MuscleMeat

Coronavirus

Als je dit soort docu's ziet dan weet je ook niet meer wat je moet geloven. Zelf hou ik altijd alle opties open en zou het mij allemaal niks verbazen. Maar voor de meeste mensen geldt nog altijd dat ze geloven in wat ze willen geloven.

„Deze meneer was een heel aardige patiënt van me. Toen hij vrijdag belde met klachten, hebben we -zoals het hoort- overleg gehad met de GGD. Voor mij waren het duidelijke symptomen van corona. De GGD adviseerde de man uit te laten zieken en wilde geen test afnemen.”

Wanhopig belletje naar huisartsenpost
In het weekeind namen de klachten van de hoogbejaarde echter toe en hij belde de huisartsenpost. „Tijdens een telefonische triage vond men hem niet benauwd genoeg. Later op de avond heeft hij nog een keer, zeer waarschijnlijk erg wanhopig, gebeld naar de huisartsenpost dat hij steeds minder lucht kreeg. De arts is in de auto gestapt, maar toen hij bij het huis kwam deed de man niet open. De politie moest erbij komen om de deur te in te trappen. De man lag dood op de grond, hij had een hartstilstand gehad. De arts is nog geen half uur onderweg geweest; zo snel kan je toestand dus verslechteren als je vermoedelijk besmet bent met corona.

rip

Verder was het een kerngezonde knarse knar.

Als je dit soort docu's ziet dan weet je ook niet meer wat je moet geloven. Zelf hou ik altijd alle opties open en zou het mij allemaal niks verbazen. Maar voor de meeste mensen geldt nog altijd dat ze geloven in wat ze willen geloven.
Ik geloof ook in graancirkels.

Janet Ossebaard, van oorsprong Taal- en Letterkundige, is ruim 20 jaar graancirkelonderzoeker. Haar leven als zakenvrouw en zelfstandig ondernemer liet ze achter zich om zich volledig te wijden aan de graancirkels. Ze schrijft boeken, maakt documentaires, geeft lezingen en ervaringsdagen en neemt groepen mee naar de graancirkels in Zuid-Engeland. In 2002 won ze de Frontier Award voor haar bijdrage aan de grenswetenschappen in Nederland. Janet is de oprichtster van Circular Site, Third Circle en Uitgeverij Benign (B9). Sinds mei 2014 schrijft zij geregeld nieuwe columns voor ninefornews.nl. Voor meer info over Janet: www.graancirkelsite.nl.

Jinek wordt slechter er en slechter. Roche op de pijnbank leggen terwijl ze er 0,0 van snappen.

Hebben jullie al vrienden/familie die corona hebben? Ik heb nog 0,0 mensen in mijn directe omgeving gehoord die er mee te maken hebben.

Hebben jullie al vrienden/familie die corona hebben? Ik heb nog 0,0 mensen in mijn directe omgeving gehoord die er mee te maken hebben.
Mijn neefje heeft t....ze waren op de verjaardag van zijn schoonvader...iedereen is ziek geworden waarvan er nu 2 op de ic liggen met corona... hij is nog thuis met zijn vriend... :( hoorde t net...

aantal patiënten die het hier heeft waarvan 1 er op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat redden.

Momenteel zijn er nog een handvol patienten die ik begeleid waarvoor ik nu een schort, mondkap, spatbril en handschoenen moet dragen...voelt vrij onwerkelijk.

Over een paar dagen ligt de gehele IC vol

Terug
Naar boven