bezoeken om info op te vragen of soort gelijk moet je inloggen met een bankID. Dit gaat dan in combinatie met je sofinummer en een elektronisch apparaatje wat persoonsgebonden is.
Een bankrekening openen gaat wel zonder. Maar om dan te kunnen inloggen in een online omgeving heb je weer je bankID nodig.
Een soort digiD maar dan ook van standaard websites.
Klein voorbeeldje over het niet hebben van een bankID. Ik had een autoverzekering en een kastje in de auto voor de tol te betalen. Kreeg wel mails dat ik de rekening moest betalen. Maar daarvoor moest ik dan weer inloggen. Wat niet ging omdat ik de bankID miste. Dan moet je r weer achter aan gaan bellen en de situatie uitleggen. Bij de auto verzekering kreeg ik te horen dat ze dat 1 keer via de mail deden. Bij een 2e keer moest ik het hele jaar bedrag betalen. Was ongveer 30.000 nok. (2700 euro).
Gelukkig was mijn bankID kort daarna geactiveerd en kon ik over stappen naar een andere verzekering.
Nee is gewoon een poort waar je door rijdt. Het staat maar op sommige punten. Hier het dorp uit staat er 1 en vlak voor we Steinkjer binnen rijden nog 1.